01-14-2012, 08:29 AM
EBS MultiComp,
dwie gały, włącznik i nic więcej nie potrzeba w temacie kompresora
dwie gały, włącznik i nic więcej nie potrzeba w temacie kompresora
EBS Brotherhood
|
01-14-2012, 08:29 AM
EBS MultiComp,
dwie gały, włącznik i nic więcej nie potrzeba w temacie kompresora
01-14-2012, 08:45 AM
(01-14-2012, 08:29 AM)Kowal napisał(a): EBS MultiComp, Czy ja wiem? W dobrym powinna być kontrola ataku i zwolnienia poza oczywistym ratio i treshold. Powinien też być regulator kolana kompresji i gainu na koniec W tym Twoim jest jeszcze magiczny potencjometr w obudowie (pewnie wiesz, ale jeśli nie - to obadaj go koniecznie) IMHO całkiem dobry kompresor
01-14-2012, 11:21 AM
Na cholerę mi ratio, attack czy release
To kompresor muzyczny! Idealny na scenę, im bardziej w prawo, tym więcej - proste. Ostatnio realizator aż pochwalił brzmienie i dynamikę, mojego niby słabo brzmiącego Laklanda JO5 EBS ROX! W studio też mam większą słabość do kompresorów typu 1176LN (gałą gain i gała peak reduction), ale są też zabiegi które wymagają bardziej sprecyzowanej, chirurgicznej kompresji.
01-14-2012, 07:45 PM
To i ja poproszę o numerek
EBS Drome 12
02-29-2012, 04:45 PM
11-11-2012, 01:14 PM
Musze opisać swoje wrażenia na temat tadka. Przez ostatnie 4lata używałem pełnych lamp: SVT2pro,CL,AD200,V4Bh w międzyczasie dosiadałem Gk700RB i muszę przyznać, że td650 rozjebawszy mnie. Zawsze byłem przyzwyczajony do minimalizmu, jak najmniej pokręteł tym lepiej, wpiąć bas i ma grać. W tym przypadku zaskoczył mnie fakt, że te dodatkowe pokrętła działają, robią robotę, nie szkodząc. Przy czym regulacja jest prosta i łatwa do opanowania. Z precelkiem, rozkręcony dół, troche środka i bright skręcony do zera daje taki fajny klimacik pod kciuk(nie chodzi mi o slap), że hej..z drugiej zaś strony wystarczy wpiąć w to samo ustawienie jazzbasa rozkręcając bright na maxa i jest ala marcusowe brzmienie. Wzmak idealnie dogaduje się z jazzbasem. Wydaje mi się, że ma 100 różnych brzmień i każde jest świetne. Póki co to ogrywałem go jedynie w domu na paczce TC 2x12,ciekaw jestem jak sobie poradzi na próbie z ebs410 myśle, ze bedzie miodzio. Wtedy konkretniej pobawie się sekcją drive...obecnie próbowałem różnych lamp, wzmak reaguje, odzywa się agresywnie
11-11-2012, 01:31 PM
ciekawy jestem bezpośredniego porównania hd350 do td650...
01-24-2013, 08:51 AM
Witam.
Posiadam EBS TD 650, a za parę dni ma być ProLine 410 :-)
01-24-2013, 08:56 AM
Mam i używam EBS MicrobassII. Zdjęcia nie mam
Fender Jazz Bass Deluxe FMT5 => MM Stingray5 => Cort GB5 Custom => Aguilar TH700 + PTC Audio Lil'B 115 + 112
01-24-2013, 09:04 AM
Panowie, czekam na zdjecia w takim razie i beda numerki działamy w naszym b-hoodzie bo straszna bida u nas
01-24-2013, 07:20 PM
to ja tez prosze o numerek,,,
EBS FAFNER 2 EBS 2X10 NEO EBS 1X15" NEO
01-24-2013, 07:34 PM
(11-11-2012, 01:14 PM)unclefucker napisał(a): Musze opisać swoje wrażenia na temat tadka. Przez ostatnie 4lata używałem pełnych lamp: SVT2pro,CL,AD200,V4Bh w międzyczasie dosiadałem Gk700RB i muszę przyznać, że td650 rozjebawszy mnie. Możesz w paru zdaniach porównać CL, V4BH i AD200? Interesuje mnie V4BH vs. CL. Preamp ten sam, ale czy końcówa szybciej przesterowuje? CL vs. AD200. Czy AD bardziej wali środkiem?
01-24-2013, 07:58 PM
To ja tez sie chcial bym zapisac. Wlasnie mam od kilku tygodni Valve Drive. Obrazki tez mam, o tu:
http://www.bass.se/2009/products/500/ValveDrive_001.jpg albo tez tu: http://images.thomann.de/pics/prod/187866.jpg czy tu: http://img.auctiva.com/imgdata/5/9/6/2/2...7149_o.jpg Zreszta on wszedzie tak samo wyglada
Pozdrowienia
pbass
01-25-2013, 09:46 AM
Ale w sumie nie chcę brotherhoodowego numerka, bo amp wystawiony na sprzedaż ;D. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|