Liczba postów: 3015
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
10
04-04-2015, 08:06 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-04-2015, 08:07 PM przez mazdah.)
(04-04-2015, 07:54 PM)Mateusz napisał(a): raczej do lampowej kruszynki;d
Ha! Racja
Gdybym miał wolne 6000zł i koniecznie nie chciał zajebistego starego Ampega, to do tej paczki musiałbym dokupić o takiego:
Akurat stoją obie sztuki w jednym sklepie w Kaliszu
Ale gdybym miał wolne 6K to już bym zamawiał B15 od forumowych handlarzy.
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
Ja sam jestem ciekawy jak gada ten ashdown.
Ale chyba bardziej insteresują mnie nowe paczki. Z tymi starymi to non stop robota jest kurwa jego mać...
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 5
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
A ja mam GAS na takie coś:
Liczba postów: 3015
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
10
04-05-2015, 09:15 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-05-2015, 09:15 AM przez mazdah.)
(04-04-2015, 08:36 PM)Mateusz napisał(a): Ja sam jestem ciekawy jak gada ten ashdown.
Ale chyba bardziej insteresują mnie nowe paczki. Z tymi starymi to non stop robota jest kurwa jego mać...
Wydaje mi się, że usłyszałeś już tyle znakomitych pak 4x12, że ten Ashdown Cię nie zachwyci.
Przede wszystkim jest to paczka z MDF a nie ze sklejki. Z głośnikami Blue Line
Te same głośniki stosowano w wersjach 212 i 112.
Ile waży taki Hiwatt? Ashdown chyba coś koło 50 kg :/
Liczba postów: 2181
Liczba wątków: 10
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
(04-04-2015, 08:36 PM)Mateusz napisał(a): Ja sam jestem ciekawy jak gada ten ashdown.
Ale chyba bardziej insteresują mnie nowe paczki. Z tymi starymi to non stop robota jest kurwa jego mać...
non stop robota? tzn?
Liczba postów: 3066
Liczba wątków: 30
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
5
W mojej starej lodówie np. w jednym głośniku ni stąd ni zowąd pojawiła się dziura w membranie. Do tego boczna ściana się odklejała i szczelina pierdziała strasznie głośno. Wszystko udało się naprawić, ale jak się ma pięćdziesiąt starych paczek...
Jabłanica (bułg.: Община Ябланица) − gmina w środkowej Bułgarii. Populacja wynosi 6600 mieszkańców.
blue colander stompboxes
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(04-04-2015, 08:41 PM)wsmoter napisał(a): A ja mam GAS na takie coś:
![[Obrazek: Kemper%20Profiler%20Rack.jpg]](http://www.kemper-amps.com/_media/News/Kemper%20Profiler%20Rack.jpg)
Jedno z najgorszych gówien wyprodukowanych dla tej branży.
Do tego dołóż jeszcze tylko autotune i realizatora, który jest święcie przekonany, że nagrywanie muzyki polega głównie na równaniu do grida na laptopiku i masakrowaniu pluginami.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 1254
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2014
(04-08-2015, 09:14 PM)Alfik napisał(a): (04-04-2015, 08:41 PM)wsmoter napisał(a): A ja mam GAS na takie coś:
![[Obrazek: Kemper%20Profiler%20Rack.jpg]](http://www.kemper-amps.com/_media/News/Kemper%20Profiler%20Rack.jpg)
Jedno z najgorszych gówien wyprodukowanych dla tej branży.
Do tego dołóż jeszcze tylko autotune i realizatora, który jest święcie przekonany, że nagrywanie muzyki polega głównie na równaniu do grida na laptopiku i masakrowaniu pluginami.
A i tak tzw. "szeroka publika" nic nie zauwazy bo bedzie sluchac nagran jako mp.3 na telefonie...
Liczba postów: 3015
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
10
04-08-2015, 10:00 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-08-2015, 10:01 PM przez mazdah.)
(04-08-2015, 09:14 PM)Alfik napisał(a): Jedno z najgorszych gówien wyprodukowanych dla tej branży.
Do tego dołóż jeszcze tylko autotune i realizatora, który jest święcie przekonany, że nagrywanie muzyki polega głównie na równaniu do grida na laptopiku i masakrowaniu pluginami.
Takie czasy, taka być może i moda. Jak z koszmaru Alfika:
Wszystko nagrane przez Kempera, wokale przez mikrofon do podcastów, bębny z ez-drummera.
Całość do posłuchania w Spotify, do kupienia na iTunes, a w wersji kolekcjonerskiej z piękną okładką, z sesją zdjęciową w powycieranych jeansach i kraciastych koszulach, z vintydżowymi gratami w tle...
... NA WINYLU!!!!!!!!!
Liczba postów: 8790
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
46
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
04-08-2015, 10:06 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-08-2015, 10:11 PM przez Alfik.)
(04-08-2015, 10:02 PM)groza napisał(a): ![[Obrazek: BqK-KoHCcAANOxt.jpg]](https://pbs.twimg.com/media/BqK-KoHCcAANOxt.jpg)
no i...
David Gilmour też kiedyś grał na EMG i mu przeszło...
Były czasy, że stare straty wyrzucali na śmietnik i kupowali steinbergery... a teraz kosztują po kilkadziesią tysięcy baksów...
Ludzie, których Rhodesy lądowały w morzu po kontrakcie, bo DX7 było modne teraz zalewają się gęstymi łzami.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 1254
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2014
04-08-2015, 10:23 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-08-2015, 10:25 PM przez Zenek Spawacz.)
(04-08-2015, 10:00 PM)mazdah napisał(a): (04-08-2015, 09:14 PM)Alfik napisał(a): Jedno z najgorszych gówien wyprodukowanych dla tej branży.
Do tego dołóż jeszcze tylko autotune i realizatora, który jest święcie przekonany, że nagrywanie muzyki polega głównie na równaniu do grida na laptopiku i masakrowaniu pluginami.
Takie czasy, taka być może i moda. Jak z koszmaru Alfika:
Wszystko nagrane przez Kempera, wokale przez mikrofon do podcastów, bębny z ez-drummera.
Całość do posłuchania w Spotify, do kupienia na iTunes, a w wersji kolekcjonerskiej z piękną okładką, z sesją zdjęciową w powycieranych jeansach i kraciastych koszulach, z vintydżowymi gratami w tle...
... NA WINYLU!!!!!!!!!
Tu nie chodzi o czasy Mazdah... Nie wiem czy zauwazyles , ze zyjemy w epoce postkulturowej. Zeby zrozumiec wyzsza matamatyke trzeba sie do niej przyuczyc , zeby zrozumiec skomplikowane zaleznosci trzeba cos o nich wiedziec. Pewne zlozone wspolbrzmienia dla niewprawnego sluchacza beda okazywaly sie dysonansami. Skomplikowana polirytmia bedzie dla laika kakofonia. Takze koszmar Alfika nie jest moda a raczej skretynieniem przcietnego sluchacza...
Liczba postów: 3015
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
10
To właśnie jest tak jak piszesz. Tyle że kretynizm słuchaczy to jedno, a moda na nowinki to rzecz która dotyka muzyków. Tak jak wspomniał Alf o rhodesach, tak samo wielu doskonałych kostek ludzie się pozbywali bo weszła rewolucja w postaci Zooma w latach 80-90. A czasy są takie, że muzycy nie mają lekko. Problemy z logistyką, problemy z kasą na super nagrania w super studiach. Wzmacniacze w klasie D to technologia której celem nie jest poprawa brzmienia, tylko umożliwienie przeciętnemu koncertującemu muzykowi dojechać na koncert - bo teraz zamiast tourbusa i przyczepy jest jedna osobówka na cały zespół, pociąg albo metro. Inaczej koszty zeżrą całą zarobioną kasę.
Niestety cięcie kosztów zawsze jest kosztem czegoś. Próbowałem grać z zespołem bezkompromisowym pod wzgledem brzmienia i gratów. Pomijając kwestie artystyczne bo poziom był jaki był, technicznie możliwe było dla nas granie 2-3 koncertów w roku jeżeli chcieliśmy wyjsć na zero i bez kompromisów typu "puścimy hammonda po linii na przody a leslie będzie z symulacji".
Liczba postów: 4264
Liczba wątków: 5
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
04-09-2015, 07:00 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-09-2015, 07:03 AM przez JA_cek.)
(04-08-2015, 10:02 PM)groza napisał(a): ![[Obrazek: BqK-KoHCcAANOxt.jpg]](https://pbs.twimg.com/media/BqK-KoHCcAANOxt.jpg)
O dibox Klark&teknik
Realizowałem monitory na kilku koncertach Tony'ego z projektem Chapman Stick: Tony i Markus Reuter na stickach i na perkusji Pat Mastelotto.
Ależ to byl czad
fot z tego koncertu:
![[Obrazek: index.php?view=image&format=raw&type=ori...&Itemid=30]](http://www.drumfest.pl/index.php?view=image&format=raw&type=orig&id=40&option=com_joomgallery&Itemid=30)
(robiłem wtedy jeszcze dla Ragtimu  )
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
04-09-2015, 07:29 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-09-2015, 07:30 AM przez Mateusz.)
Kurwa, może gość dostał to na testy, albo traktuje jako jakieś uwygodnienie bo nie chce mu sie nosić
Albo kurde moze nawet uzywa bo chce miec opcje przelaczania czy 4 stackow i kombinowania brzmień. Na koncerty w pubach starczy - i tak nie bedzie roznicy.
|