(01-12-2017, 02:37 PM)ZbiKra napisał(a): Pewne elementy tego co w Twoim zapisie zawiera się w takcie o metrum 12/8 u mnie stanowi część taktu poprzedniego lub następnego. Bo ja sprowadziłem to do metrum 4/4. Dodam tylko, że te wspomniane w moim schemacie ćwierćnuty częściej grałem jako szesnastki lub ósemki uzupełnione o odpowiednią ilość odpowiednich pauz.pogrążasz się dalej...
uściślijmy: "Tam w obrębie jednego taktu mamy układ: ćwierćnuta - triola - ćwiercnuta - triola" w metrum 4/4 wspomniany przez Ciebie podział ćwierćnuta triola ćwierćnuta triola brzmi tak:
https://soundcloud.com/blazejdomanski/cwiercnuta-triola
nagrałem Ci na pustych strunach, aby było Ci łatwiej zanalizować i abyśmy skupili się na rytmice, a nie na melodii.
Słyszysz gdzieś ten podział w utworze Symphaty grupy Uriah Heep?
By the Way to jest bardzo ciekawy podział, bo słuchając bębnów ma się wrażenie, że metrum to 4/4 triolowo a słuchając basu, że 3/4 stright ósemka z kropką szesnastka. To jeden z takich myków ala Krzysiek Ścierański

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)