Tech21 B-HOOD
(03-30-2011, 05:57 PM)mazdah napisał(a): Ja nie wiem po co wlasciciele ampega kupuja udawacze ampega...

z flejmem i nierzeczowymi komentarzami idź sobie tam: http://basscity.eu/thread-113.html
fender -> fender -> fender
Odpowiedz
(03-30-2011, 06:14 PM)Bolem napisał(a):
(03-30-2011, 05:57 PM)mazdah napisał(a): Ja nie wiem po co wlasciciele ampega kupuja udawacze ampega...

z flejmem i nierzeczowymi komentarzami idź sobie tam: http://basscity.eu/thread-113.html

igzakli
Odpowiedz
(03-30-2011, 05:57 PM)mazdah napisał(a): Ja nie wiem po co wlasciciele ampega kupuja udawacze ampega...

Moim zdaniem technologia pt. SansAmp jest tak samo charakterystyczna jak technologia pt. Ampeg... A to, że Tech21 może zagrać m.in. jak Ampeg świadczy tylko o większych możliwościach (odpada wymiana realnych lamp itp.) względem pierwszego. Ale żeby nie urabiać zbędnej filozofii - jako posiadacz PSA-1 również omijam preamp heada - dlaczego? Bo PSA-1 ma zwarty, szybki dół, w cholerę możliwości kreacji dźwięku w oparciu o 3 niezależne zakresy przesterowania itd. Mojego G-K nie pozbywam się tylko dlatego, że bardzo dobrze pracuje jego końcówka klasy H (a więc full profesjonalna), na dodatek jest to końcówka bi-amp, która świetnie dogaduje się z dedykowanymi pakami RBH (w trybie bi-amp). Użytkownicy Ampega rzeczywiście nic nie zyskują zostawiając head... Mowa o sytuacji, gdy pomijany jest preamp Ampega. Lepiej kupić jakąś końcówkę Crest Audio czy coś podobnego...
Odpowiedz
(03-31-2011, 12:15 AM)OMSON napisał(a): Użytkownicy Ampega rzeczywiście nic nie zyskują zostawiając head... Mowa o sytuacji, gdy pomijany jest preamp Ampega. Lepiej kupić jakąś końcówkę Crest Audio czy coś podobnego...

Teoretycznie tak. Jednak jak wgryzłem się w temat i zacząłem pytać znajomych basmanów, czytać fora to zestawienie Sans RBI + Ampeg SVT3 Pro jest szalenie popularne. I co ciekawe większość ludzi właśnie wpina się w końcówkę. Ktoś gdzieś tam napisał, że robi tak, bo końcówka Ampega na mosfetach daje fajne pierdolnięcie w dole. Ile w tym prawdy, nie wiem.

A może działa po prostu magia marki. Jest Ampeg (choć tak naprawdę zupełnie niewykorzystywany jak wpinać Sansa w końcówkę), jest Sans RBI to musi napierdalać. Hanna Gronkiewicz Waltz...

Fender Jazz Bass MIJ 75RS | Fender PB-555 Boxer MIJ -> Line 6 Relay G50 -> PolyTune -> Aphex Punch Factory -> Aguilar Agro -> Dunlop 105Q -> EBS HD350 -> EBS ProLine 410

Odpowiedz
(03-31-2011, 09:18 AM)☼☼☼ napisał(a): Tylko szkoda lamp zużywających się na próżno w nieużywanym preampie SVT.

No ale chyba w minimalnym stopniu, skoro ich nic nie obciąży?
(03-31-2011, 08:09 AM)Pecu napisał(a): A może działa po prostu magia marki. Jest Ampeg (choć tak naprawdę zupełnie niewykorzystywany jak wpinać Sansa w końcówkę), jest Sans RBI to musi napierdalać. Hanna Gronkiewicz Waltz...

Pewnie o to kaman Wink Poza tym, w jakiej klasie pracuje ta końcówka Ampega?
Hint: http://pl.wikipedia.org/wiki/Wzmacniacz_akustyczny
Odpowiedz
Zawsze można lampy wyjąc z preampu.

W koncowce svt3 pro jest ten przekozacki lampowy inwerter, więc może dlatego tak chętnie jest używany jako sama koncówka.
GMRs - sansamp PSA 1.1 - TC G-Major - Taurus TH-Cross -TN410
Absynth
Odpowiedz
kombinujecie jak ja pierdole...
sprzedajcie Ampega, kupcie końcówkę mocy,

po czym sprzedacie sansampa i końcówkę mocy i wrócicie do Ampega mrgreen
Odpowiedz
lizać dupcie to idźcie sobie do Ampeg B-HOOD chytry
Odpowiedz
(04-01-2011, 11:38 AM)☼☼☼ napisał(a): W końcówce SVT3PRO nie ma lampowego inwertera. Już parę razy była o tym mowa na forum i jak krew w piach...

"Zaraz jak krew w piach..." mrgreen
Odpowiedz
(04-01-2011, 11:38 AM)☼☼☼ napisał(a): Viking Emotka_2755

(04-01-2011, 10:17 AM)benkai napisał(a): Zawsze można lampy wyjąc z preampu.

W koncowce svt3 pro jest ten przekozacki lampowy inwerter, więc może dlatego tak chętnie jest używany jako sama koncówka.

W końcówce SVT3PRO nie ma lampowego inwertera. Już parę razy była o tym mowa na forum i jak krew w piach...
Wybacz, moj blad, jakos mi sie tak utrwalilo z tym inwerterem, ale faktycznie na schemacie nie wyglada toto na inwerter Smile

GMRs - sansamp PSA 1.1 - TC G-Major - Taurus TH-Cross -TN410
Absynth
Odpowiedz
http://allegro.pl/tech21-power-engine-40...13115.html do kompletu Smile
fender -> fender -> fender
Odpowiedz
Drogie ludzie...
Jaka jest różnica między :
Sansamp Bass Driver DI Programmable
i
Sansamp Bass Driver DI Programmable DELUXE ?
Różnią się brzmieniem ?
Osłuchiwałem próbki na thomann.de i powiem szczerze, że wersja DELUXE brzmi dużo lepiej...
Jak to jest?
Proszę bardzo o jak najszybszą odpowiedź Wink
Co jest lepsze od lodówy? - dwie lodówy.
Odpowiedz
Rainbow 
(04-07-2011, 09:27 AM)rafal12121 napisał(a): Drogie ludzie...
Jaka jest różnica między :
Sansamp Bass Driver DI Programmable
i
Sansamp Bass Driver DI Programmable DELUXE ?
Różnią się brzmieniem ?
Osłuchiwałem próbki na thomann.de i powiem szczerze, że wersja DELUXE brzmi dużo lepiej...
Jak to jest?
Proszę bardzo o jak najszybszą odpowiedź Wink

Jedyne czym się różnią, to tym, iż DELUXE ma dwa banki z brzmieniami, a nie jeden, oraz wbudowaną pętlę efektów. Poza tym to ten sam Sans.
OMG
Odpowiedz
Rainbow 
Wypisuję się z bhood-a, gdyż sprzedałem PBDDI, ale zaraz powracam z cudnym VT Bassem mrpink
OMG
Odpowiedz
A ja się zapisuję, gdyż kupiłem SansAmpa PBDDI Big Grin
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości