Lampy Lampy Lampy
(08-23-2014, 12:53 PM)Poisoned napisał(a): No, nie jest plug&play zdecydowanie.
Ale jakbym tutaj pokazał moje patenty na ustawienie na nim dobrego brzmienia, to dopiero by się zaczęły komentarze "specjalistów". Big Grin

Jak dla mnie to jest plug&play...
Przyzwoite brzmienie można ustawić w 30 sekund. a powyżej przyzwoitego brzmienia i tak nie wyskoczy...

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Dla mnie też p&p, świetny, prosty wzmacniacz na koncerty. Alf się nie zgodzi - i wiem oraz rozumiem dlaczego - ale to mój wymarzony piec do Jazz Bassa. I do tego paka 610ABM Big Grin
D precla na roundach chciałbym mieć Hartke HA4000 (muszę pomacać LH500 z pasywnym lampowym preampem, wzorowanym na Fenderze) i 810 HyDrive. Albo jakąś hybrydę Fendera. HA4000 też jest bardzo user friendly, mimo mnogości opcji.
Odpowiedz
(08-23-2014, 12:57 PM)Alfik napisał(a): Jak dla mnie to jest plug&play...
Przyzwoite brzmienie można ustawić w 30 sekund.

Skoro człowiek z Twoją wiedzą i doświadczeniem potrzebuje AŻ 30 sekund na ustawienie na nim przyzwoitego brzmienia, to chyba jednak nie jest plug&play. mrgreen


(08-23-2014, 12:57 PM)Alfik napisał(a): a powyżej przyzwoitego brzmienia i tak nie wyskoczy...

Znowu się zaczyna. mrgreen
[Obrazek: 7w41Jta.jpg]
Odpowiedz
(08-23-2014, 12:53 PM)Poisoned napisał(a): No, nie jest plug&play zdecydowanie.
Ale jakbym tutaj pokazał moje patenty na ustawienie na nim dobrego brzmienia, to dopiero by się zaczęły komentarze "specjalistów". Big Grin

Dajesz Smile
Odpowiedz
(08-23-2014, 12:53 PM)Poisoned napisał(a): No, nie jest plug&play zdecydowanie.
Ale jakbym tutaj pokazał moje patenty na ustawienie na nim dobrego brzmienia, to dopiero by się zaczęły komentarze "specjalistów". Big Grin

Słuchaj, jak na razie moim głównym patentem jest 2gi suwak od lewej na maks w dół, więc też nie jest różówo. mrgreen
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
[Obrazek: 5oTDjh4.png]
Odpowiedz
(08-23-2014, 01:08 PM)Poisoned napisał(a):
(08-23-2014, 12:57 PM)Alfik napisał(a): Jak dla mnie to jest plug&play...
Przyzwoite brzmienie można ustawić w 30 sekund.

Skoro człowiek z Twoją wiedzą i doświadczeniem potrzebuje AŻ 30 sekund na ustawienie na nim przyzwoitego brzmienia, to chyba jednak nie jest plug&play. mrgreen


(08-23-2014, 12:57 PM)Alfik napisał(a): a powyżej przyzwoitego brzmienia i tak nie wyskoczy...

Znowu się zaczyna. mrgreen


Nie nie zaczyna się... Mógłbym na tym zagrać każdy koncert na świecie, i brzmiałbym jak ja. Nie mogę tego powiedzieć np o GK i paru innych. Krzywdy by nie było. Do studia bym nie brał bo są szlachetniejsze graty, a sam ABM nie daje jakiegoś wyraźnego rozpoznawalnego "charakteru", tak aby mógł być traktowany jako odrębna jakość brzmienia "sama w sobie".
W każdym razie jak widzę Hartkę i Ashdowna ABM to nie rozumiem dlaczego parę lat temu, zanim zacząłem udzielać się na tym forum był to sprzęt powszechnie opluwany.
Bardzo przyzwoita klasa średnia, pozwalająca nawet młodemu niezamożnemu muzykowi na uzyskanie brzmienia, w którego przypadku większym ograniczeniem jest zwykle sama artykulacja grającego, niż jakość gratów.




1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(08-23-2014, 01:10 PM)Dex napisał(a): Dajesz Smile

Jak będę w próbowni to zrobię fotę, ale ostrzegam - będzie ekstremalnie. mrgreen

(08-23-2014, 01:11 PM)Doman napisał(a): Słuchaj, jak na razie moim głównym patentem jest 2gi suwak od lewej na maks w dół, więc też nie jest różówo. mrgreen

U mnie jest chyba nawet gorzej. Wink


(08-23-2014, 01:18 PM)Alfik napisał(a): Nie nie zaczyna się... Mógłbym na tym zagrać każdy koncert na świecie, i brzmiałbym jak ja. Nie mogę tego powiedzieć np o GK i paru innych. Krzywdy by nie było. Do studia bym nie brał bo są szlachetniejsze graty, a sam ABM nie daje jakiegoś wyraźnego rozpoznawalnego "charakteru", tak aby mógł być traktowany jako odrębna jakość brzmienia "sama w sobie".
W każdym razie jak widzę Hartkę i Ashdowna ABM to nie rozumiem dlaczego parę lat temu, zanim zacząłem udzielać się na tym forum był to sprzęt powszechnie opluwany.
Bardzo przyzwoita klasa średnia, pozwalająca nawet młodemu niezamożnemu muzykowi na uzyskanie brzmienia, w którego przypadku większym ograniczeniem jest zwykle sama artykulacja grającego, niż jakość gratów.

I tu się generalnie zgadzam. Emotka_2755
[Obrazek: 7w41Jta.jpg]
Odpowiedz
(08-23-2014, 01:05 PM)mazdah napisał(a): ale to mój wymarzony piec do Jazz Bassa.

Nie doczytałem tego wcześniej, ale zgadzam się w 100%. Emotka_2755
[Obrazek: 7w41Jta.jpg]
Odpowiedz
Mały odkop. RFT ECC83 kompletnie nie nadaje się do Ash ABM Evo II 500. Ani misia ani drajwa nie ma i dodatkowo gra ciszej niż bez włączonej opcji valve. Meh. Ktoś się bawił w tym Ashu lampkami?
Odpowiedz
Napiszę zatem jeszcze raz: do ABM-a polecam TungSol-a. Wink
[Obrazek: 7w41Jta.jpg]
Odpowiedz
Pytanie tylko czy dodaje misia, chamskiego wysokiego fuzza, drajwa czy po prostu miło pierdzi? Smile
Odpowiedz
(10-19-2014, 04:20 PM)Dex napisał(a): Mały odkop. RFT ECC83 kompletnie nie nadaje się do Ash ABM Evo II 500. Ani misia ani drajwa nie ma i dodatkowo gra ciszej niż bez włączonej opcji valve. Meh. Ktoś się bawił w tym Ashu lampkami?

A ten RFT sprawny był? Przed zmianą lampy też miałeś na valve ciszej?
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz
Dex - wstaw JJ, będziesz zadowolony Big Grin albo Mullarda.
RFT nie nadaje się na V1 i nie raz to pisałem.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
Kiedyś wsadziłem RFT na V1 w Ampegu. Ampeg umarł. Wyjąłem, włożyłem z powrotem starego Sovteka i już więcej nic nie ruszałem Smile
Tak jak Burn pisze - JJ są zacne
Odpowiedz
RFT za to jest świetny na inwerter do CL, bo cofa chamski środek z Sovteków 6550 i lekko ścisza wzmak.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości