08-11-2016, 12:59 PM
Czołem!
Zostałem poproszony o zajęcie się takim zagadnieniem: chodzi o w miarę chociaż częściowe odizolowanie pieca basowego od reszty gratów na scenie (pod mikrofon), za pomocą takiego "parawaniku" z plexi.
Ma ktoś coś do powiedzenia na ten temat, lepiej samemu robić czy kupować? Jeśli nie ma jakichś szczególnych wskazań co do budowy, wymiarów - wszystkie rzeczy można dostać w budowlanym.
Pytanie też jak to rozplanować - spotkałem się z dwiema opcjami, pierwsza to osłona tylko z przodu
a druga, z panelami z tyłu
Są to rozwiązania godne uwagi, czy nie warte zachodu?
Zostałem poproszony o zajęcie się takim zagadnieniem: chodzi o w miarę chociaż częściowe odizolowanie pieca basowego od reszty gratów na scenie (pod mikrofon), za pomocą takiego "parawaniku" z plexi.
Ma ktoś coś do powiedzenia na ten temat, lepiej samemu robić czy kupować? Jeśli nie ma jakichś szczególnych wskazań co do budowy, wymiarów - wszystkie rzeczy można dostać w budowlanym.
Pytanie też jak to rozplanować - spotkałem się z dwiema opcjami, pierwsza to osłona tylko z przodu
a druga, z panelami z tyłu
Są to rozwiązania godne uwagi, czy nie warte zachodu?
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0
Hammond L100 | Leslie 760
'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic
'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Hammond L100 | Leslie 760
'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic
'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30