05-21-2014, 09:16 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-21-2014, 09:23 AM przez Maciejeq.)
Bassturbacje 2014
|
05-21-2014, 09:20 AM
(05-21-2014, 09:16 AM)Maciejeq napisał(a):(05-21-2014, 09:15 AM)Basstard napisał(a):(05-21-2014, 09:11 AM)Burning napisał(a): i popieram - chcemy słuchać pierdzenia Matusza Zależy, gdzie umieściłbyś mikrofon (na jakim stojaku) ![]()
05-21-2014, 09:50 AM
bo inaczej wyjdzie akademia pana kleksa
![]()
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
05-21-2014, 09:53 AM
Zamiast pop filtra można domowym sposobem nagrywać przez rajtuzy.
![]()
05-21-2014, 09:53 AM
Warwick->Warwick->Warwick.
![]()
05-21-2014, 09:56 AM
05-21-2014, 09:57 AM
Nagrywajcie jak większość basistów line - IN
![]()
05-21-2014, 10:01 AM
(05-21-2014, 09:57 AM)yarzenioova napisał(a): Nagrywajcie jak większość basistów line - INherp - Mateusz Cię woła ![]()
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
05-21-2014, 10:38 AM
05-21-2014, 10:48 AM
Knebel jakiś
![]() (05-20-2014, 07:40 PM)paluch1986 napisał(a): Alfik: Na ile lampy zamontowane w SVT 2 Pro wpływały na "nowoczesność" jego brzmienia? Wiem że to może głupie pytanie ale w temacie lamp to ja się wuja znam i w nogach śpię na "nowoczesność" to nie wiem. Jak pojechałem do Mateusza i ograłem u niego SVT II Pro to jego charakter i nowoczesność w stosunku do innych ampegów były absolutnie jasne. Po prostu nakurwiał bardziej. Cham skurwikot i tyle. Zero subtelności. Wszystkie lampy jakie w nim były to EHX. Po powrocie podlączyłem do niego preamp SVP Pro, w którym miałem GT ECC83S i dosłownie zmiótł on wewnętrzny preamp Ampega. Pojawił się potężniejszy twardszy i szybszy dół charakterystyczna szklanka na górze. Wypierdzieliłem więc EHX i wstawiłem GT na preamp. Od Burninga dostałem namiar na Watford Valves. Zadzwoniłem do gościa okazało się, że jest kolekcjonerem ampegów i wie o nich wszystko. Wysłałem mu próbki swoich nagrań. Kazał zostawić ECC83S na preampie, zamiast 12AU7 wstawić militarne NOSy philipsa, zbalansowaną Harme na inwerter i sextet harma na koniec mocy. Jaka była różnica... Wzmacniacz ma wielokrotnie większego kopa, jest znacznie szybszy... można grać finger funk na bridgeowym pickupie i nic nie zamula... przy czym dół jest znacznie potężniejszy. Zniknęło całkowicie nieprzyjemne "siarowanie" się Ampegów w okolicy 2.2kHz znane z większości Clek i chociażby SVT3Pro. Jest klarowniejszy i przestrzenniejszy. Tak więc lampy mają ogromne znaczenie - zwłaszcza w konstrukcji która ma ich, aż taką ilość ale... ogólny charakter brzmienia narzuca sam wzmacniacz. V4B z niego się nie zrobi i na odwrót. Muszę niestety V4B i B25 sobie kiedyś kupić ze względu na unikalny charakter overdrive. Natomiast zaryzykuję stwierdzenie, że można z SVT 2 Pro zrobić zarówno CL, jak ktoś bardzo będzie się starał go zamulić, jak i też brzmienie, które na nagraniu będzie praktycznie nie do odróżnienia od B15 o ile zastosujemy odpowiednie głośniki i wiemy jak stosować EQ. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]()
05-21-2014, 11:11 AM
Dzięki
![]()
05-21-2014, 11:12 AM
No ja po tegorocznych bassturbacjach już poczyniłem działania ku zmianom w moim sprzęcie. Jedzie do mnie Fender Geddy Lee, pozbyłem się Ampega PF-350 i będę sobie sukcesywnie odkładać na B-15, bo to moje brzmienie i nie ma chyba pieca, na którym tak łatwo mi artykułować.
Pytanie jak B-15 nagłośnić na koncertach - ale myślę, że 30W wystarczy do grania Fusion ![]()
05-21-2014, 11:31 AM
(05-21-2014, 11:12 AM)herp napisał(a): No ja po tegorocznych bassturbacjach już poczyniłem działania ku zmianom w moim sprzęcie. Jedzie do mnie Fender Geddy Lee, pozbyłem się Ampega PF-350 i będę sobie sukcesywnie odkładać na B-15, bo to moje brzmienie i nie ma chyba pieca, na którym tak łatwo mi artykułować. B15 nagłasnia się wyłącznie mikrofonem. Leszek Matecki gra teraz koncerty z Rojkiem na takim zestawie i nie ma problemu. Na nagraniach Jamersona i spółki przed wejściem do pieca był DI. Zwykle miksowany 50/50. Przynajmniej tyle można wyczytać we wspomnieniach. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]() |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości