Super mostek...
#76
Panowie, a zmieniał ktoś z Was w Preclu z opcją przewlekania strun przez korpus tradycyjny mostek na Badass'a III? Jest jakaś zauważalna różnica, warto to zrobić?
Odpowiedz
#77
sprawdzałem opcje w kilku basach i jak daje struny przez korpus to było jakby mniej kopa i strzału, ja nie przewlekam.


mowie ogolnie, a jak jest na badasie nie sprawdzalem
Odpowiedz
#78
No tak ale nie o to mi chodzi. Mam TYLKO jedną opcję, z uwagi na konstrukcję mostka, przewlekanie przez korpus. Z wyjątkiem alternatywy mocowania struny, Badass III dużo by zmienił?
Odpowiedz
#79
Co to za inwalidztwo, zmieniać kąt gryfu? :/

Na pewno w preclu nic takiego nie będę zmieniał. Oczywiście nie jest akcja strun pokazana na zdjęciu, ale widzę ile struny są od korpusu na blaszce standardowej, a ile na takim badassie na zdjęciu.

Będę miał z tym mostkiem zagadkę...
Odpowiedz
#80
ale co to za problem? usunąć frezarka/ pilnikiem 1mm drewna
Odpowiedz
#81
Taki jak już Ci mówiłem przy okazji mojego Mex Jazza: nie będę piłował basu za 1500 dla mostka za 50zł. Tym bardziej, że na oryginalnym mostku nie ma problemów. I nie ma różnicy czy skrobiesz bas za 1500 dla mostka za 50zł czy bass za 4000-9000 dla mostka za 350zł.

I jeżeli na oryginalnym mostku bas da się ustawić, a na akcesoryjnym nie, to winę za to ponosi nie gówniany bas tylko gówniany akcesoryjny mostek. I skoro mostek jest gówniany, to po cholerę mam skrobać bas?
Odpowiedz
#82
Badas powstał w latach 70-80 i w tych latach fender był wyposażony w microtilt więc teoretycznie aby zainstalować taki mostek gitara potrzebowała regulacje, bo kąt gryfu zmieniało się śrubą.
Odpowiedz
#83
(06-09-2012, 07:52 AM)Mateusz napisał(a): Badas powstał w latach 70-80 i w tych latach fender był wyposażony w microtilt więc teoretycznie aby zainstalować taki mostek gitara potrzebowała regulacje, bo kąt gryfu zmieniało się śrubą.

+ 1000... ta odpowiedź powinna zakończyć wywód, bo: jak chcesz to kup badass'a i szlifuj... jak nie to nie kombinuj Emotka_2755 Ja nie kombinuję...

Pozdrawiam Emotka_2497
...mO_Om...

Cytat:"...I ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,
A potem zapytał o zarobki nasze - usiadł i zapłakał..."
Odpowiedz
#84
Czy rozstaw otworów na śruby w mostkach różni się u poszczególnych producentów, czy to są jakieś standaryzowane odległości?
"...Slam that bass and make it sing
Give those strings that rip 'n zing..."

GMR Tribal 5 NTB Custom -> Laboga Cables->Eden WT400 plus-> TC Electronic RS 210
Odpowiedz
#85
Witam.
Odświeżę temat. Zupełnie przypadkiem (przeglądałem oferty gitar elektrycznych) znalazłem coś co przynajmniej wizualnie i technicznie może walczyć o pierwszeństwo w konkursie na "supermostek"

http://www.warmoth.com/2TEK-5-String-Bas...6C864.aspx

Polecam filmik

http://www.youtube.com/watch?v=JIzJB5Duz...r_embedded
Odpowiedz
#86
(07-15-2012, 09:18 AM)Grzegorzbas napisał(a): Witam.
Odświeżę temat. Zupełnie przypadkiem (przeglądałem oferty gitar elektrycznych) znalazłem coś co przynajmniej wizualnie i technicznie może walczyć o pierwszeństwo w konkursie na "supermostek"

http://www.warmoth.com/2TEK-5-String-Bas...6C864.aspx

Polecam filmik

http://www.youtube.com/watch?v=JIzJB5Duz...r_embedded

Hmm... ja czytałem natomiast wiele niepochlebnych opinii o 2TEK'u na TB i BC. Poza tym nie miałem w łapach i ... nie będę miał - dla mnie to barbarzyństwo i głupota wy**ebać taką dziurę w korpusie aby kawał żelastwa wsadzić. Poza tym 2TEK to nie nowość, miał swój debiut dawno temu, potem wsio upadło (widać się nie przyjęło) a teraz na siłę temat reanimowany.

Subiektywnie mówię NIE!
...mO_Om...

Cytat:"...I ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,
A potem zapytał o zarobki nasze - usiadł i zapłakał..."
Odpowiedz
#87
(07-15-2012, 01:14 PM)SUVV napisał(a):
(07-15-2012, 09:18 AM)Grzegorzbas napisał(a): Witam.
Odświeżę temat. Zupełnie przypadkiem (przeglądałem oferty gitar elektrycznych) znalazłem coś co przynajmniej wizualnie i technicznie może walczyć o pierwszeństwo w konkursie na "supermostek"

http://www.warmoth.com/2TEK-5-String-Bas...6C864.aspx

Polecam filmik

http://www.youtube.com/watch?v=JIzJB5Duz...r_embedded

Hmm... ja czytałem natomiast wiele niepochlebnych opinii o 2TEK'u na TB i BC. Poza tym nie miałem w łapach i ... nie będę miał - dla mnie to barbarzyństwo i głupota wy**ebać taką dziurę w korpusie aby kawał żelastwa wsadzić. Poza tym 2TEK to nie nowość, miał swój debiut dawno temu, potem wsio upadło (widać się nie przyjęło) a teraz na siłę temat reanimowany.

Subiektywnie mówię NIE!

Nie zrobie otworu w swoich vintage fenderach...
bardzo podobny jak nie szlachetniejszy efekt można uzyskać Hipshotem A lub badassem bez wiercenia.

Gdybym robił custom wynalazek zwłaszcza do niższych strojów to myślę, że bym zaryzykował.
Problem jest taki, że nie da się tego mostka porównać z innym bez rozwalenia basówki ONE WAY Ticket


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#88
(07-15-2012, 02:30 PM)Alfik napisał(a): Problem jest taki, że nie da się tego mostka porównać z innym bez rozwalenia basówki ONE WAY Ticket

Da się porównać Wink

Duża masa mostka, duży blok w korpusie...

http://www.trabenbass.com/chaos_bridge.php
http://www.youtube.com/watch?v=uoFNPQ6-E...re=related


Czyli efekt taki sam jak w tym Hamerze:

http://www.youtube.com/watch?v=3qbL8TJUbbI


A tutaj w jazzbasach Big Grin

http://www.youtube.com/watch?v=JIzJB5DuzoE
Odpowiedz
#89
No i kupiłem tego 2Tek5...
Odpowiedz
#90
(07-16-2012, 10:33 AM)OMSON napisał(a):
(07-15-2012, 02:30 PM)Alfik napisał(a): Problem jest taki, że nie da się tego mostka porównać z innym bez rozwalenia basówki ONE WAY Ticket

Da się porównać Wink

Duża masa mostka, duży blok w korpusie...

http://www.trabenbass.com/chaos_bridge.php
http://www.youtube.com/watch?v=uoFNPQ6-E...re=related


Czyli efekt taki sam jak w tym Hamerze:

http://www.youtube.com/watch?v=3qbL8TJUbbI


A tutaj w jazzbasach Big Grin

http://www.youtube.com/watch?v=JIzJB5DuzoE

nie nie da się bo jak go kupisz i chcesz wsadzić to musisz rozpierdolić swoją basówkę... poza tym należało by porównać o ile ABM, Hipshot A w wersji mosiądz itd robi gorszą robotę moim zdaniem raczej niewiele.

Porównanie trabena... mocno naciągane...

Do twoich basów i potrzeb 2tek może być zajebisty.


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości