10-18-2013, 01:29 PM
Zdjęcia Sprzętu!
|
10-18-2013, 05:13 PM
Przekażę mu, właśnie idę na ich koncert
(10-18-2013, 05:13 PM)groza napisał(a): Przekażę mu, właśnie idę na ich koncert Szkoda, że już bez EMG a tak na poważnie - Gratuluje Zajebistych nowych pickupów!!! 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
10-18-2013, 07:16 PM
Ja pitole on teraz wroci z koncertu nawalony i je poprzykleja jak tym zdjeciu bo pomysli ze z jakiegos powodu je tak pod katem ulozyl
10-18-2013, 07:26 PM
No o tym mowie Dzis wieczorem krzywe luty tylko w Szczecinie
10-19-2013, 08:19 AM
10-19-2013, 09:24 AM
To zalezy czy bedziesz chcial rownolegle czy szeregowo.
Mam tak okrutnego kaca, że nie mogłem wyjść z podziwu jak mi się łapy trzęsą w trakcie lutowania. Przepiłem na chemii wczoraj 150zł - skutki są jakie są. Wywaliłem całe bebechy, coś brumiło okrutnie, nie znam się na tym - preamp póki co poleży na półeczce. Nordy DC5 -> dwa switche single inner/humb/single outer -> EMG ABC, czyli prosty bufor z vol/blend/tone - wstawiłem bo mam dwa takie i to się da zmontować bez lutowania. Zgodnie z wstępnymi teoriami bas charakter ma ten sam co miał, ale po prostu dostał tego singlowego kopa - w porównaniu do EMG mniej kompresji, więcej ciosa i równiejsze pasmo. Dużo fajnych barw z mieszania cewek - single oba bliżej gryfu brzmią wyraźnie inaczej od singli bliżej mostka. Do tego dosyć ciekawe są mieszane - single skrajne to taki mark king trochę, single wewnętrzne to coś w styu boxera z tym dziwnym rozfazowanym środkiem. Pokrętła EMG oczywiście specjalnie dla Błażeja wstawiłem - urzekły mnie
10-19-2013, 03:27 PM
Faaajnie. Teraz to bym grał na takim!
(10-19-2013, 03:06 PM)groza napisał(a): Szkoda, że nie EMG a tak na poważnie - przeczuwam teraz poważny sukces temu wiosłu w tzw "grze zespołowej". oraz w opcji a może dla smaku dodamy "trochę" przesteru David kiedyś dał mi do przetestowania podobną czwórkę na nordstrandach i w opcji pasyw grała mega zajebiście 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
10-19-2013, 05:56 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-19-2013, 05:57 PM przez solartron.)
(10-19-2013, 05:24 PM)Alfik napisał(a):(10-19-2013, 03:06 PM)groza napisał(a): A ja przeczuwam, że zmiana zbyt wiele nie zmieni - bufor aktywny zamienia te przetworniki w aktywne, więc siłą rzeczy charakter sygnału pozostanie podobny - ot fizyka Moim zdaniem wywalenie bufora a wstawienie preampu da więcej nowego brzmienia i możliwości Szkoda Nordy przerabiać na EMG - której to trudnej sztuki Groza właśnie dokonałeś
10-19-2013, 07:28 PM
(10-19-2013, 05:56 PM)solartron napisał(a):(10-19-2013, 05:24 PM)Alfik napisał(a):(10-19-2013, 03:06 PM)groza napisał(a): ależ Solartonie absolutnie masz rację - przeoczyłem - bufor oczywiście należy wywalić do kosza 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
10-19-2013, 08:00 PM
Z tego co czytam to chyba kolejny bas Michal to juz bedzie Fender.Dwa single zaczely mi bardzo pasowac gdy zamowilem Elwooda.Takze starzejemy sie panie Co 4 single to nie jeden.Nagrywaj probki bez przestera to zobaczymy ile grozy w Nordstrandach.
(10-19-2013, 05:56 PM)solartron napisał(a): A ja przeczuwam, że zmiana zbyt wiele nie zmieni - bufor aktywny zamienia te przetworniki w aktywne, więc siłą rzeczy charakter sygnału pozostanie podobny - ot fizyka Moim zdaniem wywalenie bufora a wstawienie preampu da więcej nowego brzmienia i możliwości Szkoda Nordy przerabiać na EMG - której to trudnej sztuki Groza właśnie dokonałeś Z góry przepraszam za brak błyskotliwych docinków - jestem najebany i akurat mamy chwilę przerwy bo ściągamy Toxic Avengera 2. Kobiety poddały się godzinę temu - zupełnie nie rozumiem, jak można niedocenić tego wspaniałego osiągnięcia amerykańskiej kinematografii. Co do nordów - zmieniło się sporo. To mój ukochany bas jest, ja go znam na wylot - uwierz na słowo. Zanim zainstalowałem bufor przylutowałem sobie pickupy prosto w gniazdo, żeby posłuchać ich sobie właśnie w kompletnym pasywie. Po buforze w środku (oba full) faktycznie brzmi inaczej (zgodnie z oczekiwaniami), ale pickupy solo szczerze mówiąc dla mnie grają bardzo podobnie. Poza tym - akurat w pickupach emg to chyba bardziej od bufora determinuje brzmienie ceramiczny magnes, malutka ilośc uzwojenia i nadbiegunniki te takie sztabkowe - to chyba większa róznica (w stosunku do klasyki alnico i te punktowe takie cosie + uzwojenie pozwalające na sensowny poziom sygnału), nieprawdaż? Ja np. w preclu z ręką na sercu nie słyszę praktycznie żadnej różnicy między trybem pasywnym a aktywnym (preamp seymoura taki prosty 2 band) - z pickupem fendera i krótkim kablem. Z seymourem spb3 dużo bardziej kabel ciął pasmo i zbuforowanie dawało b. wyraźną różnicę - na plus. W comodousie preamp narzuca jakieś swoje eq subtelne i wolę na singlach grać bez niego, za to błyszczy w humbuckerowych sprawach z podbitą górą - więc też bufor buforowi nierówny. Preamp/bufor wolę mieć niż nie mieć, bo włączać nie trzeba a przydaje się np. jak się ma 15 metrów kabla. Ten bas finalnie też będzie miał preamp i bypass. (10-19-2013, 05:24 PM)Alfik napisał(a): Szkoda, że nie EMG Nordy to najlepsze pickupy na jakich mi było dane grać - bezdyskusyjnie. MM, jazzy i te DC -wszystko super. Wachałem się, czy nie kupić big single, ale bałem się, że tam jest za dużo mocy w mocy - nie przepadam za b. agresywnymi/gainowymi pickupami. W grze zespołowej ten bas zawsze sobie radził bardzo dobrze - grałem na nim w dwóch kompletnie innych składach, na dużej ilości różnego nagłośnienia - o ile nie oczekuje się od ntb z wenge brzmienia precla to jest zajebiście. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 16 gości