(03-27-2016, 09:58 PM)Basstard napisał(a): Dobra, zrobiłem.
https://soundcloud.com/dreamdigger/alembic-harmonics - najpierw obie przystawki na full, potem mostkowa na full, gryfowa na k. 15%.
W stosunku do przeciętnego jazza niestety te flażolety nie porywają mnie osobiście...
Dla przykładu na szybko wyciąłem z jakiegoś starego nagrania:
https://soundcloud.com/blazejdomanski/harmonics
Ibanez jazz fretless: mahoń, brzoza, klon, heban. Pickup Fender original w SWR SM900 chyba jeszcze nawet przed modyfikacją.
P.S. Kurcze... Ten twój Westone ma znacznie więcej charakteru niż Al i pasuje bardziej przynajmniej do 90% muzyki. Taki trochę dziwny, ale zajebisty z niego precel.
Rozumiem, że Al to trademark tone. I świetny egzemplarz się trafił. Tylko, że on wymaga, aby muzykę pod niego robić. Trochę jak samochód do jazdy wyłącznie po torze wyścigowym.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



