09-21-2010, 07:33 AM
fajny fajny !
Music Man B-HOOD
|
09-21-2010, 08:32 AM
Z innej beczki - czy można wyhaczyć na rozmaitych Allegrach czy Ebayach jeszcze gitary z serii SUB? Jeśli tak, to orientujecie się po ile krzyczą za nie? Ja osobiście nie spotkałem jeszcze żadnego, odkąd przestali go produkować co nie znaczy oczywiście że ich nie ma.
09-21-2010, 11:06 AM
Po co Ci SUB kup se Płaszczkę
11-04-2010, 02:40 PM
jakieś wskazówki jak samemu lub gdzie to zrobić ?
(09-08-2010, 10:28 AM)demanufacture napisał(a): ja przerobiłem ale w Cutlassie . mam przełącznik między dwoma cewkami równolegle a pojedynczą cewką przy moście.
11-05-2010, 10:14 AM
Ja tyż chce do bro-hoodu !
http://oi55.tinypic.com/2e57i4k.jpg Music Man SUB 4, 2004', bez płytki PS. Wie ktoś gdzie można kupić/zrobić/zamówić czarną płytkę? Posiadam srebrną, ale nie pasuje mi kolorystycznie do tego.
11-05-2010, 12:04 PM
Ja też chce SR4 '88 (jesion bagienny)
11-05-2010, 12:54 PM
Dopisać mnie prosze z moim HH Stingiem zanim go sprzedam :o)
Fender Jazz Bass Deluxe FMT5 => MM Stingray5 => Cort GB5 Custom => Aguilar TH700 + PTC Audio Lil'B 115 + 112
11-11-2010, 07:38 PM
http://www.knightonmusiccentre.com/deskt...nfo_7.html
fajne tapety z mjuzikmenem. jak macie gdzieś jakieś inne fajne to linkujcie.
12-12-2010, 09:45 PM
ma ktoś jakieś doświadczenia z przeróbką SR na pasiv?
12-12-2010, 10:14 PM
12-12-2010, 10:24 PM
Chodzi o brak preampu na pokładzie? Ja ściągnąłem mojego ze stanów już bez preampu i teraz dopalam mojego Tone Hammerem. Jestem bardzo zadowolony Grałem kiedyś na SR z fabrycznym pokładowym i nie podobało mi się jego brzmienie... szczególnie w wysokim paśmie. Tak jak mówię jestem zadowolony, ale przez to że sam przeróbki nie uskuteczniałem, nie mam bezpośredniego porównania soundu w obrębie tego samego instrumentu. Mogę tylko powiedziec że brzmi potężnie, sygnał z czwórki jest bardzo mocny (jak na alnico) + dużo bardziej naturalny...
12-12-2010, 10:42 PM
no właśnie mnie też po uszach ta górka sieka.do tego stopnia że ją sobie na EQ podcinam dość mocno,ale wtedy robi się już nienaturalnie
po wywaleniu preampu na pewno będzie słabszy sygnał,ale liczę jak napisałeś na naturalność właśnie trzeba będzie pokminić coś z potem push/pull activ/pasiv,albo wyjebać całkowicie EQ dzięki za info Bajur też dzięki
12-13-2010, 12:13 AM
(12-12-2010, 10:42 PM)wahrocker napisał(a): no właśnie mnie też po uszach ta górka sieka.do tego stopnia że ją sobie na EQ podcinam dość mocno,ale wtedy robi się już nienaturalnie Przerobiliśmy tak cutlasa demanu i brzmiał zdecydowanie lepiej Brzmieniowo robi się coś pomiędzy jazzem a precision przester i rechotanie o progi brzmią znacznie lepiej pojawia się też dynamika w sekcji. Ja nie potrafie grać na aktywnym MM co bym nie zagrał brzmi tak samo a na pasywnym ... kurcze podobało mi się zamiast plastiku w górze pojawiała się fajna szklaneczka pickup prosto do jacka przez potencjometr 500K albo lepiej przez przelącznik on-off i jazda 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|