Liczba postów: 3224
Liczba wątków: 27
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
(05-16-2012, 10:26 AM)Hubert napisał(a): A Wy musicie jojczyć w każdym wątku o tym?! To już się robi nudne! Trzeba było iść do sklepu na drugi dzień, to byście mieli to zasrane Diablo... Spodziewaliście się, ze ludzie po 12 latach oczekiwania zapomną o tym, że wszystko będzie działało, że wysyłki się nie opóźnią?! Na jakim Wy świecie żyjecie...
Ja sklep Ultima.pl polecam obiema rękami i nogami, świetny kontakt i super ceny, no i wysyłka zawsze na czas. Wydałem u nich już ponad 1000zł, więc to racze nie przypadek, że dobrze trafiłem...
Ja nie "jojczę" (cokolwiek to znaczy ), nie polecam żadnego niegodnego, a nawet w godnych polecenia mogę polecić ten sklep, z którego zamówiłem preorder, i choć go nie dostałem to zostało mi to ładnie wytłumaczone dlaczego, kiedy mogę się spodziewać dostawy oraz anulowanie zamówienia bez ponoszenia konsekwencji
Liczba postów: 5661
Liczba wątków: 17
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
2
05-16-2012, 10:32 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-16-2012, 10:33 AM przez Brylant.)
Hubert:
Jak Ultima jest taka świetna to przeczytaj sobie ten artykuł i jak bezczelnie próbują oszukiwać ludzi, że zaistniała sytuacja nie jest z ich winy... Premiera premierą, ale z tego co widzę, to tylko Ultima miała takie problemy z wysyłką, towarem itp. inne sklepy bez problemu dostarczyły swoim klientom preordery w dzień premiery (niektórzy paczki z paczkomatów odbierali punktualnie o 00:01). Zawsze kupowałem gry w MM itp. sklepach, raz się skusiłem na preorder i maksymalnie się zawiodłem, stąd Ultima ląduje w tym temacie.
http://www.diablo3.net.pl/portal/d3/1/97...olsce.html
Liczba postów: 3224
Liczba wątków: 27
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
(05-16-2012, 10:32 AM)Brylant napisał(a): Hubert:
Jak Ultima jest taka świetna to przeczytaj sobie ten artykuł i jak bezczelnie próbują oszukiwać ludzi, że zaistniała sytuacja nie jest z ich winy... Premiera premierą, ale z tego co widzę, to tylko Ultima miała takie problemy z wysyłką, towarem itp. inne sklepy bez problemu dostarczyły swoim klientom preordery w dzień premiery (niektórzy paczki z paczkomatów odbierali punktualnie o 00:01). Zawsze kupowałem gry w MM itp. sklepach, raz się skusiłem na preorder i maksymalnie się zawiodłem, stąd Ultima ląduje w tym temacie.
http://www.diablo3.net.pl/portal/d3/1/97...olsce.html
ALe to jest o Edycji kolekcjonerskiej
Liczba postów: 5661
Liczba wątków: 17
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
2
05-16-2012, 10:37 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-16-2012, 10:37 AM przez Brylant.)
(05-16-2012, 10:35 AM)Viking napisał(a): (05-16-2012, 10:32 AM)Brylant napisał(a): Hubert:
Jak Ultima jest taka świetna to przeczytaj sobie ten artykuł i jak bezczelnie próbują oszukiwać ludzi, że zaistniała sytuacja nie jest z ich winy... Premiera premierą, ale z tego co widzę, to tylko Ultima miała takie problemy z wysyłką, towarem itp. inne sklepy bez problemu dostarczyły swoim klientom preordery w dzień premiery (niektórzy paczki z paczkomatów odbierali punktualnie o 00:01). Zawsze kupowałem gry w MM itp. sklepach, raz się skusiłem na preorder i maksymalnie się zawiodłem, stąd Ultima ląduje w tym temacie.
http://www.diablo3.net.pl/portal/d3/1/97...olsce.html
ALe to jest o Edycji kolekcjonerskiej
Wiem, że to jest o EK, ale chodziło mi tylko, o ukazanie jaka ULTIMA jest "święta".
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
(05-16-2012, 10:30 AM)Viking napisał(a): (05-16-2012, 10:26 AM)Hubert napisał(a): A Wy musicie jojczyć w każdym wątku o tym?! To już się robi nudne! Trzeba było iść do sklepu na drugi dzień, to byście mieli to zasrane Diablo... Spodziewaliście się, ze ludzie po 12 latach oczekiwania zapomną o tym, że wszystko będzie działało, że wysyłki się nie opóźnią?! Na jakim Wy świecie żyjecie...
Ja sklep Ultima.pl polecam obiema rękami i nogami, świetny kontakt i super ceny, no i wysyłka zawsze na czas. Wydałem u nich już ponad 1000zł, więc to racze nie przypadek, że dobrze trafiłem...
Ja nie "jojczę" (cokolwiek to znaczy ), nie polecam żadnego niegodnego, a nawet w godnych polecenia mogę polecić ten sklep, z którego zamówiłem preorder, i choć go nie dostałem to zostało mi to ładnie wytłumaczone dlaczego, kiedy mogę się spodziewać dostawy oraz anulowanie zamówienia bez ponoszenia konsekwencji
Good for you!
(05-16-2012, 10:37 AM)Brylant napisał(a): (05-16-2012, 10:35 AM)Viking napisał(a): (05-16-2012, 10:32 AM)Brylant napisał(a): Hubert:
Jak Ultima jest taka świetna to przeczytaj sobie ten artykuł i jak bezczelnie próbują oszukiwać ludzi, że zaistniała sytuacja nie jest z ich winy... Premiera premierą, ale z tego co widzę, to tylko Ultima miała takie problemy z wysyłką, towarem itp. inne sklepy bez problemu dostarczyły swoim klientom preordery w dzień premiery (niektórzy paczki z paczkomatów odbierali punktualnie o 00:01). Zawsze kupowałem gry w MM itp. sklepach, raz się skusiłem na preorder i maksymalnie się zawiodłem, stąd Ultima ląduje w tym temacie.
http://www.diablo3.net.pl/portal/d3/1/97...olsce.html
ALe to jest o Edycji kolekcjonerskiej
Wiem, że to jest o EK, ale chodziło mi tylko, o ukazanie jaka ULTIMA jest "święta".
No, właśnie, Panie Modzie, nie rób zamieszania, bo EK, a zwykła gra, to jest różnica... I Ultima, to nie jedyny sklep, który zawiódł...
Liczba postów: 3224
Liczba wątków: 27
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
05-16-2012, 10:41 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-16-2012, 10:45 AM przez Viking.)
(05-16-2012, 10:37 AM)Mateusz napisał(a): (05-16-2012, 09:51 AM)Viking napisał(a): (05-16-2012, 09:44 AM)Mateusz napisał(a): no w media jest za 155zl - wczoraj reklamy po blokach rozniesli, a ja dalem chujom 170zl
co innego jak ktos kupil dla siebie - moze sciagnac i pykac, ale ja chcialem na prezent i co mam dac kartke z kluczem;d?
hehehe no to fakt
to powiedz mu, że i tak nie wejdzie na serwer
w sensie bez pudelka i tak chuj?
Nie no, wczoraj były problemy z serwerami, były zapchane, Blizzard włączał i wyłączał je co chwile.
Dzisiaj pewnie jest już spokojniej. Będę wiedział wieczorem
(05-16-2012, 10:40 AM)Hubert napisał(a): (05-16-2012, 10:30 AM)Viking napisał(a): (05-16-2012, 10:26 AM)Hubert napisał(a): A Wy musicie jojczyć w każdym wątku o tym?! To już się robi nudne! Trzeba było iść do sklepu na drugi dzień, to byście mieli to zasrane Diablo... Spodziewaliście się, ze ludzie po 12 latach oczekiwania zapomną o tym, że wszystko będzie działało, że wysyłki się nie opóźnią?! Na jakim Wy świecie żyjecie...
Ja sklep Ultima.pl polecam obiema rękami i nogami, świetny kontakt i super ceny, no i wysyłka zawsze na czas. Wydałem u nich już ponad 1000zł, więc to racze nie przypadek, że dobrze trafiłem...
Ja nie "jojczę" (cokolwiek to znaczy ), nie polecam żadnego niegodnego, a nawet w godnych polecenia mogę polecić ten sklep, z którego zamówiłem preorder, i choć go nie dostałem to zostało mi to ładnie wytłumaczone dlaczego, kiedy mogę się spodziewać dostawy oraz anulowanie zamówienia bez ponoszenia konsekwencji
Good for you!
(05-16-2012, 10:37 AM)Brylant napisał(a): (05-16-2012, 10:35 AM)Viking napisał(a): (05-16-2012, 10:32 AM)Brylant napisał(a): Hubert:
Jak Ultima jest taka świetna to przeczytaj sobie ten artykuł i jak bezczelnie próbują oszukiwać ludzi, że zaistniała sytuacja nie jest z ich winy... Premiera premierą, ale z tego co widzę, to tylko Ultima miała takie problemy z wysyłką, towarem itp. inne sklepy bez problemu dostarczyły swoim klientom preordery w dzień premiery (niektórzy paczki z paczkomatów odbierali punktualnie o 00:01). Zawsze kupowałem gry w MM itp. sklepach, raz się skusiłem na preorder i maksymalnie się zawiodłem, stąd Ultima ląduje w tym temacie.
http://www.diablo3.net.pl/portal/d3/1/97...olsce.html
ALe to jest o Edycji kolekcjonerskiej
Wiem, że to jest o EK, ale chodziło mi tylko, o ukazanie jaka ULTIMA jest "święta".
No, właśnie, Panie Modzie, nie rób zamieszania, bo EK, a zwykła gra, to jest różnica... I Ultima, to nie jedyny sklep, który zawiódł...
To racja - na moim przykładnie np.
"Witam,
W związku z dużym zainteresowaniem grą Diablo 3 oraz ograniczoną dostępnością, dostawca na Polskę firma CD Projekt w znaczący sposób zmniejszyła zakładaną przez nas wielkości zamówienia. W wyniku czego nie będziemy w stanie zagwarantować realizacji złożonych zamówień. Jednocześnie za powstałe z winy dostawcy problemy z dostępnością pragnę bardzo przeprosić. Kolejna dostawa przewidywana jest za kilka dni (nie wiemy jeszcze jakas ilość) tydzień a najdalej 2 tygodnie"
"Witam
Tzn tak maja byc u mnie w czwartek na 100% ale tylko 5 szt reszta w kolejnej dostawie wiec jezeli Pan poczeka z wysylka do czwartku to jak najbardziej."
Potem doczytałem, że CD Projekt wysyła po 5-10 sztuk max do sklepów.
Więc podsumowując... CD Projekt CD Projekt ty chuju !
Liczba postów: 5661
Liczba wątków: 17
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
2
05-16-2012, 10:47 AM
A gdzie to zamieszanie skoro swojej paczki też nie otrzymałem i też z winy Ultimy? Spała cały dzień 14 i 15, że nie mogła wysłać kurierem? Viking chociaż dostał maila z info, że paczkę otrzyma trochę później. Ja gdybym wczoraj nie dzwonił do nich przez pół dnia (z marnym skutkiem), to dalej bym nie miał pojęcia co się dzieje z moim zamówieniem, faktycznie ciężko jest wysłać maila, z informacją że paczka zostanie wysłana tego i tego dnia, z takiego i jeszcze innego powodu.
(05-16-2012, 10:41 AM)Viking napisał(a): Więc podsumowując... CD Projekt CD Projekt ty chuju !
Dokładnie tak!
(05-16-2012, 10:47 AM)Brylant napisał(a): A gdzie to zamieszanie skoro swojej paczki też nie otrzymałem i też z winy Ultimy? Spała cały dzień 14 i 15, że nie mogła wysłać kurierem? Viking chociaż dostał maila z info, że paczkę otrzyma trochę później. Ja gdybym wczoraj nie dzwonił do nich przez pół dnia (z marnym skutkiem), to dalej bym nie miał pojęcia co się dzieje z moim zamówieniem, faktycznie ciężko jest wysłać maila, z informacją że paczka zostanie wysłana tego i tego dnia, z takiego i jeszcze innego powodu.
Jeżeli jesteś jedynym kupującym, to pewnie nie, ale jeżeli w kolejce jest milion osób, niektórzy dzwonią, niektórzy piszą maila, a niektórzy przychodzą osobiście do sklepu, to może to być problem...
Zrozum ludzi. A to nie jest przeszczep serca, żebyś musiał dostać informację w tej sekundzie. To tylko gra.
Liczba postów: 5661
Liczba wątków: 17
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
2
(05-16-2012, 10:48 AM)Hubert napisał(a): (05-16-2012, 10:41 AM)Viking napisał(a): Więc podsumowując... CD Projekt CD Projekt ty chuju !
Dokładnie tak!
(05-16-2012, 10:47 AM)Brylant napisał(a): A gdzie to zamieszanie skoro swojej paczki też nie otrzymałem i też z winy Ultimy? Spała cały dzień 14 i 15, że nie mogła wysłać kurierem? Viking chociaż dostał maila z info, że paczkę otrzyma trochę później. Ja gdybym wczoraj nie dzwonił do nich przez pół dnia (z marnym skutkiem), to dalej bym nie miał pojęcia co się dzieje z moim zamówieniem, faktycznie ciężko jest wysłać maila, z informacją że paczka zostanie wysłana tego i tego dnia, z takiego i jeszcze innego powodu.
Jeżeli jesteś jedynym kupującym, to pewnie nie, ale jeżeli w kolejce jest milion osób, niektórzy dzwonią, niektórzy piszą maila, a niektórzy przychodzą osobiście do sklepu, to może to być problem...
Zrozum ludzi. A to nie jest przeszczep serca, żebyś musiał dostać informację w tej sekundzie. To tylko gra.
Towar to towar, niewazne czy zamawiam gre, skarpetke czy spinacz do papieru, mam prawo wiedziec co sie dzieje z moimi pieniedzmi, oraz dlaczego sprzedawca nie wywiazuje sie z umowy. Sorry Hubert ale nie rozumiem twoich argumentow: ultima dala ciala i to jest fakt, stad wpis w tym temacie.
Liczba postów: 2193
Liczba wątków: 26
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
mówiłem, że od dłuższego czasu to mój ulubiony temat?
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
Nie polecam interesów z Frytas'em.
Wysłałem mu na próbę interface audio - miał sprawdzić czy u niego działa - jeśli tak to miał mi za niego zapłacić i wysłać w rozliczeniu mostek do basu, a jeśli by nie działał to miał odesłać interface + mostek. Także poszedłem mu na ręke.
Paczke wysłałem z jakieś 3-4 tyg temu - nie pametam juz dokładnie. Odpisał mi że wszystko mu działa - także spoko. Zapomniałem w ogóle o sprawie, bo mam dużo na głowie... Po ponad tygodniu przypomniałem sobie, że jeszcze nie dostałem od niego kasy, a mostka nie widać.
Wysłałem mu PW i nic. Dopiero jak napisałem, że widze przecież kiedy ostatnio był zalogowany to mi odpisał, że jego brat się loguje czasem na niego? Napisał też, że nie ma teraz kasy i zapłaci mi w ciągu miesiąca (nie bylo o tym mowy na początku). Nie jest mi to na rękę, tym bardziej, że interface nie był mój tylko koleżanki i wyłożyłem jej ze swoich pieniędzy, bo było mi już głupio. Napisałem mu tydzień temu, że chce mieć kasę do końca tygodnia i do teraz nawet nie zapytał o mój numer konta. Pisałem SMSY, dzwoniłem pare razy - zero odezwu. Koleś mnie wkurwił, zna ktoś tego typa?
Liczba postów: 1889
Liczba wątków: 23
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
2
Logował się kilka minut temu. Chyba nie ma nic do powiedzenia.
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
kase przelal, czekam na mostek, jak dostane mostek to zmieniam post na mniej "niekomfortowy"
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
Nie jestem złośliwym typem i chce ten mostek
|