04-22-2015, 10:39 PM
(04-22-2015, 10:36 PM)Zenek Spawacz napisał(a):(04-22-2015, 08:40 PM)Alfik napisał(a):(04-22-2015, 08:39 PM)Zenek Spawacz napisał(a): W nastepnych miesiacach beda mial jeszcze korpusy z innych drewien. Narazie byla tylko jequitiba i andiroba. Dojdzie napewno mahon khaya ,tauari , peroba , marupa , moze sapeli , Brazylijczycy z D'alegria buduja basy z tych drewien z duzym sukcesem , warto by je wiec wyprobowac.
Fajnie gdyby byl jakis sensowny showroom w Polsce mozna by te basy bezposrednio ograc i skomentowac.
Możesz je wysłać do mnie show room się znajdzie.
No wlasnie trzeba by to przemyslec. Jest troche mozliwosci i moze warto by je wykorzystac.
Tymczasem "Baleron" dokonuje juz inspekcji....
"inspektor" musi uważać
p.s.czemu ten precel nie jest czerwony albo Cherry SunBurst
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor