01-16-2011, 09:16 AM
Mikrofoni ! Ci dynamiczni i nie (w studio i poza nim)
|
01-16-2011, 05:15 PM
ja porównując bezpośrednio SM57 i e906 zdecydowanie do grania live naglasniania wzmacniacza zdecydowanie wole senka. Jest latwiejszy w kontroli i jego brzmienie juz na starcie jest ok.
01-16-2011, 10:02 PM
Beta58 brzmi pięknie, szczególnie po dodaniu wstęgowca dla ocieplenia.
ale zamiast tych dwóch na raz do wokali użyłem Neumanna ten mik to wół roboczy! zawsze brzmi pięknie (szczególnie z UA LA610)
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
01-19-2011, 08:29 AM
Chopy, nasz harmonijkarz chce kupić sobie mikrofon do harmonijki, nie ma kasy na sm58 więc kombinuje z monacorami, a co Wy byście polecili?
Nie będziesz tam jakimś poetą
Tylko najgorszym na świecie... Polubcie Spare Bricks na fb www.sparebricks.pl
01-19-2011, 02:26 PM
Miałem w studio harmonijkarza który przyszedł ze swoim mikrofonem, ale to droga zabawa - Audix fireball
Dedykowany właśnie do tego instrumentu, faktycznie się sprawdzał.
01-19-2011, 02:49 PM
Wygląda dobrze, a Audixy to dobre mikrofony, pytanie tylko, czy budżet naszego harmonijkowego to zniesie
Nie będziesz tam jakimś poetą
Tylko najgorszym na świecie... Polubcie Spare Bricks na fb www.sparebricks.pl
01-19-2011, 05:40 PM
Shure też coś takiego proponuje, troszkę to tańsze od Audixa jest, aczkolwiek sam nie bardzo miałem z nim do czynienia.
http://www.shure.com/europe/products/mic...microphone
Fender Jazz Bass MIA, HB JB40FL -> Korg Pitchblack -> Boss OC-2 -> MXR Octave Bass Deluxe -> EHX Deluxe Bass Big Muff Π -> Marshall VBA 400 -> Marshall VBC 412
Alfik napisał(a):a może do rocka jak sama nazwa wskazuje zastosować jednak jazz basa
07-27-2011, 07:27 PM
Moja beta 57a się rozwaliła. Brzmi jakby gadało się przez mikrofon od komputera, nie ma kompletnie dołu i cofnął się cały środek. Przejrzałem to co mogłem - luty są na swoim miejscu, żadnych luzów na kapsule.
Co może być nie tak ? Gdzie można wysłać mikrofon w celu naprawy ?
07-27-2011, 08:40 PM
Polsound, mają dobry serwis
01-17-2012, 11:52 PM
Jak nagrywacie próby? Ja zbierałem na jeden dynamik, potem próbowałem z pojemnościówką... Pinio sprzedal mi patent z rejestratorów cyfrowych, gdzie są dwie pojemnościówki pod katem 90 stopni. Wypróbowaliśmi jakie dwa stare japonskie elektretowe majki i czad normalnie! Wreszcie nagranie zblizyło się do reala. Jest jedno ale: słabo zbiera stopę, za głosno werbel i blachy...
Salka 14m2, na planie lekkiego prostokąta. Bebny na środku dłuższego boku, mikrofony na srodku przeciwległego boku w stronę perki (próbowaliśmy je ustawiac w róznych miejscach sali, ale tak było, póki co, optymalnie). Jakieś sugestie?
01-17-2012, 11:55 PM
Ja nagrywam ZOOMem H1 - polecam każdemu z czystym sumieniem.
01-18-2012, 08:46 AM
OMSON: czyli ładniej zbiera wysokie, niż niskie
polecam użyć kompresji wielopasmowej i będzie bardziej wyrównane
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
01-18-2012, 09:01 AM
W auditionie jest banalny w obsłudze kompresor pasmowy
01-18-2012, 09:07 AM
(01-18-2012, 08:46 AM)Burning napisał(a): OMSON: czyli ładniej zbiera wysokie, niż niskie Z darmowych, takie znalazłem na pierwszy strzał: http://www.wavosaur.com/vst/multiband-co...lugins.php Ja gdzieś mam jakieś zakitrane, ale się tym nie interesowałem, bo to ponoć trza wiedzieć co się robi i więcej można popsuć niż polepszyć, jak się nie umie...
01-18-2012, 09:10 AM
To wrzuć tutaj i powiedz co chcesz podciągnąć
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości