01-14-2016, 04:30 PM
A tu korpus czeka juz sobie na gryf...
Chmielowski Basses
|
01-14-2016, 04:30 PM
A tu korpus czeka juz sobie na gryf...
01-14-2016, 05:19 PM
Czarna płytka i przełącznik dać bliżej przetworników.
Ale i tak dojszłę
01-14-2016, 06:12 PM
Plytke bym wyrzucil ale to bas , ktory bedzie wisial w gablotce , niejako dekoracyjny ,wiec plytka zostanie. Miejsce switcha to sprawa indywidualna ,mozna go umiescic w dowolnym miejscu bez problemu.
01-17-2016, 10:29 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-17-2016, 11:02 PM przez Zenek Spawacz.)
Zdjecie rodzinne
Widok z boku.. Pickguard lezy nieco inaczej bo decha moich jazzow jest inaczej profilowana ze wzgledu na balans wiosla w pozycji siedzacej. Przy dodatkowym progu zmienia sie rowniez dostep do najwyzszej pozycji. Dolny cutaway ma z tylu inny profil i jest nieco glebiej wyciety.
01-17-2016, 11:30 PM
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
01-18-2016, 11:57 AM
01-18-2016, 03:31 PM
(01-17-2016, 10:29 PM)Zenek Spawacz napisał(a): Widok z boku.. Pickguard lezy nieco inaczej bo decha moich jazzow jest inaczej profilowana ze wzgledu na balans wiosla w pozycji siedzacej.Czyli wcięcie na nogę przesuwasz bardziej w stronę gryfu? Ten z dodanym progiem ma za bardzo zaokrągloną podstrunnicę
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
01-18-2016, 03:44 PM
Chyba jestem dziwny, bo dla mnie wyglądają jak meblościanka.
ZDecydowanie wolę przykryte lakierem basy ostatnio.
01-18-2016, 04:08 PM
To w meblosciankach uzywano namiastki drewna ( forniru) badz zgola fototapety aby upodobnic meble robione z trocin do prawdziwych solidnych sprzetow. Ja lubie naturalne drewno. Ponadto , kupujac bas transparentny wiesz czego uzyto na budowe , jak sklejono itd. Pod kolorem moga byc rozne niespodzianki....
01-18-2016, 04:12 PM
To ja wiem, ale nie zmienia faktu, że wolę kolorowe.
Meblościanka jak nic - tak jak mój be5. ja tam lubię.
Ten pickuguard bym poprawił by szedł z korpusem - wygląda jak niedoróba a nie celowy zabieg.
01-18-2016, 06:15 PM
Juz poprawione....
01-18-2016, 06:20 PM
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
01-18-2016, 07:06 PM
Po probach z roznymi wersjami , zdecydowanie wole polozenie picka mostkowego z lat 60-tych
01-18-2016, 07:07 PM
Słoje krzywo.Te z dołu bardzo krzywo położone
A tak serio zdecydowanie fajny mat. Zeskanowane i zaszyfrowane przez perlator |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|