Liczba postów: 14517
Liczba wątków: 38
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
Mi się ich główki nie podobają. Lubię 2+2, ale tutaj jest pierdolona łopatka. Jak we wczesnych Walach (są przykładem zmiany na lepsze - główki Pro były ohydne, zaś Mk I i II są przepiękne). Symetryczna główka powinna mieć lekkie wcięcie, wystawać troszkę bardziej do przodu za klucze strun A i D (tu jest bardzo krótka) i mieć ładnie ukształtowaną krawędź, jak np. w Ibanezach Musician (są wg mnie wzorcem metra w tym względzie).
Liczba postów: 14517
Liczba wątków: 38
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
Patent z gryfem fajny, ale główka brzydka. Za to, dla porównania, w Twoim Wotanie jest zajebista.
Piękne precelki.
Humma Kavula
Liczba postów: 8285
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
2
odważna kolorystyka, na rodzimych scenach może się nie przyjąć...
Liczba postów: 8790
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
46
06-17-2016, 11:10 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-17-2016, 11:10 AM przez groza.)
Muszę w końcu kupić ten mechanizm co się wstawia przy mostku i jest wajcha podnosząca/obniżająca gąbkię do tłumienia. Fajna sprawa. Ew. jest gruvgear fump, ale tego sobie na zwrotki nie przestawisz... niektóre numery grałbym palcami ale gram kostką bo banalnie prosto jest stłumić mocno jedną frazę a drugą zagrać całym pasmem.
Liczba postów: 4394
Liczba wątków: 7
Dołączył: May 2014
Reputacja:
0
Grałem na Jaguarze z takim automatycznym tłumikiem - od razu po podniesieniu cała gitara przestrajała się do góry

Jak dla mnie to tylko zmywak, można sobie ładnie doregulować, wybrać grubość, upchać pod mostem bardziej lub mniej. Twarda gąbka tłumi brutalnie, jakby wsadzić kamień pod struny. Noo i trzeba uważać żeby była równo przycięta, bo inaczej struny wybrzmiewają strasznie nierówno, jedne tłumią się mocniej drugie mniej
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760
'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic
'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Liczba postów: 8790
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
46
E, to działa ok - można sobie wyregulować siłę docisku jakby. Tak samo było w starych MM.
Liczba postów: 4394
Liczba wątków: 7
Dołączył: May 2014
Reputacja:
0
Bas pewnie będzie na to odporny, ale w przypadku elektryka - no strzał w kolano
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760
'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic
'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Liczba postów: 12181
Liczba wątków: 43
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
5
Bo maciejek chciał być unikatowy i zwracać na się uwagę. Plus pewnie obciął lekkie podbicie przy 123,458 Hz powodowane przez te kilka cm płytki. It's science.