(12-15-2013, 02:09 PM)groza napisał(a):(12-15-2013, 12:41 AM)Alfik napisał(a): Hope This Help
Alfik jedna rzecz. Wszystko się zgadza, ale ja jednak wydałbym te 150zł i kupił warwicków czerwonych we wszystkich grubościach jakie tylko są. i konkretnie ustawił instrument pod przestery (2 z 3 moich basów tak są ustawione - precel ma w dupie bo jest preclem
emg + grube struny + ampeg mi też nie grało, raz specjalnie do studia grubsze sturny założyłem i do dziś żałuję.
za to emg + cieńkie struny i niski setup + ampeg jak najbardziej będzie wymiotować.
ogólnie nie wiem dlaczego ale wszystkie basy ntb na których grałem są wyraźnie sztywniejsze od przeciętnego fendera. na jazzie mogę "mój" ping o progi wydobyć z setupu normalnego, pt 2,5mm bez problemu. na moich customach jestem w okolicy 1mm - wyżej po prostu się nie da, za równo wtedy grają, za czysto itp. i nie lubię grać siłowo żeby tylko wydobyć barwę którą chcę.
emg nie mają tego pasywnego strzału więc tutaj łatwo se strzelić w nogę i zrobić z basu emg/ntb generator sinusoidy burczącej.
ja bym celował w mega niską akcję, cieńsze struny.
przester na nagraniu to ewidentnie drive z kostki a nie z pieca.
Napisałem o grubych strunach dlatego, że można je jeszcze niżej ustawić niż cieńkie przy tej samej ilości dzwonu o progi, i z moich doświadczeń wynika, że w przypadku EMG mają trochę więcej mięsa w środku - co ewidentnie się przydaje.
Jeśli chodzi o kostke jako drive myśle, że darkglass rozwiązał by sprawę przy nie za dużym wysterowaniu.
(12-15-2013, 02:40 PM)groza napisał(a): Tak jak nie znoszę zarozumialstwa Alfika tak właśnie poczułem nieodpartą potrzebę odwiedzenia go z jakimś basem na EMG i śladami garów
Zapraszam nagramy 100 różnych próbek na różnych setupach wzmaków i zrobimy z tego filmik dla forumowiczów.
(12-15-2013, 02:52 PM)Basstard napisał(a):(12-14-2013, 09:26 PM)herp napisał(a):
Ja taki sound lubię.
Ale sound poza solowymi fragmentami zupełnie mi tu nie leży. Gdy Beggs gra sam, brzmi świetnie (choć nieco za "sucho"), ale pod gitarami i klawiszem "chrupnięcie" niknie i zostaje sam lejący się dół, bez ataku.
Zgadza się taka jest przypadłość podstawowa spectorów NS. Dlatego też pisałem o rodzaju specyficznego wysterowania w harmoniczne przesteru tak aby uwypuklić i jednocześnie skompresować (pozornie tylko masło maślane) atak
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)