Klinika GASu
Brawo!Smile
Odpowiedz
Toż przeca napisał, że kombinował z brzmieniem, żeby znaleźć coś dobrego o_O!?
Wysłane z mojego Leopard 2; masa bojowa 55,15t.

[Obrazek: fdan.jpg]
(12-25-2013, 12:49 AM)Sztyrlic napisał(a): A jeszcze taka kwestia: w sumie nie miałem wcześniej tunera [...]Rolleyes
Odpowiedz
Peavey Zodiac DE Scorpio!

[Obrazek: x_zodiac_lg.jpg]
Odpowiedz
(10-08-2013, 08:44 PM)Fabian napisał(a): Peavey Zodiac DE Scorpio!

[Obrazek: x_zodiac_lg.jpg]

Miałem Wink
Odpowiedz
[Obrazek: IMG_8181.jpg]
Zeby spróbować zapiąć go w pętlę DB750 i zobaczyć co się wydarzy mrgreen
Odpowiedz
(10-08-2013, 06:57 PM)gornik napisał(a):
(10-08-2013, 03:16 PM)Basstard napisał(a): Proszę bardzo, przytaczam, choćby i samemu sobie:

Kiedyś, lata temu, miałem Yamahę BBG5S. Sympatyczna, niedroga piątka. Byłem podówczas fanem aktywnej elektrowni, egzotyków itd. a Warwick był jednym z moich marzeń. I raz, gdy ułamał mi się kawałek siodełka i musiałem zawieźć bas do lutnika, potrzebowałem pożyczyć inny instrument na ważną próbę. A kolega (pamiętacie Muodego?) miał właśnie Warwicka - i to takiego Thumba BO 5. Borzesztymój, jaki ja byłem podniecony. Podążałem na próbę myśląc, że zmiażdżę wszystkim mosznę brzmieniem. Dotarłem na TO SAMO miejsce, w którym mieliśmy próby, podpiąłem Thumba pod TEN SAM piec co zawsze, NIC nie zmieniałem w ustawieniach... Zaczynamy grać. I... nic. Basu nie ma. Podgłośniłem. Z głośników zaczął lać się muł. Pokręciłem gałkami w basie, pokręciłem gałkami w głowie... Znów nic - tzn. jest jakieś buczenie w tle, zero definicji, zero wyrazistości. Podbiłem środek i górę - bas zrobił się słyszalny, ale strasznie brzydki. Okropna, sucha, odklejona górka, środek brzydki, nosowy, sztucznie wyciągnięty (bo Thumb sam w sobie jej nie miał)... coś strasznego. Przemęczyłem się przez tę próbę potwornie. Potem odebrałem Yamahę od lutnika... i na następnej próbie znów było dobrze. Niedrogi (ok. 1700zł jako nówka) tajwański basik ZJADŁ kilkukrotnie droższe "butikowe cudo". I nawet nie beknął.

I CO TERAS

Przeczytałem! Wink
Nie spełniłeś wymogów obiektywnego testu - wzmacniacz był ustawiony pod yamahę więc czemu sądziłeś, że zupełnie inne, mega swoiste, wiosło na nich zabrzmi?

Jestem w trakcie przesiadki z precyzji na EB-0 (jestę hipsterę Wink ) i widzę, że ustawienie brzmień to trudny i czasochłonny proces. Przeca to nie tylko gałkologia ale też ułożenie palców, obadanie sił i miejsc ataku, setup... Szybko skreślasz Waść wiosła.

"Zjadanie" jednych gratów przez inne to śliski temat.

Emotka_2497

Ja nie mam problemów z wykręcaniem brzmienia... taki mam zawód. Mimo to uważam, że basy Warwicka po prostu miksują się bardzo źle, można uzyskać na nich jakieś tam brzmienie o ile gra bardzo dobry instrumentalista... ale, na innych instrumentach efekty uzyskane przez tego samego muzyka są znacznie lepsze. Uwierz, że np omikrofonowanie skrzypiec czy kontrabasu jest znacznie trudniejsze niż wykręcenie przy pomocy EQ czy setupu barwy z basówki. Jeśli coś jest niemiksującym się bublem to, processing i dobry instrumentalista coś tam pomoże ale prościej instrument zmienić na lepszy i zamiast rozwiązywać problem to go po prostu nie tworzyć... i nie sądzę aby to był śliski temat.
Większość muzyków grających niegdyś na warwickach bardzo szybko przesiada się na inne instrumenty...

Oczywiście te wiosła są specyficzne - jeśli ktoś lubi mieć ładny i drogi bass ale koniecznie nie chce aby było słychać co na nim gra w kapeli to Warwick to idealny wybór.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(10-08-2013, 06:57 PM)gornik napisał(a): Przeczytałem! Wink
Nie spełniłeś wymogów obiektywnego testu - wzmacniacz był ustawiony pod yamahę więc czemu sądziłeś, że zupełnie inne, mega swoiste, wiosło na nich zabrzmi?

Jestem w trakcie przesiadki z precyzji na EB-0 (jestę hipsterę Wink ) i widzę, że ustawienie brzmień to trudny i czasochłonny proces. Przeca to nie tylko gałkologia ale też ułożenie palców, obadanie sił i miejsc ataku, setup... Szybko skreślasz Waść wiosła.

"Zjadanie" jednych gratów przez inne to śliski temat.

Emotka_2497

Pisałem, że było kręcenie galkami. Nic nie dało. Wcześniej ustawienia byly "płaskie". Zresztą pod tym damym sprzętem dawał radę Precel - mocno inny brzmieniowo od Yamahy.
Odpowiedz
(10-08-2013, 10:50 PM)citizenkane napisał(a): [Obrazek: IMG_8181.jpg]
Zeby spróbować zapiąć go w pętlę DB750 i zobaczyć co się wydarzy mrgreen

nic... będzie tylko gorzej brzmiałoSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Ej jest dość wysoko na mojej preampowej GASliście - zaraz za TBP-1, tuż przed Navigatorem ... albo na równi.
Odpowiedz
(10-08-2013, 11:03 PM)mazdah napisał(a): Ej jest dość wysoko na mojej preampowej GASliście - zaraz za TBP-1, tuż przed Navigatorem ... albo na równi.

Nawigator to tak ze 3 klasy wyżej a Fender z 5... Smile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
A Demeter ze 20 klas wyżej od nich wszystkich razem wziętych, ale co z tego skoro za ch*** nie brzmi? Wink Wink
Odpowiedz
(10-08-2013, 11:21 PM)mazdah napisał(a): A Demeter ze 20 klas wyżej od nich wszystkich razem wziętych, ale co z tego skoro za ch*** nie brzmi? Wink Wink

Tak? O to naprawdę ciekawe, a co znasz się na tym? mrgreen

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Nie no - nie złapałeś aluzji. Pisałem już o tym wcześniej - kwestia preferencji i potrzeb.
Słyszałem próbki Mateusza nagrywane na Demeterze.
Jedyne co mógłbym zrobić z tym preampem, to wystawić go czym prędzej na allegro.

Nie zabrzmi ani jak Eden, ani jak GK ani jak Ampeg ani jak Bassman. A niestety takie brzmienia mi się podobają Wink
Odpowiedz
(10-08-2013, 10:58 PM)Alfik napisał(a): Ja nie mam problemów z wykręcaniem brzmienia... taki mam zawód. Mimo to uważam, że basy Warwicka po prostu miksują się bardzo źle, można uzyskać na nich jakieś tam brzmienie o ile gra bardzo dobry instrumentalista... ale, na innych instrumentach efekty uzyskane przez tego samego muzyka są znacznie lepsze. Uwierz, że np omikrofonowanie skrzypiec czy kontrabasu jest znacznie trudniejsze niż wykręcenie przy pomocy EQ czy setupu barwy z basówki. Jeśli coś jest niemiksującym się bublem to, processing i dobry instrumentalista coś tam pomoże ale prościej instrument zmienić na lepszy i zamiast rozwiązywać problem to go po prostu nie tworzyć... i nie sądzę aby to był śliski temat.
Większość muzyków grających niegdyś na warwickach bardzo szybko przesiada się na inne instrumenty...

A możesz nam przytoczyć kilka przykładowych nagrań które realizowałeś Ty, a nagrywane były na Warwicku?
Ciekawość mnie zżera Smile
Odpowiedz
(10-08-2013, 11:27 PM)mazdah napisał(a): Nie no - nie złapałeś aluzji. Pisałem już o tym wcześniej - kwestia preferencji i potrzeb.
Słyszałem próbki Mateusza nagrywane na Demeterze.
Jedyne co mógłbym zrobić z tym preampem, to wystawić go czym prędzej na allegro.

Nie zabrzmi ani jak Eden, ani jak GK ani jak Ampeg ani jak Bassman. A niestety takie brzmienia mi się podobają Wink

Nie no żartowałem sobieSmile

Ja ostatnio wrzucałem próbki grane na Demeterze. Dla mnie to najlepszy preamp tzw HiFi na rynku.

Jeśli chodzi o Edena to brzmi podobnie, ale mniej szlachetnie i dużo bardziej tzw "muli" ale w sposób, który może się podobać. Porównywałem ostatnio z nawigatorem Mistrza Zaqa. Ampeg jest klasą samą w sobie i trzeba go mieć. GK jest tranzystorowym bardzo przeciętnym układem. Tego typu brzmienie tylko bez szumów i utraty dynamiki ukręcisz każdym studyjnym tranzystorowym EQ.
Fender jest specyficzny - mi się bardzo podoba.
(10-08-2013, 11:31 PM)Maciejeq napisał(a):
(10-08-2013, 10:58 PM)Alfik napisał(a): Ja nie mam problemów z wykręcaniem brzmienia... taki mam zawód. Mimo to uważam, że basy Warwicka po prostu miksują się bardzo źle, można uzyskać na nich jakieś tam brzmienie o ile gra bardzo dobry instrumentalista... ale, na innych instrumentach efekty uzyskane przez tego samego muzyka są znacznie lepsze. Uwierz, że np omikrofonowanie skrzypiec czy kontrabasu jest znacznie trudniejsze niż wykręcenie przy pomocy EQ czy setupu barwy z basówki. Jeśli coś jest niemiksującym się bublem to, processing i dobry instrumentalista coś tam pomoże ale prościej instrument zmienić na lepszy i zamiast rozwiązywać problem to go po prostu nie tworzyć... i nie sądzę aby to był śliski temat.
Większość muzyków grających niegdyś na warwickach bardzo szybko przesiada się na inne instrumenty...

A możesz nam przytoczyć kilka przykładowych nagrań które realizowałeś Ty, a nagrywane były na Warwicku?
Ciekawość mnie zżera Smile

Jak przyniesiesz kiedyś do studia Warwicka to pokaże Ci jak go ustawić wykręcić.
Z ciekawostek cała płyta Reverox była powtarzana, między innymi dlatego, że, z Warwicka Stage za 10000pln nie dało się jednak zbyt wiele ukręcić. Bardzo przeciętny Musicmann zjadł go na sniadanie. Jeśli stare ślady są gdzieś w archiwum to w czasie wolnym od asystowania możesz ich szukaćSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 15 gości