08-20-2016, 05:24 PM
(08-20-2016, 05:07 PM)Zenek Spawacz napisał(a): Nie wiem.. Wydaje mi sie , ze Fendery by lepiej brzmialy. Mam Di Marzio w jednym z basow i w innym Fendery model 62 i moze to kwestia gustu ale mi bardziej podchodza Fendki w kazdym razie do takiego grania.
Zenku,
W olcha + palisander 62 znacznie lepiej. To nie podlega dyskusji -to moje ulubione pickupy
Ten bas to ponad 5cio kilowy kloc twardego jesionu. Super sustain, dół i artykulacja ale z dechy jest bardzo jasny i szklisty. Dodatkowo japończyki mają coś takiego, że pizgają taką odklejoną górką w przeciwieństwie do starych amerykańców, w których ta górka się przykleja do reszty. Mówiąc krótko w tym akurat basie 62 były strasznie ostre.
Dodatkowo on musi mieć możliwość grania na scenie wyłącznie z bridgeowego pickupu - co za tym idzie musi być humbucker. Bartolini robiło robotę, ale DiMarzio bardziej przypomina Fendera, a jednocześnie troszkę bardziej śpiewa w górze muzykalniejszą barwą.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



