10-08-2013, 07:08 PM
Brawo!

Klinika GASu
|
10-08-2013, 07:08 PM
Brawo!
![]()
10-08-2013, 07:31 PM
Toż przeca napisał, że kombinował z brzmieniem, żeby znaleźć coś dobrego o_O!?
10-08-2013, 08:44 PM
Peavey Zodiac DE Scorpio!
![]()
10-08-2013, 10:45 PM
10-08-2013, 10:50 PM
![]() Zeby spróbować zapiąć go w pętlę DB750 i zobaczyć co się wydarzy ![]()
10-08-2013, 10:58 PM
(10-08-2013, 06:57 PM)gornik napisał(a):(10-08-2013, 03:16 PM)Basstard napisał(a): Proszę bardzo, przytaczam, choćby i samemu sobie: Ja nie mam problemów z wykręcaniem brzmienia... taki mam zawód. Mimo to uważam, że basy Warwicka po prostu miksują się bardzo źle, można uzyskać na nich jakieś tam brzmienie o ile gra bardzo dobry instrumentalista... ale, na innych instrumentach efekty uzyskane przez tego samego muzyka są znacznie lepsze. Uwierz, że np omikrofonowanie skrzypiec czy kontrabasu jest znacznie trudniejsze niż wykręcenie przy pomocy EQ czy setupu barwy z basówki. Jeśli coś jest niemiksującym się bublem to, processing i dobry instrumentalista coś tam pomoże ale prościej instrument zmienić na lepszy i zamiast rozwiązywać problem to go po prostu nie tworzyć... i nie sądzę aby to był śliski temat. Większość muzyków grających niegdyś na warwickach bardzo szybko przesiada się na inne instrumenty... Oczywiście te wiosła są specyficzne - jeśli ktoś lubi mieć ładny i drogi bass ale koniecznie nie chce aby było słychać co na nim gra w kapeli to Warwick to idealny wybór. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]()
10-08-2013, 10:58 PM
(10-08-2013, 06:57 PM)gornik napisał(a): Przeczytałem! Pisałem, że było kręcenie galkami. Nic nie dało. Wcześniej ustawienia byly "płaskie". Zresztą pod tym damym sprzętem dawał radę Precel - mocno inny brzmieniowo od Yamahy.
10-08-2013, 10:59 PM
(10-08-2013, 10:50 PM)citizenkane napisał(a): nic... będzie tylko gorzej brzmiało ![]() 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]()
10-08-2013, 11:03 PM
Ej jest dość wysoko na mojej preampowej GASliście - zaraz za TBP-1, tuż przed Navigatorem ... albo na równi.
10-08-2013, 11:07 PM
(10-08-2013, 11:03 PM)mazdah napisał(a): Ej jest dość wysoko na mojej preampowej GASliście - zaraz za TBP-1, tuż przed Navigatorem ... albo na równi. Nawigator to tak ze 3 klasy wyżej a Fender z 5... ![]() 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]()
10-08-2013, 11:21 PM
A Demeter ze 20 klas wyżej od nich wszystkich razem wziętych, ale co z tego skoro za ch*** nie brzmi?
![]() ![]()
10-08-2013, 11:23 PM
(10-08-2013, 11:21 PM)mazdah napisał(a): A Demeter ze 20 klas wyżej od nich wszystkich razem wziętych, ale co z tego skoro za ch*** nie brzmi? Tak? O to naprawdę ciekawe, a co znasz się na tym? ![]() 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]()
Nie no - nie złapałeś aluzji. Pisałem już o tym wcześniej - kwestia preferencji i potrzeb.
Słyszałem próbki Mateusza nagrywane na Demeterze. Jedyne co mógłbym zrobić z tym preampem, to wystawić go czym prędzej na allegro. Nie zabrzmi ani jak Eden, ani jak GK ani jak Ampeg ani jak Bassman. A niestety takie brzmienia mi się podobają ![]()
10-08-2013, 11:31 PM
(10-08-2013, 10:58 PM)Alfik napisał(a): Ja nie mam problemów z wykręcaniem brzmienia... taki mam zawód. Mimo to uważam, że basy Warwicka po prostu miksują się bardzo źle, można uzyskać na nich jakieś tam brzmienie o ile gra bardzo dobry instrumentalista... ale, na innych instrumentach efekty uzyskane przez tego samego muzyka są znacznie lepsze. Uwierz, że np omikrofonowanie skrzypiec czy kontrabasu jest znacznie trudniejsze niż wykręcenie przy pomocy EQ czy setupu barwy z basówki. Jeśli coś jest niemiksującym się bublem to, processing i dobry instrumentalista coś tam pomoże ale prościej instrument zmienić na lepszy i zamiast rozwiązywać problem to go po prostu nie tworzyć... i nie sądzę aby to był śliski temat. A możesz nam przytoczyć kilka przykładowych nagrań które realizowałeś Ty, a nagrywane były na Warwicku? Ciekawość mnie zżera ![]() (10-08-2013, 11:27 PM)mazdah napisał(a): Nie no - nie złapałeś aluzji. Pisałem już o tym wcześniej - kwestia preferencji i potrzeb. Nie no żartowałem sobie ![]() Ja ostatnio wrzucałem próbki grane na Demeterze. Dla mnie to najlepszy preamp tzw HiFi na rynku. Jeśli chodzi o Edena to brzmi podobnie, ale mniej szlachetnie i dużo bardziej tzw "muli" ale w sposób, który może się podobać. Porównywałem ostatnio z nawigatorem Mistrza Zaqa. Ampeg jest klasą samą w sobie i trzeba go mieć. GK jest tranzystorowym bardzo przeciętnym układem. Tego typu brzmienie tylko bez szumów i utraty dynamiki ukręcisz każdym studyjnym tranzystorowym EQ. Fender jest specyficzny - mi się bardzo podoba. (10-08-2013, 11:31 PM)Maciejeq napisał(a):(10-08-2013, 10:58 PM)Alfik napisał(a): Ja nie mam problemów z wykręcaniem brzmienia... taki mam zawód. Mimo to uważam, że basy Warwicka po prostu miksują się bardzo źle, można uzyskać na nich jakieś tam brzmienie o ile gra bardzo dobry instrumentalista... ale, na innych instrumentach efekty uzyskane przez tego samego muzyka są znacznie lepsze. Uwierz, że np omikrofonowanie skrzypiec czy kontrabasu jest znacznie trudniejsze niż wykręcenie przy pomocy EQ czy setupu barwy z basówki. Jeśli coś jest niemiksującym się bublem to, processing i dobry instrumentalista coś tam pomoże ale prościej instrument zmienić na lepszy i zamiast rozwiązywać problem to go po prostu nie tworzyć... i nie sądzę aby to był śliski temat. Jak przyniesiesz kiedyś do studia Warwicka to pokaże Ci jak go ustawić wykręcić. Z ciekawostek cała płyta Reverox była powtarzana, między innymi dlatego, że, z Warwicka Stage za 10000pln nie dało się jednak zbyt wiele ukręcić. Bardzo przeciętny Musicmann zjadł go na sniadanie. Jeśli stare ślady są gdzieś w archiwum to w czasie wolnym od asystowania możesz ich szukać ![]() 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]() |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|