No to bardzo mi przykro że nie słyszysz. Ja słyszę, przekonywać Cię nie zamierzam.
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
Klinika GASu
|
No to bardzo mi przykro że nie słyszysz. Ja słyszę, przekonywać Cię nie zamierzam.
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A D O M A N A
12-28-2015, 11:18 AM
Właśnie przesłuchałem po raz trzeci. Brzmi jak fajny, zajebiście obsługiwany Precel, i tyle.
Nie wiem co Ci nie fretlesi w klonowych podstrunnicach. To dużo bardziej zależy od tego jak ktoś gra a nie od tego co ma pod lakierem na podstrunnicy. P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A D O M A N A
12-28-2015, 11:34 AM
Adrian to akurat bardzo umie miauczeć,kiedyś pokazywał koledze który za zasługi w Jaworkach bezproga dostał żeby grać ultralekko lewą ręką.Też jak ja gość niewprawiony był,jak zaczął tak grać zaczęło gadać.Trza pare rzeczy wiedzieć o tych basach,są deko inne od progowców w obsłudze.
Zeskanowane i zaszyfrowane przez perlator
Adrian to w ogóle przekocur jest, bardzo człowieka lubię. W Londynie żeśmy sporo gadali a i basy całkiem zajebongo mieli.
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A D O M A N A
12-28-2015, 11:46 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-28-2015, 11:57 AM przez Basstard.)
(12-28-2015, 11:24 AM)Doman napisał(a): No tu już słychać. Żaden mnie nie zachwyca brzmieniowo, ten PJ z 75 gada na tym filmiku wręcz okropnie, ale to już kwestia gustu (oczywiście do pewnego stopnia przynajmniej). Trochę szkoda, bo klonowy fretless wygląda pięknie. Ale tylko bez krech - ciemne markery na klonie prezentują się debilnie
12-28-2015, 12:44 PM
skoro jesteśmy przy temacie fretlessów, oto mój ideał:
chociaż trzeba wziąć pod uwagę, że i operator nie z tej ziemi. a bas to chyba nexus i chyba ten: W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
12-28-2015, 01:02 PM
O, i to jest godne. Niższe dźwięki nieco kontrabasowo, ogólnie cieplutki mruczek, lubię. Jeszcze bardziej lubię odrobinę chorusa, ale jestem spaczony ejtisem
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A D O M A N A
12-28-2015, 01:43 PM
(12-28-2015, 12:44 PM)zwinny napisał(a): skoro jesteśmy przy temacie fretlessów, oto mój ideał:Z tego co kojarze to w tamtych czasach basy Filipa S pochodziły od GMRa. (12-28-2015, 01:02 PM)Basstard napisał(a): O, i to jest godne. Niższe dźwięki nieco kontrabasowo, ogólnie cieplutki mruczek, lubię.To pewnie to wenge w gryfie
12-28-2015, 01:56 PM
(12-28-2015, 01:43 PM)fęder napisał(a): Z tego co kojarze to w tamtych czasach basy Filipa S pochodziły od GMRa.o, widzisz, coś mi dzwoniło, tylko nie wiedziałem gdzie jakiś czas temu nawet napisałem na fb w tej sprawie do ww., niestety bez odzewu (smuteczek ). W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
12-28-2015, 02:24 PM
(12-28-2015, 01:56 PM)zwinny napisał(a):Byłem na mini koncercie Filipa po wydaniu plyty KGB i z tego co pamiętam to miał dwa GMRy 6 strunowe, jeden progowy jesionowy ... o ile dobrze kojarze odkupiony od Zbigniewa Wrombla, a który to był jednym z pierwszych (jak nie pierwszym) autorskim projektem Romana Koca, drugi to egzotyczny fragles ... chyba już seryjny bass force. Jak cos popierdolilem to sorry ... prawie 20 lat temu to musialo byc .(12-28-2015, 01:43 PM)fęder napisał(a): Z tego co kojarze to w tamtych czasach basy Filipa S pochodziły od GMRa.o, widzisz, coś mi dzwoniło, tylko nie wiedziałem gdzie jakiś czas temu nawet napisałem na fb w tej sprawie do ww., niestety bez odzewu (smuteczek ).
12-28-2015, 03:43 PM
Nie no jak fretless to raczej taki:
Zeskanowane i zaszyfrowane przez perlator
12-28-2015, 04:08 PM
(12-28-2015, 03:43 PM)yarzenioova napisał(a): Nie no jak fretless to raczej taki: kwintesencja tego jak nie powinien brzmieć fretless 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|