Zdjęcia Sprzętu!
(03-21-2014, 11:05 AM)Basstard napisał(a):
(03-20-2014, 11:56 AM)abc123 napisał(a): nigga pliz

to tak jak proponowanie dacii logan w miejsce s klasy

S-klasy? Chyba W220. Z jebiącym się airmatikiem i wpierdalanej przez rdzę. I nie Dacii Logan, tylko - powiedzmy - Kii Optimy.

A tak serio - spójrz: drewna b. zbliżone (choć Cort ma chyba olchę a Warwick klon falisty, za to gryf jest zrobiony identycznie, a to w NTB ma decydujący wpływ na brzmienie), układ pickupów taki sam, elektronika podobna (MEC uważam za b. słabe bebechy, na pewno nie lepsze od tego, co ładował/ładuje Cort). Na pewno Warwick jest lepiej wykończony. Ale różnica w brzmieniu (które ma tu prawie identyczny charakter - wiem, takiego Streamera słyszałem w akcji a na Corcie grałem kilka razy) nie usprawiedliwia różnicy w cenie.

No chyba, że PRESTIŻ, PANIE.

Pierdoło, tam bartolini siedzą.
Odpowiedz
o takie mi się zalęgło w kącie. Wiem, z ty osprzątem mogę się załapać do kapeli Don Vasyla. mrgreen

[Obrazek: adafd85bd4bfb7ffmed.jpg]

Fender Jazz Bass Deluxe FMT5 => MM Stingray5 => Cort GB5 Custom => Aguilar TH700 + PTC Audio Lil'B 115 + 112


Odpowiedz
No w sumie między cortem a prostszym alembiciem tez dużej różnicy konstrukcyjnie nie ma Wink
Odpowiedz
(03-21-2014, 12:14 PM)groza napisał(a): No w sumie między cortem a prostszym alembiciem tez dużej różnicy konstrukcyjnie nie ma Wink

mrgreenmrgreenmrgreen
Odpowiedz
Drobny Upgrade Sprzętu:

[Obrazek: DSC02798_zps1cbe4620.jpg~original]

Tutaj ogromne podziękowania dla Markusa. Gdyby można było przyznawać punkty za działania poza-postowe przyznał bym mu cały mój zapas punktów reputacji.

Mój sprzęt dzięki niemu brzmi w końcu tak jak chciałem a nie tak, jak konstruktor wymyślił... a potem księgowa poprawiła...

Fender dostał upgrade w postaci wymiany wszystkich wzmacniaczy operacyjnych na OPA 2604. Poprawa ogromna wzmacniacz otworzył się na najdrobniejsze nawet detale. Przestrzeń, kop i reakcja na artykulacje są porażające. Szumy pomijalne, co jak na 1200W jest nie lada wyczynem. Mój modyfikowany SM900 brzmi przy nim jak ubogi krewnySmile
Dokupiłem Marshalla JMP1 jako preamp do przesterów. Dostał również wymianę wzmacniaczy operacyjnych - brzmi teraz znacznie bardziej lampowoSmile Szumy znikły nawet przy mocnym wysterowaniu gainu. SWR dostał wejście bezpośrednie na lampową końcówkę i poprawkę w układzie zasilania oraz zmodyfikowany exciter.

Schemat układu jest następujący:

W pętli Demetera siedzi JMP1 (przesterowanie preampu i marshallowska korekcja) a w jego pętli SWR jako końcówka mocy (przesterowanie końcówki mocy) i korekcja po przesterze. JMP 1 ma wyjście z emulacją głośnika, które wchodzi wejście pętli demetera. Dzięki temu znika problem zbyt dużej ilości góry z kanału przesterowanego na kolumnie z gwizdkiem. GTSEII jest używane jako sztuczne obciążenie do SWR (brzmi z tym znacznie lepiej niż z wewnętrznym obciążeniem). Pętla Demetera jest przerobiona tak, że jedna gała ustala poziom sygnału bezpośredniego a druga powrotu z pętli. Wszystko (włącznik pętli, wysyłka na przester, wybór i załączenie fuzza i program w Marshallu) sterowane jest z kontrolera nożnego.

SOS to kompersor masteringowy - IMO zdecydowanie najlepsza na świecie mocno podrasowana wersja buss kompresora SSL albo Alana Smarta C1 jak kto woli. Pozostałych 5-ciu takich używam na sumie i grupach podczas nagrań i miksów. Także nie ma wytanuSmile

Do noszenia tego "przedłużacza do penisa" potrzeba dwóch osób i to w zasadzie jedyna jego wada Sad

Wystarczył by rack 10U ale zarówno SOS (pracuje w pełnej klasie A) jak i SWR mocno się grzeją, więc zostawiłem im wentylację.

Do nadrabiania braków w talencie ilością sprzętu zestaw ten nadaje się znakomicie.


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Zawsze jesteś taki skromnyBig Grin?
Odpowiedz
(03-21-2014, 12:14 PM)groza napisał(a): No w sumie między cortem a prostszym alembiciem tez dużej różnicy konstrukcyjnie nie ma Wink

No właśnie jest Tongue Przede wszystkim elektronika, którą Alembic robi własną i dość niepowtarzalną. Do tego drewna. I jakość wykonania. Przypominam jednak, że ceny nowych Alembiców nawet ja uznaję za groteskowe, zaś mój wyszedł bardzo opłacalnie mrgreen
Odpowiedz
Ło Alf nieźle zaszalałeś Big Grin
... a ja wsadziłem SVP-PRO do szafy, bo mi się nie chcę targać na grania dodatkowego racka 2U Tongue
Odpowiedz
(03-22-2014, 08:20 AM)Basstard napisał(a): Do tego drewna. I jakość wykonania.

Ale tu też występuje różnica na linii Warwick-Cort... Wink
Odpowiedz
Co wy pierdolicie...

Odpowiedz
http://www.ebay.co.uk/itm/ARIA-PRO-II-2-...4ad13c133d

Ja pierdolę, to chyba najładniejszy bas, jaki w życiu widziałem. Mateusz, jeśli kiedyś sprowadzisz podobną Arię, to po prostu biorę kredyt i jadę do Torunia Big Grin.
Odpowiedz
Basstard/Hani nie mieli takiego?
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz
Stała taka Aria na allegro kiedyś. 2-3 kafle ztcp.
Cytat:Prymy, srymy, septymy, kostka, palce, precel, patriot, ampeg, swr - chuj mnie to wszystko obchodzi, i tak zagram to tak, ze będzie słyszalne moje podejście do basu i muzyki i to jakim jestem człowiekiem.
trade comfort for identity
drown me in kerosene
Odpowiedz
(03-21-2014, 11:04 PM)Alfik napisał(a): SOS to kompersor masteringowy - IMO zdecydowanie najlepsza na świecie mocno podrasowana wersja buss kompresora SSL albo Alana Smarta C1 jak kto woli. Pozostałych 5-ciu takich używam na sumie i grupach podczas nagrań i miksów. Także nie ma wytanu:

masz może jakieś zdjęcia jego środka? mój dźwiękowiec strasznie się podniecił mrgreen
obrazki się zesrały.

Odpowiedz
[Obrazek: 2014-03-22-299_zps9585d2d2.jpg]

Botzilla zawitała na dłużej. Przymierzam się do nagrania próbek i szerszego opisu. Do wymiany jeszcze chorus na EBSa.
Zamiast TU-2 chyba byłby Korg Pitchblack, ale SUVV nie chce moich pieniędzy, mimo że oferuję cenę niemal jak za nówkę Tongue
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 275 gości