Nasze nagrania
a kto ustawiał limiter? Smile
Odpowiedz
Nie wiem, szczerze mówiąc my tylko zagraliśmy, panowie w Polskim Radiu Olsztyn mieli się tym trochę pobawić... Wyszło tak sobie z naszej strony, jakby ktoś przypilnował gałkologów to i nagrałoby się lepiej. Właśnie, tak wogl. to to jest z koncertu, a nie nagranie studyjne Wink
www.facebook.com/rustedbrain
www.rustedbrain.pl
www.rustedbrain.8merch.com

Fernandes BXB -> Ampeg SVT (już za chwileczkę, już za momencik) II PRO -> Ampeg SVT 810E = Thrashing Madness \m/
Odpowiedz
(08-02-2011, 07:59 PM)Saimon napisał(a): Audio1
Audio2
Video1
Video1

Żeś kurde wrzucił i ani be ani kurwa me ani sratatatajebsie to ja muszę coś napisać Wink

Covery Decapitated i Cannibal Corpse nagrywane u mnie audio z wrzuty na interfejsa, video z aparatu-kamery.
Całość bez cięcia i edycji.
Mnie się podoba, ale lepiej byłoby wrzucić audio z interfejsa do videłów :]


Odpowiedz
(08-04-2011, 07:35 AM)Rumcayz napisał(a): Nie wiem, szczerze mówiąc my tylko zagraliśmy, panowie w Polskim Radiu Olsztyn mieli się tym trochę pobawić... Wyszło tak sobie z naszej strony, jakby ktoś przypilnował gałkologów to i nagrałoby się lepiej. Właśnie, tak wogl. to to jest z koncertu, a nie nagranie studyjne Wink

zasysa okrutnie - brzmi jakby było wolne tremolo na sumie Smile
Odpowiedz
Na sumie? Tremola ja gram, gitary mają szybki picking... Nie wiem, ja głuchy jestem ale to chyba dlatego że sam mam w głowie jak to powinno brzmieć ; )
www.facebook.com/rustedbrain
www.rustedbrain.pl
www.rustedbrain.8merch.com

Fernandes BXB -> Ampeg SVT (już za chwileczkę, już za momencik) II PRO -> Ampeg SVT 810E = Thrashing Madness \m/
Odpowiedz
http://www.youtube.com/watch?v=txrhDr-inAY
http://www.youtube.com/watch?v=QiW1domr4xQ
http://www.youtube.com/watch?v=UxASwMxQK1U
nagrywałem na przeklętych czerwonych warwickach, chciałem przyoszczędzić to teraz pluję se w brodę, brzmią do dupy i ani trochę nie oddają charakteru wiosła a poza tym strrrasznie niewygodnie mi się na nich gra, nigdy więcej.
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Odpowiedz
zwinnie, i mimo wszystko brzmienie mi się podoba Big Grin
ale przez ten awatar myślałem, że jesteś większą osobowością ;p

Odpowiedz
Zwinny - porządna robota. Dziwnie trzymasz ręce*, ale skoro działa wszystko jak należy, to się nie czepiam. Wink



*środkowy palec przy slapie w prawej ręce, czy to o czym napisałem Ci na YouTube przy Eurythmics.
Odpowiedz
kiedyś, gdy moim guru był jeszcze Flea, to slapowałem tylko środkowym palcem, ale później zauważyłem że o wiele łatwiej jest mi slapować wskazującym, a środkowy stoi na baczność i czeka na swoją okazję przy double popie Big Grin

@macius - moja osobowość waży 65 kilo Big Grin
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Odpowiedz
(08-05-2011, 08:08 PM)zwinny napisał(a): http://www.youtube.com/watch?v=txrhDr-inAY
http://www.youtube.com/watch?v=QiW1domr4xQ
http://www.youtube.com/watch?v=UxASwMxQK1U
nagrywałem na przeklętych czerwonych warwickach, chciałem przyoszczędzić to teraz pluję se w brodę, brzmią do dupy i ani trochę nie oddają charakteru wiosła a poza tym strrrasznie niewygodnie mi się na nich gra, nigdy więcej.

me gusta Big Grin
Odpowiedz
dzięki!
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Odpowiedz
(08-05-2011, 08:29 PM)zakwas napisał(a): środkowy palec przy slapie w prawej ręce, czy to o czym napisałem Ci na YouTube przy Eurythmics.
Faktycznie nieco dziwnie. Ja dla odmiany podrywam wskazującym E,A,D a środkowym G. Gdy podrywam G, to najczęściej wskazujący mam wyprostowany mrgreen I działa. Mam tak od zawsze (a kiedyś potrafiłem dość szybko kciukiem naparzać).

@zwinny: Jak zawsze - dobra robota Smile
Gram na nerwach.
Odpowiedz
(07-16-2011, 08:46 PM)motyx napisał(a):

Standardowo czekam na zjebkę od Kowala mrgreen

Nie bardzo miałem czas odpisać wcześniej. Numer świetny. Wykonanie powiedzmy rokujące nadzieje... gdzieniegdzie nierówno, brakuje trochę płynności i słychać, że niektóre groovy są na granicy możliwości lub niedoćwiczone, ale... to strasznie trudne granie i na pewno gdyby Ci się chciało to doprowadził byś to do poziomu „master”. Do czego Cie zachęcamSmile Zabrałeś się za mój konik... 6 lat zajęło mi nauczenie się płynnego i „prawie właściwego grania” disco oktawek. Temat bardzo trudny, choć bagatelizowany przez wielu. Przekonałem się na własne uszy, że naprawdę niewielu topowych naszych sesyjniaków jest w stanie bez przygotowania grać groove’y z seventisowego disco choć w każdym innym znanym mi stylu wypierdalają rzeczy wprost niemożliwe. Garść porad może się przydadzą. Sfrustrowany tym, że mi nie odpalają te groovy załapałem się nawet na lekcje do Steve Logana i Jeffa Andrewsa – Ci Panowie grali to w czasach kiedy Disco królowało na parkietach. Jak to zagraliście... Trzeba było bardzo długo ćwiczyć padała odpowiedź... nie ma skrótów. Poniżej to co usłyszałem, lub wyciułałem własnym potem.
1. technika – generalnie najlepiej odpala granie disco patatajów konsekwentnie w prawej ręce 1 palec 1,2 palec. To najergonomiczniejsza kombinacja. Granie trzema palcami zwykle nie daje oczekiwanego feelingu i brzmienia; granie naprzemienne zmienia cały czas barwę ( nie ma chyba człowieka, któremu jeden i drugi palec brzmi tak samo. Są muzycy (Chuck Rainey) którzy potrafią to grać podstawa pierwszy palec; oktawki drugi palec naprzemiennie z góry na dół. Pokazywał to w swojej szkole – mówi, że opracował tą technikę specjalnie do disco bo za bardzo męczył się przy graniu 1 12 przez godzinny set w kółkoSmile. Lewa ręka granie pierwszy czwarty palec prawie bez odrywania od gryfu w miarę płaską ręką tak, aby kontrolować długość dźwięku i tłumić niechciane struny i overtony których jest masa... Drugi palec może spoczywać na niższej strunie wtedy kontrolujesz długość dźwięku bez odrywania pierwszego – warto przerobić szkołę Rocco Priesti jest tam mnóstwo ćwiczeń na oktawki.
2. Wybór basu... nie taka oczywista sprawa. W wolnych tempach powiedzmy do 110 świetnie odpala precision nawet z flatami. Ma świetnego kopa i charakterystyczny popierd. Potem niestety jest już zbyt wolny – nie nadąża i w tempach powyżej 120. Szesnastki się zacierają praktycznie nie da go się dobrze wytłumić itd... pozostaje Jazz Bass i Musicmann... do wyboru, co kto lubi. Na „nowoczesnych” basach disco brzmi dość śmiesznie więc pominę. Na Laklandzie czym szybciej tym generalnie więcej tylnego pickupu i ręka bliżej mostka. Widziałem Turnera grającego na F basie – ale to praktycznie dopalony jazz bass o wymyślniejszych kształtach.
3. Feeling. Najlepiej odpala granie z lekkim tyłem tak powiedzmy 5-15 ms w zależności od tempa utworu. Nie można oktaw zaganiać bo groove umrze a kobity tańczyć nie będą. Oktawki jeśli są podwójne warto grać „przy okazji”, mogą być lekko zmutowane, lekko podswingowane (muszą idealnie wpasować się w hihat). Jeśli będziemy je nazbyt akcentować lub gonić to niestety z odmiany Neo Retro Disco Funk zrobi się swojska odmiana disco zwana „polo”. Oj przerabiałem to na własnej skórzeSad
4. Granie z żywym pałkerem tego typu groove jest bardzo trudne... niewielu znam takich którzy potrafią trafić idealnie stopę i werbel na dwa i cztery grać bez wysypy i pływania przez 10 minut to samo. Feeling Hihatu i timing jest kluczowy – to co robi koleś w Jamiroquai albo Steeve Gadd Bernard P... wbija mnie w fotel i przyprawia o palpitacje serca. Warto wsłuchiwać się w niuanse na hihacie.
5. Pierwsze dwa lata ćwiczyczyłem to pomiędzy 60 a 90 bo jak próbowałem przykozaczyć to zaćwiczałem błędy Sad
6. jak już ściągnie się partie z nagrania warto ćwiczyć z samym automatem albo metronomem. Granie z nagraniem oczywiście uczy feelingu ale za szybko wydaje nam się jak to nie wypierniczamy bo pod spodem gra z nami oryginalny bass. Parę razy się na tym wyrolowałem...

Nagrałem na szybko zwrotke - gołą linię bez eq i kompresji. Pickup bridge. Fender Jazz 1971 olcha palisander. W nagraniu na poważnie była by eq kompresja i paczka tak aby dodać jeszcze kopa... no i oczywiście żywe gary.

http://www.voila.pl/324/ma4xg/?1


Jak by co to możemy założyć zespół i grać disco na dwa basy...

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Świeże nagranie mojego zespołu, prosto ze strychu Tongue

http://www.reverbnation.com/blankspace
Odpowiedz
i u mnie jeszcze świeżo kręcone Architekci

http://soundcloud.com/othermind/architek...-othermind

chyba taka wersja brzmieniowa już zostanie Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 18 gości