(09-17-2010, 09:49 AM)groza napisał(a): Niby tak, ale...
http://mixonline.com/classic-tracks/
faktycznie głównie gadka o tym, że dobierali ilość ohmów
o szczegółach technicznych i tajnikach sesji nie mówi się w popularnych magazynach... bo są to zbyt drogie szczegóły i lata pracy i doświadczeń, często też ludzi wprowadza się celowo w błąd pisząc, iż coś tam nagrano na jednym sprzęcie, a w istocie zrobiono to zupełnie inaczej - sam byłem świadkiem takich przekrętów. Ewentualnie kwituje się krótko hasłem długo pracowaliśmy nad brzmieniem. Podczas konwencji AES i targów we frankfurcie rozmawiałem z wieloma realizatorami z zachodu - Ci kolesie oprócz doświadczenia mają naprawdę dużą wiedzę techniczną - tak, że szczena opada. Co zaś do wirtuozów zgadzam się - że jest paru, którzy mają to totalnie w dupie na czym grają, ale jest też paru zwłaszcza wśród muzyków sesyjnych, którzy mają doskonale opanowany i skonfigurowany sprzęt - to bardziej zależy od człowieka i jego charakteru niż umiejętności i talentu jednych inspiruje porządek innych twórczy bałagan...
Pozdro!
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)