EBS Brotherhood
#16
EBS MultiComp,
dwie gały, włącznik i nic więcej nie potrzeba w temacie kompresora Wink

[Obrazek: 30405083.jpg]
Odpowiedz
#17
(01-14-2012, 08:29 AM)Kowal napisał(a): EBS MultiComp,
dwie gały, włącznik i nic więcej nie potrzeba w temacie kompresora Wink

Czy ja wiem? Smile W dobrym powinna być kontrola ataku i zwolnienia poza oczywistym ratio i treshold. Powinien też być regulator kolana kompresji i gainu na koniec Smile
W tym Twoim jest jeszcze magiczny potencjometr w obudowie (pewnie wiesz, ale jeśli nie - to obadaj go koniecznie) Wink IMHO całkiem dobry kompresor Emotka_2755
Odpowiedz
#18
Na cholerę mi ratio, attack czy release Wink
To kompresor muzyczny! Idealny na scenę, im bardziej w prawo, tym więcej - proste. Ostatnio realizator aż pochwalił brzmienie i dynamikę, mojego niby słabo brzmiącego Laklanda JO5 Big Grin EBS ROX!

W studio też mam większą słabość do kompresorów typu 1176LN (gałą gain i gała peak reduction), ale są też zabiegi które wymagają bardziej sprecyzowanej, chirurgicznej kompresji.
Odpowiedz
#19
To i ja poproszę o numerek
EBS Drome 12
[Obrazek: ebszmn.jpg]
Odpowiedz
#20
[Obrazek: 1ebs.jpg]

Odpowiedz
#21
Musze opisać swoje wrażenia na temat tadka. Przez ostatnie 4lata używałem pełnych lamp: SVT2pro,CL,AD200,V4Bh w międzyczasie dosiadałem Gk700RB i muszę przyznać, że td650 rozjebawszy mnie. Zawsze byłem przyzwyczajony do minimalizmu, jak najmniej pokręteł tym lepiej, wpiąć bas i ma grać. W tym przypadku zaskoczył mnie fakt, że te dodatkowe pokrętła działają, robią robotę, nie szkodząc. Przy czym regulacja jest prosta i łatwa do opanowania. Z precelkiem, rozkręcony dół, troche środka i bright skręcony do zera daje taki fajny klimacik pod kciuk(nie chodzi mi o slap), że hej..z drugiej zaś strony wystarczy wpiąć w to samo ustawienie jazzbasa rozkręcając bright na maxa i jest ala marcusowe brzmienie. Wzmak idealnie dogaduje się z jazzbasem. Wydaje mi się, że ma 100 różnych brzmień i każde jest świetne. Póki co to ogrywałem go jedynie w domu na paczce TC 2x12,ciekaw jestem jak sobie poradzi na próbie z ebs410 Smile myśle, ze bedzie miodzio. Wtedy konkretniej pobawie się sekcją drive...obecnie próbowałem różnych lamp, wzmak reaguje, odzywa się agresywnie Cool
Odpowiedz
#22
ciekawy jestem bezpośredniego porównania hd350 do td650...
Odpowiedz
#23
Witam.

Posiadam EBS TD 650, a za parę dni ma być ProLine 410

:-)
Odpowiedz
#24
Mam i używam EBS MicrobassII. Zdjęcia nie mam Smile
Fender Jazz Bass Deluxe FMT5 => MM Stingray5 => Cort GB5 Custom => Aguilar TH700 + PTC Audio Lil'B 115 + 112


Odpowiedz
#25
Panowie, czekam na zdjecia w takim razie i beda numerki Wink działamy w naszym b-hoodzie bo straszna bida u nas Wink
Odpowiedz
#26
to ja tez prosze o numerek,,,

EBS FAFNER 2
EBS 2X10 NEO
EBS 1X15" NEO
Odpowiedz
#27
(11-11-2012, 01:14 PM)unclefucker napisał(a): Musze opisać swoje wrażenia na temat tadka. Przez ostatnie 4lata używałem pełnych lamp: SVT2pro,CL,AD200,V4Bh w międzyczasie dosiadałem Gk700RB i muszę przyznać, że td650 rozjebawszy mnie.

Możesz w paru zdaniach porównać CL, V4BH i AD200?
Interesuje mnie V4BH vs. CL. Preamp ten sam, ale czy końcówa szybciej przesterowuje?
CL vs. AD200. Czy AD bardziej wali środkiem?

Odpowiedz
#28
To ja tez sie chcial bym zapisac. Wlasnie mam od kilku tygodni Valve Drive. Obrazki tez mam, o tu:
http://www.bass.se/2009/products/500/ValveDrive_001.jpg
albo tez tu:
http://images.thomann.de/pics/prod/187866.jpg
czy tu:
http://img.auctiva.com/imgdata/5/9/6/2/2...7149_o.jpg
Zreszta on wszedzie tak samo wyglada Smile
Pozdrowienia
pbass
Odpowiedz
#29
[Obrazek: amp.jpg]

Ale w sumie nie chcę brotherhoodowego numerka, bo amp wystawiony na sprzedaż ;D.
Odpowiedz
#30
(01-13-2012, 11:34 AM)yacoob napisał(a): #15. Pbass

Jezeli ten Pbass to ja - a nie watpie, ze tak jest :-) - to poprosze o mala literka. Z gory dziekuje i pozdrawiam.

Pozdrowienia
pbass
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości