01-27-2013, 08:18 AM
Ja miałem Indonesia i był elegancko wykonany.
Lakland b-hood
|
01-27-2013, 08:18 AM
Ja miałem Indonesia i był elegancko wykonany.
01-27-2013, 09:58 AM
ja mialem indonesia i byly do lekkich poprawek.
Brzydkie klejenie podstrunnicy (miedzy klonowa podstrunnica a gryfem miejscami byla brzydka czarna kreska) - ale to detal wizualny. Frezy były OK (najgorsze frezy jakie widzialem byly w preclu squiera VM - doslownei wióry w środku). Siodełko do wymiany w każdym na dzieńdobry - gówniany miekki plastik pusty w środku, do tego jeszcze w dwóch miałem plasikową podkładkę bo było widocznie za niskie. Progi wystawały z boku jak w gitarze za 1500zł - ale to też niedrogi do naprawienia detal. PRogi nabite równo, elektrownia ok , Ekranu brak kompletny - zero. Jak gitare się zawiezie do dobrego lutnika to poprawki tych detali nie przekroczą 200-300zł, a po tym nie ma dużej różnicy miedzy usa a indonesia moim zdaniem.
09-02-2013, 12:59 PM
Poproszę numerek 6 gdyż od thota drogą wymiany nabyłem jego Laklanda Skyline 55-02.
Zabrałem na próbę, i FFFFFFFUUUUU jak toto zapierdala. Nie wiem czemu takie niszowe wiosła. Zdecydowanie zostaje. P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A D O M A N A
09-02-2013, 06:33 PM
(09-02-2013, 12:59 PM)Doman napisał(a): Poproszę numerek 6 gdyż od thota drogą wymiany nabyłem jego Laklanda Skyline 55-02. Doskonały strzał Milordzie Co mu oddałeś? 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
09-02-2013, 07:18 PM
09-02-2013, 07:46 PM
Damn, jaka jest zazdrość! Ja też chcę 55-02!
☓ Buzz ☓ Sire ☓ Wzmacniacze klasy D ☓ EMG ☓ Płytki na Fenderach
Nie używam! STOP AGRESYWNEJ PROPAGANDZIE!
09-02-2013, 11:07 PM
Chętnie oddałbym Bongo za takiego 55-02
10-06-2013, 04:06 PM
Ktoś miał kontakt z Laklandem Skyline Darryla Jonesa 5? Jakieś wrażenia? Ja go kiedyś przelotnie miałem w ręku i pamiętam, że byłem zaskoczony, że gada dość znośnie. Ale może dłużej ktoś-coś?
☓ Buzz ☓ Sire ☓ Wzmacniacze klasy D ☓ EMG ☓ Płytki na Fenderach
Nie używam! STOP AGRESYWNEJ PROPAGANDZIE!
10-06-2013, 04:08 PM
Ja miałem, w bassmencie. B. fajne.
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A D O M A N A
10-06-2013, 04:25 PM
Na tego Darryla mogę się gapić jak na cyce Figury z "Kingsajz"
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
10-06-2013, 05:10 PM
Cyce figury zdecydowanie lepsze!
06-15-2014, 12:30 PM
06-15-2014, 12:54 PM
Ed Friedland wrzucił już zajawki na yt. A na talkbasie jest już wątek NBD związany z numerem seryjnym 001 - niestety pan Lakin zapomniał po inspekcji i setupie zapakować bas jeszcze w folię i piankę, i włożył go od razu w karton, co spowodowało że instrument dotarł do kupca z dziwnymi otarciami lakieru. Można zamówić pokrowiec lub futerał za dodatkową opłatą, który w przypadku hardcase'a wynosi zdaje się 225$ - gdyż futerał ów jest, co firma podkreśla, made in USA. Mały paradoks w przypadku basu made in Korea (co prawda designed in Chicago by Dan Lakin, zwłaszcza te dwa niesłychanie oryginalne modele ). Padły uwagi typu "za te pieniądze kupiłbyś amerykańskiego G&La z case'm w standardzie", z którymi trudno się nie zgodzić. Ja generalnie nie mam nic przeciwko kopiom precli i jazzów, aczkolwiek lubię kiedy mają jeszcze jakieś inne zmiany względem oryginału niż subtelne alteracje kształtu główki (czyli jedynego elementu który Fender chroni prawem). Oryginalne Laklandy były zajebiste - układ pickupów (choć to było, o czym pan Lakin wtedy nawet mówił, zaczerpnięte z Peaveya Millenium i Warwicka Dolphin), dłuższa menzura w piątkach itd. Te dwa - koreański pasywny jazz i precel z olchy/klonu/palisandru, 20 progów, 1300 dolarów, bez piątek, bez opcji - wierzę że mogą grać dobrze, maszyny CNC są coraz lepsze i mają coraz lepszy software, ale nie jestem przekonany do całości konceptu.
06-15-2014, 01:29 PM
Chciałem tylko zauważyc ,że GL to nie jest TYLKO kopia jazza lub precla..jak ktoś grał to wie
Też mi się wydaje, że cena jest wysoka. zwłaszcza, Rynek kopii jazzów jest na prawdę wypchany i gdzieś od poziomu lepszego modelu Corta można sobie spokojnie coś fajnego wybrać. A z pokrowcem to jakiś słaby żart.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|