07-11-2011, 09:40 AM
Przykłady zajebistego brzmienia basu
|
07-11-2011, 09:56 AM
http://suler.wrzuta.pl/audio/2qkiPqQegan...-_gasoline
http://suler.wrzuta.pl/audio/2SUbc53ysDN...back_alive <- to co się dzieje w 0:45 to miaaaazga
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
07-11-2011, 11:48 AM
A mnie baardzo odpowiada brzmienie i technika tego pana. Ja mam strasznie tradycyjne podejście do basu i jest to jeden z nielicznych wyjątków.
Rokyndrol i Ch...!
http://www.myspace.com/pawelmuzzymikosz
07-11-2011, 12:10 PM
(07-11-2011, 09:56 AM)Burning napisał(a): http://suler.wrzuta.pl/audio/2qkiPqQegan...-_gasoline Pewnie cienkie struny + RAT (no i Fendek po dziadziu)
07-11-2011, 01:47 PM
OMSON: grube struny, mocno grany jazz i 2 ampegi (jeden clean, drugi lekko przesterowany) + ABM poprzedzony zmodyfikowanym distortion w kostce Marshalla
ja dziś w nocy robię kolejne lutowanie w Jazzie i pomijam tony
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
07-11-2011, 03:11 PM
to raz, a dwa w ogóle nie zamierzam ich używać w jazzie..
w mayo nie miałem i było dobrze muszę pingnąć Mizioła, czy można zamówić vintage'ową, 3-otworową blachę na 2 poty i gniazdo
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
07-11-2011, 03:15 PM
(07-11-2011, 01:47 PM)Burning napisał(a): OMSON: grube struny, mocno grany jazz i 2 ampegi (jeden clean, drugi lekko przesterowany) + ABM poprzedzony zmodyfikowanym distortion w kostce Marshalla Do tego zajebisty podział między gitarą a basem - szacun dla szarpidruta, że tyle miejsca na bas zostawił i dalej brzmi dobrze. Cała płyta brzmi git, sprasowana trochu, ale mogło być gorzej...
07-11-2011, 03:22 PM
totalnie niesprasowana jest Evil Empire, ale w autobusie nie słychać cichszych partii
co do podziału pasm - taki sound przeciąłby się nawet w Sphere, gdzie na gitarach jest gęsto, ale wypełniają te pasma, gdzie bas brzmi słabo
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
07-11-2011, 03:50 PM
(07-11-2011, 03:22 PM)Burning napisał(a): totalnie niesprasowana jest Evil Empire, ale w autobusie nie słychać cichszych partii Burn, ależ ta płyta mnie zmiażdzyła (ponownie) ostatnio. RATM-y maja jak dla mnie idealny rockowy mastering wszystko na poziomie -12dB RMS, dynamicznie, głośno, wpierdol - wszystko gada jak trzeba. Cudowna płyta, poprzednie również.
-
07-11-2011, 03:52 PM
(07-11-2011, 03:11 PM)Burning napisał(a): to raz, a dwa w ogóle nie zamierzam ich używać w jazzie.. Szkoda, że nie odezwałeś się wcześniej, tydzień temu robiliśmy zamówienie w Thomanie i tam mają... Swoją drogą przemyśl temat jeszcze, ja w końcu zacząłem używać "tone" odkąd sprawiłem sobie JB, zajebiste brzmienia można wykręcić z tych 3 potencjometrów, a różnica w brzmieniu z jednym potencjometrem w torze ... no nie wiem czy znalazłby się miks w którym byłaby słyszalna
07-11-2011, 04:05 PM
mazdah - wiem, że mają, ale do wczorajszego wieczora nie myślałem o usuwaniu.. jednak stwierdziliśmy z Błażejem, że w sumie nie będę używał, a wizualnie 2 kremowe (od wieku) gały na blasze będą wyglądać fajniej niż 3
Co do użycia tone'ów to używam w Preclu, za to Jazz ma być do czystego wpierdolu na razie siedzi i tak biała płytka one-piece, więc pot zostaje, tyle, że go dziś odepnę, a kable po drodze zmienię na krótsze i znacznie grubsze gsb - taki mastering jak ma RATM to miazga brakuje mi tego w dzisiejszych czasach, ale sam robię master w okolicach -6dB RMS, a jak klient opierdala, że za cicho to jeszcze cisnę, choć to rzeźba w gównie :S
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Ale co to znaczy za cicho? Ponizej 10 to juz tylko niszczysz. A to ze ludzie nie potrafia dac galki volume do gory to sorry... Na youtubie jest taki fajny test metallica z nowej plyty + ten sam material z gry rock band (inny, lajtowy master) - doprowadzone do tego samego rms zeby porownac ktore lepsze. zgadnijcie - i to przedszkolak wychwyci
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=DRyIACDCc1I
-
07-11-2011, 09:37 PM
gsb - ludzie chcą 'głosniej'
posłuchaj Lady Gagi, czy Biebera - napompowane, aż uszy krwawią. Industry standard :/ -3dB w RMS, a ja preferuję ciąć peaki nie więcej niż o 3dB :S
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
07-11-2011, 09:47 PM
A ja robię tak, żeby było głośno i ładnie brzmiało - da się... trzeba tylko mieć do dyspozycji bardzo drogie graty... Clipping na Prism-ie AD 2 za 8500USD brzmi i tak o niebo lepiej niż pluginowy limiter. Możemy sobie tutaj popiedolić jakie te wysokie RMS szkodliwe... Są szkodliwsze rzeczy: MP3, i pluginy VST, autotune i myszka i co...
Jak robisz cicho to myślą, że nie potrafisz. A W domu słucham sobie wersji bez limitingu 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 51 gości