Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(03-08-2017, 06:40 PM)wahrocker napisał(a):
Już prawie to mam.Teraz do kupy to trzeba poskładać i wjo
Strasznie kombinujesz pod górkę
Ja bi amp robię tak:
Zestaw pierwszy:
Demeter HPB 1 -> SOS Buss Compressor -> Fender MB1200 Power Amp GS410 + GS210 + GS115 (barwa HiFi)
Zestaw drugi: Rackowy customowy Double Fuzz (Igor + Pinio) -> modyfikowany Marshall JMP1 (wymienione opampy) -> modyfikowany (z wejściem liniowym z tyłu obudowy przerobiony exciter wymienione opampy) SWR Interstellar Overdrive (analogowy Symulator Głośnika Groove Tubes) obciążający układ -> SWR SM 900 (Modyfikowany: opampy, exciter drugie wyjście DI na vintageowym trafie siemensa, dwa wyjścia na reamping poprawiony zasilacz i kondensatory w końcówce mocy) jako koniec mocy -> zamknięta 410 Fender Rumble Custom Shop (bez tweetera)
Zestaw drugi jest zasilany z dodatkowego regulowanego wyjścia Demetera do biampingu. Fuzz, wysyłka sygnału z Demetera powrót pętli z Demetera wysyłka sygnału z SM900 powrót pętli z SM900 są załączane przekaźnikami z poziomu sterownika EM custom w pedalboardzie programy z marshalla poprzez Midi także.
Jednym guzikiem wybieram sobie kombinacje efektów (w systemie true bypass na przekażnikach) i kombinacje ustawienia preampów i fuzzów.preampów.
Na nagraniach zamiast zestawu drugiego stawiam Hiwatta DR103 albo Sound City B50 plus z dedykowanymi kolumnami.
Marshall daje zniekształcenia typowe dla marshallowskiego preampowego crunchu, stella dodaje lampowego nasycenia pentodami końcówki mocy.
Obawiam się, że jest to najlepiej brzmiący tego typu zestaw na świecie
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 12298
Liczba wątków: 44
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
4
Alf - brzmi godziwie, ale...
Ej, za to kupi się dobre auto .
Takie tam granie.
Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
Kiedyś kupię Wala i będę szedł D.I. + Hiwatt bez splitterów
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Liczba postów: 952
Liczba wątków: 30
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
03-10-2017, 09:05 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-10-2017, 09:27 AM przez wahrocker.)
Każdy orze,jak może
Alfik - to nie jest zestaw bi-amp .Wszystko gra full range,podzielony jest tylko sygnał na clean i drive.
Buffer -> tube preamp -> looper(4fx) -> comp -> signal spliiter ---<
clean -> signal mixer
drive -> SFT -> eq -> signal mixer
signal mixer -> amp
W zależności od potrzeb leci to do wzmaka tube,solid state albo klasaD + różne konfiguracje paczek GS12 i RBH210.
Z ciekawostek to sam sobię miksuję dwa mic.D4 i SM57.
DI niet bo trąca "plastikiem".
Chyba jednak ja mam prościej
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(03-10-2017, 09:05 AM)wahrocker napisał(a): Każdy orze,jak może
Alfik - to nie jest zestaw bi-amp .Wszystko gra full range,podzielony jest tylko sygnał na clean i drive.
Buffer -> tube preamp -> looper(4fx) -> comp -> signal spliiter ---<
clean -> signal mixer
drive -> SFT -> eq -> signal mixer
signal mixer -> amp
W zależności od potrzeb leci to do wzmaka tube,solid state albo klasaD + różne konfiguracje paczek GS12 i RBH210.
Z ciekawostek to sam sobię miksuję dwa mic.D4 i SM57.
DI niet bo trąca "plastikiem".
Chyba jednak ja mam prościej
Ja też mam opcje bez bi amp zestaw drive pakuje wtedy zamiast w sm900 to w powrót pętli Demetera.
Jak byś był kiedyś w Wawie to może byś mnie odwiedził z tymi gratami?
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 952
Liczba wątków: 30
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
Liczba postów: 3015
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
10
Kurde aż mnie chyba skusiliście do małego eksperymentu
Liczba postów: 5661
Liczba wątków: 17
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
2
03-16-2017, 02:43 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-16-2017, 02:44 PM przez Brylant.)
A mi wpadł taki pomysł, aby porobić coś a'la Royal Blood z tego co już mam Pobawię się na sali prób jak będę miał chwilę, ale obecny plan wygląda tak:
Bas -> VT -> LS-2 ->
1. -> OC-2 -> wzmak basowy
2. -> Whammy IV (tryb Octave+1) -> English Muff'n -> Black Finger -> wzmak gitarowy
Ciekawe co z tego wyjdzie
Liczba postów: 8904
Liczba wątków: 52
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
9
(03-16-2017, 02:43 PM)Brylant napisał(a): A mi wpadł taki pomysł, aby porobić coś a'la Royal Blood z tego co już mam Pobawię się na sali prób jak będę miał chwilę, ale obecny plan wygląda tak:
Bas -> VT -> LS-2 ->
1. -> OC-2 -> wzmak basowy
2. -> Whammy IV (tryb Octave+1) -> English Muff'n -> Black Finger -> wzmak gitarowy
Ciekawe co z tego wyjdzie
Z Whammy IV masz Dry output, możesz zrobić tak:
Bas -> VT -> Whammy IV ->
1. Dry -> OC-2 -> wzmak basowy
2. Wet -> English Muff'n -> Black Finger -> wzmak gitarowy
Jedna kostka mniej
Liczba postów: 5661
Liczba wątków: 17
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
2
Ale LS pozwala na odłączenie jednej ścieżki np. basowej (co się przydaje w jakimś intro czy coś). W Whammy już tego nie zrobię Jak wyjdzie fajnie, to zakładam nową kapelę
Liczba postów: 952
Liczba wątków: 30
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
Wracając do tematu...
Pytanie... Czy rozszywając sygnał na dwa identyczne wzmaki i paki + te same mic. może wystąpić problem z przesunięciem fazowym?
Liczba postów: 10344
Liczba wątków: 39
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
4
Tak, wystarczy że jeden z mikrofonów będzie kilka mm w inną stronę niż drugi
Liczba postów: 952
Liczba wątków: 30
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
Ok,a same paki będą grały w fazie?
Dodam że w jednym sygnale będzie jeden preamp wiecej
Liczba postów: 10344
Liczba wątków: 39
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
4
Jeśli ustawisz paczki równiutko co do milimetra to powinno być ok, z tym, że nie wiem jak zachowa się to w przypadku tego dodatkowego preampu. Najłatwiej będzie sprawdzić pobierając sygnał z każdego ostatniego elementu w torze przed paczką (strzelam że to jakiś wzmacniacz lub preamp) i nagrać sobie taką próbkę w dwa wejścia liniowe w jakiś rejestrator typu Zoom H2N czy interface. Wtedy wybadasz wizualnie po waveform'ie czy jest przesunięcie czy nie.
Liczba postów: 8790
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
46
01-04-2018, 11:24 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-04-2018, 11:25 PM przez groza.)
Kłosek, ale sama korekcja Ci rozfazowuje sygnał przecież - czyli zrobisz na piecach inne eq i już mogą być problemy pt. na jednych ustawieniach będzie ok, a na innych już kompletnie nie.
|