(01-19-2017, 01:27 PM)papkin napisał(a): powiem ci dlaczego...bo ma kieszeń gryfu bardzo głeboką czystą od lakierówi , i kieszeń i sam gryf
bo ma cienką warstwę lakieru nitro ....
Dalej nie odpowiedziałeś na postawioną zagadkę !!!
Oba basy na próbkach miały kieszenie czyste od lakieru i mosiężne siodełka
Cieńka warstwa lakieru nitro raczej pogorsza brzmienie robi się muliste i matowe w górze.
Poza tym nigdy nie porównywałeś ich bezpośrednio - więc nic nie wiesz
Dodatkowo biorąc pod uwagę, że oba basy na próbkach mają referencyjną ilość dołu potwierdzoną dzięsiątkami nagrań na których wystąpiły - jeśli twój ma go więcej to znaczy, że ten dół trzeba będzie ciąć w nagraniu, bo będzie mulić lub dudnić.
(01-19-2017, 01:34 PM)papkin napisał(a): i mógłbym ty jeszcze wklejać wpisywać wiele rzeczy o których Fender możwe tylko pomarzyć
Być moze... tylko tak się składa, że inne firmy i lutnicy mogą jedynie pomarzyć o brzmieniu Fendera.
Papkin proszę odpowiedz na zagadkę jasno i wyraźnie i kończny to. Moja dyskusja i sample miała jedynie pomóc chłopakom w wyborze drewna, a nie ciągnąć się w nieskończoność i zaśmiecać Zenkowi wątek....
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor