Liczba postów: 88
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
0
Witam , jak byl podobny temat to proszę o usuniecie. Jak widzę na mieście coraz więcej zespołów używa systemów „in-ear” .Czy ktoś z was ma jakieś doświadczenia z takimi systemami ?
Jak to działa dokładnie , co jest potrzebne ? o jakich kwotach w ogóle trzeba myśleć ,żeby zacząć przygodę z tego typu systemami.
Oczywiście mam na myśli koncertowanie.
Liczba postów: 12181
Liczba wątków: 43
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
5
Behringer x32, zestawy t-bonea i shury sm250. Starcza.
Tylko my gramy z cyfry.
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
Liczba postów: 2206
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
budżetowo może być XR18 (jakbyś potrzebował daj znać bo akurat mam na zbyciu ) jako centrum sterowania do sesji, klików, automatyki, sampli itp ( gramy z cyfry ) i to z vst, żeby blasfemia była totalna
nadajniki / odbiorniki zdecydowanie lepsze cyfrowe, korzystamy z Mipro 808, ale po wakacjach przesiadka na 909
słuchawy shure 215. w tej kasie nie ma i nie bedzie lepiej
jeżeli finanse trzymają mocno i idziecie w używki uważajcie na kupowanie sprzętu na uhf sprzed dekady
i patrzcie na pasma, bo cuda się na tym czasami dzieją
Liczba postów: 88
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
0
"budżetowo może być XR18" właśnie tak myślałem ,że pewnie XR18 by się wstępnie też nadał.
No i pewnie cyfra to podstawa ,żeby nie wozić paczek i zbędnych mikrofonów.Tylko to już wyższe koszta , bo albo coś jak kemper co kosztuje kupę hajsu , albo może dobrze brzmiący multi efekt.
Liczba postów: 186
Liczba wątków: 20
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
0
Jeżeli nie biegasz po całej scenie, to polecam zestaw: XR 18, przewodowy wzmacniacz słuchawkowy Fischer Amps i słuchawki Shure 215. Daje radę.
Liczba postów: 8904
Liczba wątków: 52
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
9
Jeszcze kwestia do rozważenia: ile osób w kapeli i czy każdy ma mieć osobny tor odsłuchowy? Osobny tor = każdy może sobie proporcje ustalić swoje. Sterowanie z tych mikserów cyfrowych jest świetne, mały router z wifi, apka w telefonie i każdy może sobie swój miks robić bez realizatora od odsłuchów. Tylko więcej preampów sluchawkowych/nadajników potrzebne.
Liczba postów: 88
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
0
mhm , tylko generalnie kazdy osobny tor odsluchowy = kazdy musi mieć chyba swoj nadajnik. Bo z tego co kiedys sie orientowalem te zestawy maja chyba max po 2 wejscia.
Liczba postów: 2206
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
nie potrafie sobie wyobrazic sytuacji zeby ustawiac z kims odsluch 'na dwoch'
Liczba postów: 8904
Liczba wątków: 52
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
9
(05-12-2019, 01:59 AM)szczota napisał(a): mhm , tylko generalnie kazdy osobny tor odsluchowy = kazdy musi mieć chyba swoj nadajnik. Bo z tego co kiedys sie orientowalem te zestawy maja chyba max po 2 wejscia.
Tak, jeżeli masz w kapeli np 5 osób: 5 auxow z miksera, każdy do osobnego nadajnika.
Liczba postów: 5416
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
6
05-14-2019, 07:19 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-14-2019, 07:21 AM przez Aval.)
(05-12-2019, 02:14 AM)Andrzejoff napisał(a): nie potrafie sobie wyobrazic sytuacji zeby ustawiac z kims odsluch 'na dwoch'
Grałem kiedyś w składzie 11 osób, każdy miał in-ear, ale były 4 grupy (wokale, "instrumenty prowadzące", sekcja i reszta).
Problemów nie było, bo każdy miał jeden z czterech torów + mógł ręcznie domiksować swój sygnał do odsłuchu.
Tyle, że my byliśmy "analogowi" - każdy był na kablu, ale przy 11 osobach i tak nie było miejsca na scenie.
Warwick->Warwick->Warwick.
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 30
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
4
05-27-2019, 12:51 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-27-2019, 06:47 PM przez tapczan.)
Mój osobisty IEM starter pack, który po paru mniej lub bardziej udanych eksperymentach z moim zespołem mogę polecić jako najtańsze sensowne rozwiązanie zakładając czteroosobowy skład:
https://www.thomann.de/pl/behringer_x_air_xr16.htm
https://www.thomann.de/pl/millenium_hp_4.htm
6x https://www.thomann.de/pl/the_sssnake_pfp2050.htm
4x https://www.thomann.de/pl/the_sssnake_fx...okabel.htm
4x https://www.thomann.de/pl/the_tbone_head...dapter.htm
4x https://www.thomann.de/pl/shure_se215cl.htm
Pomijając cenę słuchawek mieścisz się z całym systemem poniżej 2000zł. Wiadomo, jeśli trzeba więcej torów to odpowiednio większą konsoletę i dodatkowy wzmacniacz słuchawkowy trzeba sobie sprawić, każdemu wedle potrzeby.
Dzieliłem kiedyś przez jakiś czas tor odsłuchowy z perkusistą - da się ale osobno wygodniej.
Liczba postów: 88
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
0
05-28-2019, 08:39 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-28-2019, 08:48 AM przez szczota.)
Dzięki Tapczan za wyczerpującą odpowiedź !!!!
I linki
EDIT: A powiedzcie mi jeszcze taka rzecz , wiem ,że pewnie triwialne pytanie , ale się nie znam. Wyjście AUX w takim XR16 czy XR18 to jest stereo czy mono ??
Bo jeszcze myślałem o małych wzmacniczach sluchawkowych Berhinger PM1 tylko tam na wejsciu ma byc sygnał stereo.
Liczba postów: 8904
Liczba wątków: 52
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
9
Liczba postów: 88
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
0
Mhm czyli generalnie kazdy "taki odsluch" musi miec przełacznik MONO/STEREO jesli chce sobie wyjść np. jednym AUX na pojedynczy odbiornik IEM.
A Tapczan ten wzmacniacz Millenium HP4 ma wejscie LEFT (mono) , to wtedy na wyjściu PHONES z przodu idzie to w stereo ?? tzn. wiadomo ten sam kanał ,ale w dwóch słuchawkach LEFT RIGHT ? o to mi chodzi.
Liczba postów: 2454
Liczba wątków: 22
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
05-28-2019, 11:25 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-28-2019, 11:30 AM przez ANTonio.)
(05-28-2019, 08:39 AM)szczota napisał(a): Dzięki Tapczan za wyczerpującą odpowiedź !!!!
I linki
EDIT: A powiedzcie mi jeszcze taka rzecz , wiem ,że pewnie triwialne pytanie , ale się nie znam. Wyjście AUX w takim XR16 czy XR18 to jest stereo czy mono ??
Bo jeszcze myślałem o małych wzmacniczach sluchawkowych Berhinger PM1 tylko tam na wejsciu ma byc sygnał stereo.
P2 powinien dać radę już.
|