(02-24-2015, 11:35 AM)Bolem napisał(a):(02-24-2015, 01:22 AM)Stanislav. napisał(a): 2,3,1
Mysle tak samo. Problem w tym, ze to kolejnosc od najtanszego. Cordial neutrik ktory kosztowal jakies 160 zl brzmi wyraznie najgorzej. Zastanawiam sie co z tym zrobic
Parę postów wyżej pisałem, że drogi kabel to nie koniecznie dobry kabel.
To tak samo jak z Warwickiem, który jest drogi i brzmi jak gówno.
Np Klotz Funkmaster coś tam albo ich najdroższy gitarowy LaGrange coś tam brzmi jak gówno pozbawione góry, przy innych kablach w swojej klasie cenowej.
Phil Jones był stosunkowo tani i jak testowaliśmy z Solartonem to natychmiast rozłożył na łopatki mojego Monstera bass i monstera studio. Tak, że od razu kupiłem kilka sztuk. Jak się później okazało rozłożył również Vovoxa za 1000pln.
Aktywne basy nie są na to tak czułe, bo tam od razu na wejściu bufor uplastikowia i niszczy cały sound - za to potem możesz już ciągnąć kable kilometrami. Na pasywie z racji specyficznego filtru, który tworzy się pomiędzy przystawką, układem potencjometrów i kondensatorów, kablem a wejściem wzmacniacza słychać każdy niuans.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor