09-29-2014, 03:50 AM
Nie moge spac , wiec kilka refleksji...
1) Ok , dla tych ktorzy uwazaja , ze wybrane drewno uniemozliwi wyciagniecie jakiegokolwiek sensownego soundu z tego mojego instrumentu testowego , pozwole sobie przytoczyc przyklad stratocastra. Nie dosc , ze z przodu jest wybrany spory basen na przetworniki to z tylu jest jeszcze dodatkowo wyfrezowane miejsce na sprezyny. miedzy tymi dziurami jest zachowana jedynie cienka warstwa drewna. Oprocz tego mostek z tremolo jest umieszczony w otworze na wylot... Mimo tego strat jest najpopularnieszym wioslem na swiecie.
2) Za pare dni zjezdza z linii nowy grafit , czyli "Chmielowski Funky Axe" ...
3) Ciekawe dlaczego przy sprzedazy nowych instrumentow typu "aged" nie dodaje sie rowniez sztucznej historii ? W koncu bas jest porysowany , obity i zmeczony przez "setki wirtualnych koncertow" , dlaczego nie dodac mu jeszcze wirtualnej genezy? Kazdy bas aged powinien miec dolaczony "certificate of authenticity" z krotkim opisem historii. Im barwniejsza tym lepsza.
1) Ok , dla tych ktorzy uwazaja , ze wybrane drewno uniemozliwi wyciagniecie jakiegokolwiek sensownego soundu z tego mojego instrumentu testowego , pozwole sobie przytoczyc przyklad stratocastra. Nie dosc , ze z przodu jest wybrany spory basen na przetworniki to z tylu jest jeszcze dodatkowo wyfrezowane miejsce na sprezyny. miedzy tymi dziurami jest zachowana jedynie cienka warstwa drewna. Oprocz tego mostek z tremolo jest umieszczony w otworze na wylot... Mimo tego strat jest najpopularnieszym wioslem na swiecie.
2) Za pare dni zjezdza z linii nowy grafit , czyli "Chmielowski Funky Axe" ...
3) Ciekawe dlaczego przy sprzedazy nowych instrumentow typu "aged" nie dodaje sie rowniez sztucznej historii ? W koncu bas jest porysowany , obity i zmeczony przez "setki wirtualnych koncertow" , dlaczego nie dodac mu jeszcze wirtualnej genezy? Kazdy bas aged powinien miec dolaczony "certificate of authenticity" z krotkim opisem historii. Im barwniejsza tym lepsza.