Zdjęcia Sprzętu!
(06-04-2017, 12:23 AM)Husky napisał(a): A więc (ACHTUNG DŁUGI POST)

Zeszłym latem trafiłem na taki paragraf w google books, jakaś książka o nagrywaniu:
[Obrazek: ba8za5y.jpg]

Jest tutaj wspomniany Sunn, ale facet nie wyraża pewności. To robiłem risercz dalej.

- Znalazłem zdjęcia ze studia nagrań, album zatytułowany "English progressive rock band Yes recording their 'Fragile' LP at Advision Studios in London". Moją uwagę zwróciły dwa zdjęcia:

Stack Chrisa podpisany z tyłu jak wół
[Obrazek: eDT23mP.jpg]

I to samo od przodu.
[Obrazek: GkgIfC9.jpg]

Nie są to paczki gitarowe, gdyż gitarzysty (też Fender 215 na JBLach) stoi jedna, którą widać na innych zdjęciach.

Mała analiza...
[Obrazek: GuQtEpC.jpg]

I foty z koncertów z tamtego okresu:
[Obrazek: CMbo35m.jpg]

[Obrazek: BW7RCSY.jpg]

[Obrazek: xe6klkR.jpg]

(straszna twarz, jego solowy album)
[Obrazek: JIxXpyZ.jpg]

I zdjęcie z live sprzed Fragile, czasy The Yes Album:
[Obrazek: 8GOhJJl.jpg]

Widać jak dwoma kablami stereo wbija się w dwa Dual Showmany. W kawałkach jak Starship Trooper słychać tremolo. Ten piec ma je na pokładzie. Tak samo jak z późniejszym Heart of the Sunrise.

Marshall był na pewno przed The Yes Album (brzmienie pierwszych dwóch albumów jest wyraźnie inne, druciaste) i wrócił przy (po?) Relayerze. I co jeszcze mogę powiedzieć, że w życiu nie słyszałem Marshalla tak miękko gadającego z Rickiem jak to słychać na Fragile. Smile

EDIT:
Pomijając tych którzy na forach przekonują że to jest growl Ampega i wszelkie inne kombinacje, kilka wypowiedzi o Marshallach oczywiście też się znalazło, że to był marszałek na kolumnach Sunna, inny znów pisze że to był Marszal parowany z Fenderem, a trzeci mówi o Marshallu ze wzmacniaczem Sunna. Nie upieram się święcie przy mojej teorii, bo info na ten temat jest mało. Ze swojej strony mogę dać tylko analizę jedynych zdjęć ze studio. ; )

Nie lubię prog rocka i nie rozumiem szukania kto tam na czym kiedyś grał bo mi wisi czy na nagraniu jest bas X czy Y. Ale to przeczytałem z przyjemnością - także tym bardziej świetna robota!
Odpowiedz
To śledztwo Husky'ego powinna zobaczyć każda kobita zanim będzie chciała go rzucić. mrgreen
Odpowiedz
(06-05-2017, 07:38 AM)groza napisał(a):
(06-04-2017, 12:23 AM)Husky napisał(a): A więc (ACHTUNG DŁUGI POST)

Zeszłym latem trafiłem na taki paragraf w google books, jakaś książka o nagrywaniu:
[Obrazek: ba8za5y.jpg]

Jest tutaj wspomniany Sunn, ale facet nie wyraża pewności. To robiłem risercz dalej.

- Znalazłem zdjęcia ze studia nagrań, album zatytułowany "English progressive rock band Yes recording their 'Fragile' LP at Advision Studios in London". Moją uwagę zwróciły dwa zdjęcia:

Stack Chrisa podpisany z tyłu jak wół
[Obrazek: eDT23mP.jpg]

I to samo od przodu.
[Obrazek: GkgIfC9.jpg]

Nie są to paczki gitarowe, gdyż gitarzysty (też Fender 215 na JBLach) stoi jedna, którą widać na innych zdjęciach.

Mała analiza...
[Obrazek: GuQtEpC.jpg]

I foty z koncertów z tamtego okresu:
[Obrazek: CMbo35m.jpg]

[Obrazek: BW7RCSY.jpg]

[Obrazek: xe6klkR.jpg]

(straszna twarz, jego solowy album)
[Obrazek: JIxXpyZ.jpg]

I zdjęcie z live sprzed Fragile, czasy The Yes Album:
[Obrazek: 8GOhJJl.jpg]

Widać jak dwoma kablami stereo wbija się w dwa Dual Showmany. W kawałkach jak Starship Trooper słychać tremolo. Ten piec ma je na pokładzie. Tak samo jak z późniejszym Heart of the Sunrise.

Marshall był na pewno przed The Yes Album (brzmienie pierwszych dwóch albumów jest wyraźnie inne, druciaste) i wrócił przy (po?) Relayerze. I co jeszcze mogę powiedzieć, że w życiu nie słyszałem Marshalla tak miękko gadającego z Rickiem jak to słychać na Fragile. Smile

EDIT:
Pomijając tych którzy na forach przekonują że to jest growl Ampega i wszelkie inne kombinacje, kilka wypowiedzi o Marshallach oczywiście też się znalazło, że to był marszałek na kolumnach Sunna, inny znów pisze że to był Marszal parowany z Fenderem, a trzeci mówi o Marshallu ze wzmacniaczem Sunna. Nie upieram się święcie przy mojej teorii, bo info na ten temat jest mało. Ze swojej strony mogę dać tylko analizę jedynych zdjęć ze studio. ; )

Nie lubię prog rocka i nie rozumiem szukania kto tam na czym kiedyś grał bo mi wisi czy na nagraniu jest bas X czy Y. Ale to przeczytałem z przyjemnością - także tym bardziej świetna robota!

Husky absolutnie rozwalił system 

Swoją drogą - Sam wiem po sobie, że często po np 10 latach sam nie pamiętam na czym dana partia gitary była zarejestrowana - stawia się kilka wzmacniaczy i paczek i wybierasz to co najlepiej gada w danej sytuacji. Jak nie sprawdze w notatkach z sesji to dupa.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Husky zrobił kawał świetnej roboty Big Grin
Propsy Alfik za robienie notatek  Emotka_2755
JEPEPEPEPEJ JEPEPEPEPEJ
Odpowiedz
(06-05-2017, 11:32 AM)zakwas napisał(a): To śledztwo Husky'ego powinna zobaczyć każda kobita zanim będzie chciała go rzucić. mrgreen

Trafnie, kolego, trafnie.
Odpowiedz
W dodatku w 2 minucie słychać strzały.

Nie no, rispekt stary.
Warwick->Warwick->Warwick.

[Obrazek: sFxH1j7l.png]
Odpowiedz
(05-25-2017, 10:27 PM)Husky napisał(a): [Obrazek: izz8n2rr.jpg]

[Obrazek: Yk1q9uXr.jpg]

Gotowy, grzmi i żre jak pierun Big Grin

Jest doskonały slina

Dobra Panowie grałem ta tym...


Znacie moją niechęć do tzw wynalazków...

Bass brzmi zajebiście - generalnie ma mocno nowoczesny Alembikowski HiFI charakter, tylko, że w przeciwieństwie do znanych mi Alembiców ma pierdolnięcie jak z pasywnej basówki. Słychać strunę wbijającą się w bebechy. Konkretne brzmienie na każdym z pickupów a nie tylko w opcji dwa na raz - co jest niestety praktycznie standartem w tzw nowoczesnych basach.
Barwa bardzo ładna wyrównana i dość niepowtarzalna. nie często stosowane i bardzo dobre połaczenie drewna na korpusie robi swoje.
Generalnie wykonanie na 5. Jedyny minus to progi nie jest źle, jest nawet dobrze, ale widywałem lepszą robotę. Bass bardzo wygodny - biorąc pod uwagę, że struny są pięć razy wyżej niż w moich basówkach i byłem w stanie cokolwiek na tym zagrać.

Preamp osobiście bym wypierdolił, ewentualnie zamienił na jakiś bufor lub coś porządniejszego w rodzaju Audere, bo Eq w preampach SD nic nie wnosi dobrego, ale rozumiem, że bass ba grać przy wbiciu się w chujowy DI w knajpie i powiedzmy 3 zakresowy EQ pozwala jakoś tego typu sytuacje ograrnąć.

Generalnie bass gra lepiej niż znane mi bassówki kosztuące po 10 tyś pln i więcej i i nie mówię tu o warwickach.

Na dzień dzisiejszy nie podoba mi się jedynie góra pasma, ale porządne lakierowanie powinno załatwić sprawę, bo potencjał w instrumencie jest. 

Jestem w szoku.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
KONIECZNIE muszę to ograć.
Odpowiedz
bedziesz zachwycony

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(06-09-2017, 10:36 PM)Alfik napisał(a): bedziesz zachwycony

A miałeś kiedyś może okazję grać na oryginalnym Walu?

Emotka_2755
Have no power in your cock?
You will find it in funk-rock!
www.facebook.com/manufunktura
Odpowiedz
Basstard miał, to się wypowie.
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
[Obrazek: 5oTDjh4.png]
Odpowiedz
Miałem. Do dziś stawiam namiot na wspomnienie tego, jak to grało. Taka wkurwiona sprężyna.
Odpowiedz
Dlaczego się pozbyłeś?
Odpowiedz
Miałem OKAZJĘ. Nie bas. Pograłem na nim kilka chwil.
Odpowiedz
Z forum to wala ma kciuk i kolega z eleanor Grey którego nicka zapomnialem bo znów zalałem pale.
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
[Obrazek: 5oTDjh4.png]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 23 gości