(01-11-2017, 11:28 AM)ZbiKra napisał(a): Jeśli mówimy o materiale studyjnym przeznaczonym na plytę to te rozjazdy poprawi (wyrówna) później realizator
Za wypowiedzenie tego zdania powinna obowiązywać kara dożywoniego pozbawienia możliwości gy na instrumencie.
Za recydywe 5 lat w pierdlu z codziennym schylaniem się po mydło
za wiarę w to, że jest ono słuszne kastracja, bo zaraza mogła by przejść na dzieci.
Realizator do KURWY NĘDZY nie jest od tego aby poprawiać błędy leniów i nieudaczników.
Realizator jest od nagrywania, miksowania i masteringu a nie od oszukiwania słuchaczy.
Jeśli energia i pieniadze podczas nagrywania płyty pójdą w kierunku kreacji brzmienia i muzyki jest szansa że powstanie coś wartościowego, jeśli w kierunku edycji powstanie kolejne nikomu nie potrzebne gówno.
Ja w swoich nagraniach nie poprawiam ani timingu ani intonacji - wybieram najlepsze tejki i tyle.
W innym przypadku musiałbym się wyrzygać ze wstydu.
Zmartwie Cie są ludzie ktorych nie trzeba edytować z wyjatkiem wybrania najciekawszych zdaniem producenta fragmentów z bardzo dobrych a napewno poprawnych pod względem timeu i intonacji fragmentów. Są tak dobrze przygotowani, ze wchodzą i nagrywają. Rozmawia się z nimi o sztuce, emocjach feelingu... a nie o tym, że w 8smym takcie było nie równo, a w 9wiatym nie czysto.
(01-11-2017, 01:03 PM)WoRW napisał(a): Czy panowie pamiętają, jak kilka lat temu na bassturbacjach, Arek Żak pokazał co to znaczy "grać z tyłem" i "grać z przodem" i wszystkim opadły szczeny?
Bez metronomu się tego nie nauczysz – na pewno nie z płynnością, jaką pokazał Żak.
to akurat pokazywał Mirek Wisniewski
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)