Nasze nagrania
no to nagrałem:
https://soundcloud.com/7michal7/funk-groove-bass
nie znoszę brzmienia starych strun. d i g to jeszcze jak cię mogę, ale e i a to gorzej niż guma od majtek.
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Odpowiedz
(09-14-2013, 09:38 AM)paluch1986 napisał(a): http://soundcloud.com/tomekdudzic/funk-in-c moje podejście do funkowego, idealnie nie jest, prawą rękę za bardzo spinam przy graniu takich rzeczy, ale może mnie nie zlinczujecie Wink

Nie zlinczujkemy Cie zdecydowanie...
Mi się podoba zarówno koncepcja groove - podzielcie się z Zakwazem ZaiksamiSmile jak i wykonanie. Artykulacja też niezła. Podoba mi się, to że choć słychać, że Szatan jest twoim Panem nie wahasz się zabrać za bardziej pedalskie gatunki w celach poznawczo edukacyjnych. Ze studia bym Cie za takie granie nie wyrzuciłSmile Rozwijasz się szybko.
Troszkę bass nie stroi i boję się, że na progach.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(09-14-2013, 11:27 AM)zwinny napisał(a): no to nagrałem:
https://soundcloud.com/7michal7/funk-groove-bass
nie znoszę brzmienia starych strun. d i g to jeszcze jak cię mogę, ale e i a to gorzej niż guma od majtek.

Pojebało Was z tymi flażoletami na początku? mrgreen

Fajnie, powinieneś mieć bana na słuchanie Jamiroquai! Wink
To czego bym się czepił, to momentami, w drugim motywie niektóre szesnastki nie wiadomo w którym miejscu właściwie miały być. Emotka_27551
Odpowiedz
bardzo mi się ten flażolet Alfika spodobał Big Grin z tych trzech motywów tylko ten pierwszy motyw był w miarę przemyślany, dwa pozostałem od czapy. Wink
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Odpowiedz
(09-14-2013, 11:27 AM)zwinny napisał(a): no to nagrałem:
https://soundcloud.com/7michal7/funk-groove-bass
nie znoszę brzmienia starych strun. d i g to jeszcze jak cię mogę, ale e i a to gorzej niż guma od majtek.

Dźwięki dobre, pomysły fajne, starość strun nadrabiasz artykulacją. Timing jest troszkę "tzw" szkolny - miejscami jest nierówno i niekonsekwentnie, brakuje osadzenia i brakuje pulsacji, którą osiąga się zwykle przez mikro dynamikę gry - część nutek ważniejszych można zaakcentować, cześć schować i pilnie kontrolować długość nut. ale to są uwagi z cyklu co zrobić by było jeszcze lepiej a nie z cyklu, że jest słabo.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
timing to chyba jest coś, czego już nigdy nie opanuję Tongue u mnie wygląda to tak, że już w czasie gry słyszę, że jest nierówno, a nie dopiero przy odsłuchiwaniu. dzięki za opinię. Emotka_2755
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Odpowiedz
Cytat:
(09-14-2013, 12:53 AM)OMSON napisał(a): Ad 2) Jak posłuchasz Zakwasa i Yarzenioowy w tym groovie, to zdecydowanie bardziej im przyda się ta rada Wink

MistrzostwoSmile

Miałem nic nie pisać ale znów mnie podpuściłeś Michał - nie wytrzymałem.
Drodzy Koledzy... Od Pana Omsona (w obu przypadkach) otrzymaliśmy po raz kolejny coś na kształt niestrojącego bulgotu, zagranego bardzo nieprecyzyjnie timeowo, pozbawionego kompletnie groove, co więcej kompletnie pozbawionego sensu muzycznego. Należy zastanowić się, czy autor powyższych nagrań zdaje sobie sprawę bez szukania w google jakie dźwięki znajdują się w tonacji podkładu... jakie są podstawowe zasady budowania fraz itd... Zarejestrowane są one kiepską barwą instrumentu (raczej wynikającą z braków artykulacyjnych operatora) z powtarzającymi się brzydkimi przesterowaniami i trzaskami sugerującymi kompletny brak elementarnej wiedzy realizatorskiej - co sprawia, iż czytelnik forum powinien z mocnym przymrużeniem oka traktować setki jego postów w tematach z cyklu miksujemy w domu - wtyczki VST itd... Po zagraniu tychże sampli jako odpowiedź na niezwykle grzecznego poprawnego politycznie i motywującego posta Kolegi Basstarda Pan Omson odpisuje, iż Koledze Zakwasowi, który ( dokładnie to policzłem) gra 35694678,3 razy lepiej niż On sam, bardziej przydały by się uwagi dotyczące "time". Oczywiście próbka kolegi Zakwasa daleka jest od perfekcji - z racji oczywistych ograniczeń przy rejestracji które uniemożliwiają praktycznie jej poprawne wykonanie każdemu operatorowi instrumentu. Posiada ona jednak znamiona niezłego przemyślanego groove.
Natomiast tego typu uwaga wobec muzyka, który jest na poziomie o lata świetlne wyższym...

Rzeczywiście Michał masz racje Mistrzostwo Smile

(09-14-2013, 11:45 AM)zwinny napisał(a): timing to chyba jest coś, czego już nigdy nie opanuję Tongue u mnie wygląda to tak, że już w czasie gry słyszę, że jest nierówno, a nie dopiero przy odsłuchiwaniu. dzięki za opinię. Emotka_2755

Tak jest u każdego do pewnego stopnia - jedyna rada nagrywać się stale - mi to bardzo pomaga.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(09-14-2013, 12:10 PM)Alfik napisał(a): Tak jest u każdego do pewnego stopnia - jedyna rada nagrywać się stale mi to bardzo pomaga.

Otóż to, najlepszy sposób na "spojrzenie z boku" na swoje granie, ostatnio zrobiłem w midi kawałek mojego zespołu i chyba już z 15 linii tam wsadzałem (granych różnie, kostką, paluchami itd.)' dobrze jest imo zrobić samemu jakąś podstawę melodyjną do której się ćwiczy, jakoś nie przepadam za tymi wszystkimi podkładami z YT.
Odpowiedz
A ja mam ten problem, że zawsze jak robię różne wersje groove'ów do różnych podkładów, to i tak później za najlepszy uważam w 99% ten pierwszy. Inna sprawa, że na trzech w miarę różnych pomysłach się kończy - potem są wariacje na temat. Wink
Odpowiedz
mam jeszcze jedną przypadłość którą ciężko mi zwalczyć - strasznie się spinam, gdy widzę czerwoną lampkę. Big Grin
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Odpowiedz
U mnie w studio byś się wyleczył: "dobra, to przegraj sobie całość, ja ustawię gainy i posłucham brzmienia".

A rec był on! Big Grin
Odpowiedz
mrgreenmrgreenmrgreenmrgreen
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
Odpowiedz
Ale serio - na EPkę Boso tak nagrałem ze trzy ślady gitary zanim się Ala pokapowała, że nagrywanie chodzi cały czas i "ściemniam z tym brzmieniem". mrgreen

No i były to potem najlepsze tejki patrząc na resztę jej podejść. Wink
Odpowiedz
Tak sobie słucham was (w sumie od niedawna) i muszę powiedzieć, że z przyjemnością, nawet jak nie jest idealnie. Zwłaszcza fajnie jest posłuchać jak różne osoby grają do tego samego podkładu - widać różnice w stylu gry i w pomysłach i to jest interesujące dla mnie. Dlatego bezczelnie zachęcę, żeby więcej osób coś nagrało do tego funkowego podkładu Wink.
To jest test sygnatury
Odpowiedz
A może zaczniemy robić takie akcje w osobnych wątkach co jakiś czas? Bo to faktycznie jest super sprawa słuchać tak roznych pomysłów! Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 14 gości