Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
08-16-2010, 11:14 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-22-2010, 10:54 AM przez Alfik.)
Zakładam bo widzę, że jeszcze nie ma...
- Konieczne jest posiadanie i granie na elektrycznym basie bezprogowym
- Bez zdjęcia nie ma numerka
1. Alfik
2. Zakwas
3. Rysiu
4. Jazzman 108
5. Macius
6. Basstard
7. Omen93
8. Asgar
9. Gniłek
jeden z moich jest tutaj http://basscity.eu/thread-219.html
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 19435
Liczba wątków: 50
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
21
08-16-2010, 11:21 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-17-2010, 07:51 AM przez zakwas.)
Z P-bass b-hood mnie wyjebali, to tu dostanę chociaż numerek za tą basię...
Edit: A Ty czemu masz numerek bez fotki?
Liczba postów: 419
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
Ja sie zapisze za kilka dni jak odproguje swojego
13# P-Bass Fanclub (Dimavery Precision Fretless Omen Custom Green&Yellow )
Liczba postów: 511
Liczba wątków: 9
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
08-17-2010, 07:36 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-17-2010, 07:36 AM przez Rysiu.)
O, w końcu Brotherhood, do którego z chęcią dołączę
Moja Neska. Od jakiegoś czasu gram praktycznie wyłącznie na niej i zaczynają mi przeszkadzać progi w mojej progówce
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
08-17-2010, 08:53 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-17-2010, 08:56 AM przez Jazzman108.)
A kontrabas elektryczny też się liczy ?
Liczba postów: 4767
Liczba wątków: 17
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
1
Jolana Galaxis "PRO"
miałem jeszcze akustyka flsa
pograłbym na jakimś lepszym, ale kasy szkoda i słuch jednak za kiepski
Liczba postów: 402
Liczba wątków: 8
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
Ej, fajnie ta Jolana wygląda!
Mazdah napisał(a):Instrument powinien dawać "kopa" za każdym razem kiedy go bierzesz do ręki. Nie tylko kiedy go po raz pierwszy rozpakowujesz z pudła albo przez pierwszy tydzień-dwa-miesiąc-rok grania. Jeśli możesz przejść obojętnie obok wiosła wiszącego na ścianie/stojącego na stojaku, to znaczy, że coś jest nie tak.
Ściągam sprzęt z Usa. Info na pw.
Liczba postów: 88
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2010
Reputacja:
0
niestety jako student fotografii nie mam zdjecia swojego fretlessa, ale jak tylko zachce mi sie zrobic to wrzuce. poki co prosze o numerek. pzdr
Maruszczyk Jake 4P Goldfinger / MCB Warrior V > EHX Qtron+ > Boss ODB-3 > GK 700RB mkII > NoisyBox 410 > i tak słabo
Liczba postów: 267
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
masz w avatarze :p
ja wrzucę jak mi się zechce, proszę zarezerwować numerek
Liczba postów: 14517
Liczba wątków: 38
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
Malinek Fretless 5. Lubię go, sprawdził się na kilku nagraniach, acz ostatnio mam apetyt na coś troszkę lepszego...
Liczba postów: 4767
Liczba wątków: 17
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
1
fabian, czy ja wiem... grałem na dwóch bezprogowcach tylko
dla mnie fajnie, chociaż cudów nie ma. Krótka menzura jest trochę upierdliwa, ale za to rozstaw 16 mm jest świetny
polutuję ją od nowa i coś nagram
Zenek_Spawacz
Unregistered
Sorry Alfik , ale jest pare rzeczy w tym co napisales , ktore wedlug mnie nie odpowiadaja prawdzie lub sa nie fair w dyskusji.
(08-16-2010, 11:14 PM)Alfik napisał(a): ...w przeciwieństwie do lakierów nitro które obecnie są uważane za swiętość, a tak naprawdę znakomicie zamulają brzmienie... jedyna ich zaleta to to, ze łatwo je nakładać lutnikom amatorom bez specjalistycznego sprzętu. Troche nie tak , wplyw lakieru na jakosc brzmienia ma nie tylko rodzaj takowego a przede wszystkim sposob polozenia. Jezeli sie pracuje z lutnikami amatorami to kazdy lakier zle polozony bedzie zamulal. W zwiazku z tym pozwole sobie zauwazyc , ze to Twoje powyzsze twierdzenie zakrawa na niezla ignorancje.
I jeszcze o fullerplascie... Brzmienie instrumentu to zestaw czynnikow , nie tylko lakier czy jakis tam detal konstrukcyjny. Istnieje co najmniej tyle zle brzmiacych instrumentow z fullerplastem ile dobrze brzmiacych , przypisywanie temu srodkowi specjalnych mistycznych wlasciwosci to pomylka.
Sposob rozmowy typu:
jeśli chcesz polemizować z tymi nazwiskami to proszę gdzie indziej... jest nie ok . Name dropping. Mow za siebie i swoje uszy. W przeciwnym razie bedzie dochodzilo w dyskusji do licytacji kto i co z wielkich , wiekszych i najwiekszych powiedzial ... Bez sensu.
I na koniec , jezeli nie slyszales naprawde dobrze brzmiacych instrumentow lutniczych to malo slyszales. Rowniez dla Gibsona , Fendera Ibaneza i innych pracuja wlasnie lutnicy nie firmujacy prac swoim nazwiskiem ale to juz inna historia.
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
08-18-2010, 03:05 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-18-2010, 03:13 PM przez Alfik.)
(08-18-2010, 02:36 PM)Zenek_Spawacz napisał(a): Sorry Alfik , ale jest pare rzeczy w tym co napisales , ktore wedlug mnie nie odpowiadaja prawdzie lub sa nie fair w dyskusji.
(08-16-2010, 11:14 PM)Alfik napisał(a): ...w przeciwieństwie do lakierów nitro które obecnie są uważane za swiętość, a tak naprawdę znakomicie zamulają brzmienie... jedyna ich zaleta to to, ze łatwo je nakładać lutnikom amatorom bez specjalistycznego sprzętu. Troche nie tak , wplyw lakieru na jakosc brzmienia ma nie tylko rodzaj takowego a przede wszystkim sposob polozenia. Jezeli sie pracuje z lutnikami amatorami to kazdy lakier zle polozony bedzie zamulal. W zwiazku z tym pozwole sobie zauwazyc , ze to Twoje powyzsze twierdzenie zakrawa na niezla ignorancje.
I jeszcze o fullerplascie... Brzmienie instrumentu to zestaw czynnikow , nie tylko lakier czy jakis tam detal konstrukcyjny. Istnieje co najmniej tyle zle brzmiacych instrumentow z fullerplastem ile dobrze brzmiacych , przypisywanie temu srodkowi specjalnych mistycznych wlasciwosci to pomylka.
Sposob rozmowy typu:
jeśli chcesz polemizować z tymi nazwiskami to proszę gdzie indziej... jest nie ok . Name dropping. Mow za siebie i swoje uszy. W przeciwnym razie bedzie dochodzilo w dyskusji do licytacji kto i co z wielkich , wiekszych i najwiekszych powiedzial ... Bez sensu.
I na koniec , jezeli nie slyszales naprawde dobrze brzmiacych instrumentow lutniczych to malo slyszales. Rowniez dla Gibsona , Fendera Ibaneza i innych pracuja wlasnie lutnicy nie firmujacy prac swoim nazwiskiem ale to juz inna historia.
Zenku przerabiałem kwestie kładzenia lakieru. Pracuje z lutnikami którzy wiedzą jak lakierować i mają ponad 20 lat w doświadczenia w tymże - mimo wszystko słychać różnicę w brzmieniu między nitro gołą dechą fullerplastem i współczesnym pouliretanem kładzionym dobrze przez tego samego lutnika na ten sam instrument - prowadzimy sobie nawet teraz" badania na ten temat...
Sam musisz przyznać, że w warunkach małego warsztatu, nitro kładzie się łatwiej i taniej niż poli...
Zenku sprawdzałeś fullerplast czy mówisz bo wydaje Ci się, że tak jest - a sam tego lakieru jeszcze nie kładłeś???
Zenku proszę Cie wykonaj sobie 2 korpusy z tej samej dechy jeden polakieruj fullerplastem a drugi współczesnym twardym poli będzie różnica. Nie mówię czymś czego nie słyszałem. Po 1983 roku w konstrukcji fendera nie zmieniło się praktycznie nic oprócz lakieru... przeszli na miększe i tańsze w produkcji. Niestety brzmienie straciło na żywości i dźwięczności. Słyszałem wiele świetnie brzmiacych instrumentów lutniczych - napisałem jedynie, że lutnikom pomimo znacznie większej dbałości o detale niestety nie udaje się uzyskać brzmienia klasycznego starego fendera obojętnie czy to będzie pre CBS czy CBS.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 419
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
13# P-Bass Fanclub (Dimavery Precision Fretless Omen Custom Green&Yellow )
Liczba postów: 14517
Liczba wątków: 38
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
|