Profesjonalny basowy kabel.
ja mam od Dawida Labogi kabel i nie narzekam.
Charvel Model 2B
Charvel Eliminator
Aria ZZB Custom
Odpowiedz
Dzisiaj miałem okazję posłuchać kabli pana Labogi i porównać ze swoimi ukochanym i klotzami. Zaciekawily mnie do tego stopnia, że prawdopodobnie w ciągu 2-3 tygodni zabjeram stack do Wrocławia na dalsze testy i ewentualne zakupy.
Odpowiedz
Którego Labogi? Bo widziałem, że ojciec i syn mają teraz osobne biznesy.
Odpowiedz
Tego od wzmacniaczy. Zresztą na stoisku siedzieli chyba razem.
Odpowiedz
Hej! Odgrzebuję wątek...
Macie jakieś nowe obserwacje w tym temacie?
Phil Jonez zniknął z polskiego rynku... może jest jakaś nowa inna alternatywa dla Monstera Bass która nie żarłaby tak góry, i była mniej sztywna niż George L.

Porównywał ktoś Monstera Rock z Monsterem Bass przy użyciu basówki? Big Grin
Odpowiedz
(02-22-2015, 09:11 PM)citizenkane napisał(a): Hej! Odgrzebuję wątek...
Macie jakieś nowe obserwacje w tym temacie?
Phil Jonez zniknął z polskiego rynku... może jest jakaś nowa inna alternatywa dla Monstera Bass która nie żarłaby tak góry, i była mniej sztywna niż George L.

Porównywał ktoś Monstera Rock z Monsterem Bass przy użyciu basówki? Big Grin

monster rock ma więcej środka, mniej dołu i nie tak ładną górkę, monster bass jest przy nim lekko konturowy, ale do basu jakby ładniejszy - więcej punchu. George L ma najładniejszą górę, ale zalicza padakę w dole pasma. Punchu - to on nie maSmile
Ja gram na phil Jones z Jackami zmienionymi na pozłacane neutriki - ładniejsza górka.
Jest jeszcze potwornie drogi Vovox ale nie polecam do basu - brzmi mniej więcej jak george L a kosztuje kilkaset złotych więcej.

Do aktywa typu MM możesz sobie kupić Mogami - doskonałe kable studyjne.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Z tym że mój MM to pasyw (kein elektronik!) Ale rozpatruję kupno bufora...
[Obrazek: 1399614510_m]

Ale muszę prede wszystkim sprawdzić czy przester który kupiłem a jeszcze nie doszedł i inny który planuję kupić dogadują się ze zbuforowanym sygnałem. I taka to jest zabawa...

Byłem przed chwilą na stronce PJ i nie mają już kabli instrumentalnych w ofercie. Tylko kolumnowe Confused

Powiedz coś więcej o mogami... dlaczego pod aktyw? Ładna barwa ale oporny?
Odpowiedz
(02-22-2015, 09:33 PM)citizenkane napisał(a): Z tym że mój MM to pasyw (kein elektronik!) Ale rozpatruję kupno bufora...
[Obrazek: 1399614510_m]

Ale muszę prede wszystkim sprawdzić czy przester który kupiłem a jeszcze nie doszedł i inny który planuję kupić dogadują się ze zbuforowanym sygnałem. I taka to jest zabawa...

Byłem przed chwilą na stronce PJ i nie mają już kabli instrumentalnych w ofercie. Tylko kolumnowe Confused

Powiedz coś więcej o mogami... dlaczego pod aktyw? Ładna barwa ale oporny?

Po prostu w polandii głównie dostępne są studyjne (brzmią genialnie) a te jak wiadomo nie są dedykowane pod pasyw.
W ofercie mogami ma też stricte gitarowe jeśli uda mi się je zamówić do studia to dam znać co i jak.


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Fajnie.
Odpowiedz
Kabel klotz i wtyki neutrik. 70zł za 6m i starczy.
Odpowiedz
(02-22-2015, 10:17 PM)Dex napisał(a): Kabel klotz i wtyki neutrik. 70zł za 6m i starczy.

Świetny - stosuje taki sam tylko nieco krótszy z wyjścia tuner out Demetera do tunera Petersena. Tam sprawdza się wspaniale. Pozwala nastroić instrument doskonale. Dwa takie same tylko nieco dłuższe stosuję jako footswitchowe ze sterownika do preampu i double fuzza. Również tam działają bez zarzutu.
mrgreen *mrputin* mrgreen *mrputin* mrgreen *mrputin* mrgreen *mrputin*

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
ja mam Cordiala cik122

ciekawe jak wypada przy tych hiendowych.
Odpowiedz
BTW, chodzi mi po głowie test kabli głośnikowych. Mam wielkie podejrzenia, że taki zrobiony z przewodu podtynkowego z litej miedzi 99,99999% (czyli budowlany standard) skopie dupę Smile
Odpowiedz
(02-22-2015, 10:21 PM)Alfik napisał(a):
(02-22-2015, 10:17 PM)Dex napisał(a): Kabel klotz i wtyki neutrik. 70zł za 6m i starczy.

Świetny - stosuje taki sam tylko nieco krótszy z wyjścia tuner out Demetera do tunera Petersena. Tam sprawdza się wspaniale. Pozwala nastroić instrument doskonale. Dwa takie same tylko nieco dłuższe stosuję jako footswitchowe ze sterownika do preampu i double fuzza. Również tam działają bez zarzutu.
mrgreen *mrputin* mrgreen *mrputin* mrgreen *mrputin* mrgreen *mrputin*

Wiem, że są lepsze, studyjne i bla bla bla ale dla kogoś kto gra często na słabszej jakości sprzęcie niż Ty preferujesz etc to nie ma różnicy lub jest ale nie tak zauważalna jak dla niektórych Smile W studio ew. realizator da swoje kable/instrumenty etc żeby mu bardziej pasowało i może podpasowało grającemu. To już nie lata 70/80 IMO Wink Każdy gra na tym na co go stać i na tym co mu odpowiada i na tym temat bym zakończył Smile
Odpowiedz
(02-22-2015, 10:32 PM)paka napisał(a): BTW, chodzi mi po głowie test kabli głośnikowych. Mam wielkie podejrzenia, że taki zrobiony z przewodu podtynkowego z litej miedzi 99,99999% (czyli budowlany standard) skopie dupę Smile

mrgreen Emotka_2755
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości