Dziękuję wszystkim za przybycie!
Jestem ogromnie szczęśliwy, że impreza ta komuś się przydała (przynajmniej sądząc po podziękowaniach, które otrzymuje) - wiedza, którą mogliśmy podzielić się między sobą z pewnością zaprocentuje w przyszłości podczas codziennej pracy z instrumentem, nagrań koncertów itd.
Wnioski każdy wyniósł swoje - starałem się możliwie obiektywnie pokazać wam jak i do czego wykorzystać brzmienie poszczególnych instrumentów, co z tym zrobicie zależy już od was.
Temat główny - czyli setup basu a brzmienie - myślę, że wasza wiedza w tym zakresie głęboko się poprawiła - w końcu na gorąco ustawiłem chyba z kilkanaście basówek. Było słychać co i jak i wpływa na brzmienie. Zwykle po kilku ruchach śrubokrętem bas grał sporo lepiej. Teraz będziecie mogli to robić sami - zamiast jechać do lutnika z byle pierdołą. Jak ktoś ma pytania to oczywiście dzwońcie.
Wnioski pozytywne: U stałych bywalców słychać każdą wypracowaną metronomogodzinę: Szczególnie WOWR i Kuba Goły - zrobili OGROMNE postępy w grze czego wszystkim życzę
Wnioski negatywne: Miłosz kurcze słychać u Ciebie LATA ćwiczenia po kilka godzin dziennie - błagam nie odkładaj do końca pasji na którą, poświęciłeś tyle czasu w życiu - mogłeś wtedy pić wódke i grać w piłkę. Rozumiem rodzina, dzieci - ale warto - masz zbyt duży potencjał by być jedynie brzdąkaczem jak to określasz. Za dobrze grasz, aby to olać.
i jeszcze wielka prośba:
Panowie, którzy nie byli na zlocie - darujcie proszę sobie złośliwe komentarze wobec toczącej się tutaj dyskusji - zwróćcie proszę uwagę, że tym razem nikt tu nie wychyla się ze swoimi spostrzeżeniami... bo po co dyskutować z tymi, którzy nie słyszeli, nie byli, ale wiedzą lepiej. Przyjedzcie po prostu następnym razem.
Następny zlot zaraz po wakacjach
Jestem ogromnie szczęśliwy, że impreza ta komuś się przydała (przynajmniej sądząc po podziękowaniach, które otrzymuje) - wiedza, którą mogliśmy podzielić się między sobą z pewnością zaprocentuje w przyszłości podczas codziennej pracy z instrumentem, nagrań koncertów itd.
Wnioski każdy wyniósł swoje - starałem się możliwie obiektywnie pokazać wam jak i do czego wykorzystać brzmienie poszczególnych instrumentów, co z tym zrobicie zależy już od was.
Temat główny - czyli setup basu a brzmienie - myślę, że wasza wiedza w tym zakresie głęboko się poprawiła - w końcu na gorąco ustawiłem chyba z kilkanaście basówek. Było słychać co i jak i wpływa na brzmienie. Zwykle po kilku ruchach śrubokrętem bas grał sporo lepiej. Teraz będziecie mogli to robić sami - zamiast jechać do lutnika z byle pierdołą. Jak ktoś ma pytania to oczywiście dzwońcie.
Wnioski pozytywne: U stałych bywalców słychać każdą wypracowaną metronomogodzinę: Szczególnie WOWR i Kuba Goły - zrobili OGROMNE postępy w grze czego wszystkim życzę
Wnioski negatywne: Miłosz kurcze słychać u Ciebie LATA ćwiczenia po kilka godzin dziennie - błagam nie odkładaj do końca pasji na którą, poświęciłeś tyle czasu w życiu - mogłeś wtedy pić wódke i grać w piłkę. Rozumiem rodzina, dzieci - ale warto - masz zbyt duży potencjał by być jedynie brzdąkaczem jak to określasz. Za dobrze grasz, aby to olać.
i jeszcze wielka prośba:
Panowie, którzy nie byli na zlocie - darujcie proszę sobie złośliwe komentarze wobec toczącej się tutaj dyskusji - zwróćcie proszę uwagę, że tym razem nikt tu nie wychyla się ze swoimi spostrzeżeniami... bo po co dyskutować z tymi, którzy nie słyszeli, nie byli, ale wiedzą lepiej. Przyjedzcie po prostu następnym razem.
Następny zlot zaraz po wakacjach

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)