(01-06-2016, 11:31 AM)Smultron napisał(a):(01-04-2016, 10:38 AM)Alfik napisał(a): To nawet fajnie bo to chujowe wzmacniacze były...
Mógłbyś rozwinąć?
Dla mnie każdy wzmacniacz z cyfrową końcówką i bez lampy na pierwszym stopniu... jest z grubsza rzecz biorąc chujowy.
Nie ma też parametrycznego eq, który wg mnie jest konieczny a częstotliwości w korekcji zostały wybrane mocno tak sobie. Brzmienie mocno wali plastikiem. Atak i wyższe częstotliwości odklejają się od reszty, dół pasma jest mało nasycony itd... Taki plastik nie równa się HIFI.
Ten płynny filtr który wymyślili, też specjalnie do mnie nie przemawia.
p.s. weź proszę poprawkę, że ja nie uznaje kompromisów i nie przewiduje dodatkowych punktów za tzw mobilność

PS. zaglądam też czasami do środka i niestety w pumie, nic wartego uwagi jeśli chodzi o podzespoły a przede wszystkim uzasadniającego cenę nie zauważyłem.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)