http://www.nxtbook.com/nxtbooks/newbay/b...tid=48#/48
Lektura obowiązkowa dla kogoś kto myśli poważnie o basowaniu.
Polecam serdecznie ten zestaw krótkich wywiadów z topowymi basistami sesyjnymi wydany kiedyś przez Basspleyera.
Kupa informacji o MYŚLENIU podczas grania i nagrywania. Porady jak radzić sobie w sytuacji stresu studyjnego itd...
Nie byłbym sobą gdybym nie polecił wam zwrócić uwagi na to ilu z tych absolutnie topowych gości gra w studiu na Fenderach (zwykle starych) i fenderopodobnych, a ilu na "absolutnie najwyższej klasy" Warwickach i innych wynalazkach...
Moje ulubione cytaty:
..."In the studio I very rare use my onboard preamp. I prefer the true passive sound and I realise that studio has far better electronics than my bass has ." - Neil Stubenhaus
..."My main complaint with virtually all the non Fender I have tried is this: through they are often capable of producing a wide variety of sounds, they are usually incapable of sounding like a good precision. And the sound the most producers and artist in real world want is that of a p-bass..." David Hungate
i parę innych, które na pewno znajdziecie...
Miłej lektury
Lektura obowiązkowa dla kogoś kto myśli poważnie o basowaniu.
Polecam serdecznie ten zestaw krótkich wywiadów z topowymi basistami sesyjnymi wydany kiedyś przez Basspleyera.
Kupa informacji o MYŚLENIU podczas grania i nagrywania. Porady jak radzić sobie w sytuacji stresu studyjnego itd...
Nie byłbym sobą gdybym nie polecił wam zwrócić uwagi na to ilu z tych absolutnie topowych gości gra w studiu na Fenderach (zwykle starych) i fenderopodobnych, a ilu na "absolutnie najwyższej klasy" Warwickach i innych wynalazkach...
Moje ulubione cytaty:
..."In the studio I very rare use my onboard preamp. I prefer the true passive sound and I realise that studio has far better electronics than my bass has ." - Neil Stubenhaus
..."My main complaint with virtually all the non Fender I have tried is this: through they are often capable of producing a wide variety of sounds, they are usually incapable of sounding like a good precision. And the sound the most producers and artist in real world want is that of a p-bass..." David Hungate
i parę innych, które na pewno znajdziecie...
Miłej lektury
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor