01-09-2012, 09:36 PM
daj foto
Music Man B-HOOD
|
01-09-2012, 09:36 PM
daj foto
01-10-2012, 06:21 PM
Jak brzmi Music Man po przelutowaniu pickup'a na pasywny (bezpośrednio pod gniazdo)??? W szczególności chodzi mi o S.U.B.'a, ale jak ktoś próbował w Stingray'u albo Sterling'u to też da mi to jakieś wyobrażenie...
01-10-2012, 10:32 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-10-2012, 10:33 PM przez citizenkane.)
Ja mam stingray'a z wczesnych osiemdziesiątych, pasywnego z tone pot'em. Brzmi tak, że prawie każdy kto go zmaca chce go z miejsca kupić. Paka (krótką chwilę) macał, spytaj jego, ja nie jestem obiektywny.
01-11-2012, 08:15 AM
(01-10-2012, 06:21 PM)dcd napisał(a): Jak brzmi Music Man po przelutowaniu pickup'a na pasywny (bezpośrednio pod gniazdo)??? W szczególności chodzi mi o S.U.B.'a, ale jak ktoś próbował w Stingray'u albo Sterling'u to też da mi to jakieś wyobrażenie... Próbki z wyciągniętą baterią bodajże: http://forums.ernieball.com/music-man-ba...mples.html
01-11-2012, 09:00 AM
jak zesmy z obywatelem kane kiedys wspolnie ocenili - MM bez elektrowni wpasowuje sie idealnie w luke pomiedzy jazz bassem a preclem.
ma tego kopa co precision, jednak nie jest tak brutalny, brudny i rozlazly, czuc ta oglade jazz bassa. a co do tego kubowego MMa - okreslilbym to tak, ze jego instrument jest bogaty w brzmienie z reszta posluchajcie sobie: http://searchingforcalm.bandcamp.com/track/follow
Miałem firmę
:: https://www.facebook.com/grubebrzmienie :: https://brzmienie.eu Miałem zespół :: https://www.facebook.com/perspecto/ :: https://perspecto.bandcamp.com/
01-16-2012, 03:05 AM
(01-15-2012, 10:44 PM)Mackie napisał(a): Moim zdaniem, dużo korzystniej wyglądałoby to, jakbyś wywalił pleksę, i zrobił normalną blachę montażową na poty i selektor. Takie przeźroczyste pleksi ma sens, jak zatoka na kable jest z dupy strony (tutaj, to pazłotko, którym ją maskujesz, wygląda po prostu mało estetycznie).
01-16-2012, 06:33 PM
(01-10-2012, 06:21 PM)dcd napisał(a): Jak brzmi Music Man po przelutowaniu pickup'a na pasywny (bezpośrednio pod gniazdo)??? W szczególności chodzi mi o S.U.B.'a, ale jak ktoś próbował w Stingray'u albo Sterling'u to też da mi to jakieś wyobrażenie... Ja mam MM SR5 z przerobioną elektrownią. Pickup Nordstrand (trzy cewki), preamp Seymour Duncan, ale nie zamiennik do MM tylko ten: http://www.seymourduncan.com/products/ba...tc32_3ban/ Wersja 3-band. Dodatkowo przełącznik jest też pozmieniany. W 1 pozycji licząc od mostu jest pikap równolegle + preamp, 2 pozycja jedna cewka, ale ta bliżej gryfu, a nie tak jak zwykle w SR5 ta bliżej mostka i w 3 pozycj pikap równolegle bez preampu - działa tylko volume. Łączenie cewek szeregowe zostało wyeliminowane, nigdy mi się nie podobało. Potencjometr volume podłączony za preampem. Dodatkowo ma on push/pull - opis działania na stronie SD. Działa to tylko w pozycji 1 i 2. Pozycja 3 całkowicie pasywna. Tylko pikap i potencjometr. Różnice pomiędzy 1 i 3 są znaczne. Ma rację Alfik, pikap jest bardziej otwarty, dynamiczny, ma więcej góry. Preamp sporo z tego kradnie. Pomysł na przeróbki mój, genialne wykonanie Solartron (Paweł Janik). Najlepsze w tym wszystkim jest to, że ja kminię głupoty, a Paweł jest w stanie to zrobić. Dzięki Paweł bardzo! Preamp też wymagał przeróbek, bo to wersja do basów z dwoma pikapami. Podsumowując jestem bardzo zadowolony!
Prototyp SR-a hehe jak precel w pozycji bridge
02-03-2012, 04:41 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2012, 04:42 PM przez bunialski.)
Super! Uwielbiam takie archiwalia.
Mesa Boogie D-180 --> 2x Mesa Boogie 1x15 RR--> G&L L2000 1981'--> kable Mogami --> MXR M-80 --> Darkglass B3K --> TC Electronic Corona Chorus --> Rotosound Swing 66
http://www.inkwizycja.pl/ https://www.facebook.com/InkwizycjaZespol/info http://www.sertyzur.bandcamp.com http://www.facebook.com/sertyzur
02-03-2012, 05:10 PM
Z sensem split założony - bliżej mostka grube struny. Tak powinno być i w klasycznym PBasie.
Gram na nerwach.
02-03-2012, 05:11 PM
Niejeden by się pokusił no taki prototyp.
Mesa Boogie D-180 --> 2x Mesa Boogie 1x15 RR--> G&L L2000 1981'--> kable Mogami --> MXR M-80 --> Darkglass B3K --> TC Electronic Corona Chorus --> Rotosound Swing 66
http://www.inkwizycja.pl/ https://www.facebook.com/InkwizycjaZespol/info http://www.sertyzur.bandcamp.com http://www.facebook.com/sertyzur
02-03-2012, 05:19 PM
Dlatego wiecie już dlaczego mam ogromny gas na Sandberga H+P On ma właśnie takiego P. Ale i starym Rayem z lat 76-80 bym nie pogardził A wracając do tematu, kiedyś wisiał SR na allegro bodajże 78 rocznik pre EB - ktoś z was może go capnął ? Przyznać się
02-03-2012, 05:26 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2012, 05:27 PM przez bunialski.)
Nope.
Sam jestem ciekaw jak pre EB się zachowuje. Generalnie mam wrażenie że te starsze gitary miały lepsze gryfy. Tak było w Fenderze Pbass 1983 i G&L L1k 1982 jakie miałem/mam. Jak oglądałem ostatnio na zdjęciach Sabre 79 to tez miał podobny gryf. Cienki ale szeroki. Nowe MM np mają bejsbole jak chuj.
Mesa Boogie D-180 --> 2x Mesa Boogie 1x15 RR--> G&L L2000 1981'--> kable Mogami --> MXR M-80 --> Darkglass B3K --> TC Electronic Corona Chorus --> Rotosound Swing 66
http://www.inkwizycja.pl/ https://www.facebook.com/InkwizycjaZespol/info http://www.sertyzur.bandcamp.com http://www.facebook.com/sertyzur |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|