Stopery czyli ochrona naszego słuchu
#31
(03-07-2012, 09:25 AM)ABACABB napisał(a): Brak na stanie w krajowych sklepach jakos mnie nie dziwi Wink Dobrze wiedziec ze Hans ma, mozliwe ze garowy niedlugo bedzie zamawial http://www.thomann.de/pl/extreme_isolation_ex29.htm to i z gitarowym sobie sprawimy jakis korek w ucho Wink

U mnie garowy ma słuchawy Vic Firtha - izolują sporo - ale nie 100%.
O takie: http://musicman.pl/sklep/studio/sluchawk...sih1-8620/

BTW - zamawiajcie w Kami - oni dopisuja do zamówienia - im wiecej, tym bardziej zależeć im będzie na szybkiej realizacji...
Odpowiedz
#32
Mój gitarul-drzeryj kupił sobie zatyczki Alpine - trochę wyższy model niż ten zamieszczony parę wątków wcześniej, jednak chyba już niedostępny, bo nie mogę go nigdzie znaleźć. W każdym razie jest całkiem z nich zadowolony, a pamiętajmy, że nie dość, że gra na gitarze, to jeszcze śpiewa.
Odpowiedz
#33
Panocki!
Jakieś znośne stopery do 6 dych potrzebne!
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz
#34
http://allegro.pl/stopery-zatyczki-do-us...47694.html
Tradycyjny J-BASS B-HOOD member no. 2
Broda B-hood #11


(03-11-2013, 11:07 PM)Brylant napisał(a): [Bisq_mode=on]
Ale wszystko jest chujowe...
[Bisq_mode=off]
Odpowiedz
#35
(11-25-2012, 10:59 PM)bratekr napisał(a): Panocki!
Jakieś znośne stopery do 6 dych potrzebne!

Najbardziej spodoba Ci się zwykła 'pianka' obcięta w połowie:

[Obrazek: i-bilsom-stopery-bilsom-303l-200-par.jpg]

Trzeba wsadzić do ucha tak, żeby tylko, tylko się trzymało... Ścina wtedy delikatnie górkę, a reszta jest klarowna. Testowałem już różne stopery (miałem takie powyżej stówki również) i wniosek był jeden: stopery wypierdalać! mrgreen
Odpowiedz
#36
Trochę odgrzeję temat.

Doszedłem do wniosku, że należy o słuch zadbać (próby bywają dosyć głośne).

Podsumowując cały wątek, czy miał ktoś wszystkie te stopery i może stwierdzić kóre są lepsze?

http://www.pateam.pl/sklep/26,zatyczki-d...zyste.html
http://muzyczny.pl/132524_Alpine-MusicSa...a=reklama2
http://www.e-sklepmuzyczny.pl/?1314,zaty...-earsonics

Według wykresów, najbardziej neutralne są Alpine, ale czy opłaca się za taką dość niewielką różnicę względem Etymotic, dopłacać 25zł?


http://muzyczny.pl/131652_Alpine-MusicSa...-para.html

Tu są jeszcze classic, czyli SafePro bez słabego filtra i zapasowej zatyczki
Fender Jazz Bass Special PJ '86 / Yamaha AES-620 - Zoom B3 - Fulltone BassDrive by Pinio - linia/wzmak na salce

Chroń lasy - kupuj używane gitary mrgreen


[Obrazek: 39977_2f374124b3b1.gif]

Odpowiedz
#37
Ja korzystam tylko z najsilniejszego filtra w alpineach, bo na moje ucho brzmi najrowniej. Generalnie polecam te zatyczki, komfort sluchania koncertow czy grania prob zwieksza się bardzo. niestety z innych "pro" stoperow nie korzystalem wiec nie mogę się odniesc.
Odpowiedz
#38
Niedawno kupiłem u Maczosa zatyczki fendera, były w okolicach 30-40zł. Ścinają delikatnie góry (ew. mniej "piszczy" w uszach), ale koncerty robią się klarowne i czytelnie, słychać co wokaliści śpiewają (chociaż bez stoperów to nie do końca jest wyraźne).
Odpowiedz
#39
(04-28-2013, 12:26 PM)paka napisał(a): Ja korzystam tylko z najsilniejszego filtra w alpineach, bo na moje ucho brzmi najrowniej. Generalnie polecam te zatyczki, komfort sluchania koncertow czy grania prob zwieksza się bardzo. niestety z innych "pro" stoperow nie korzystalem wiec nie mogę się odniesc.

No popatrz, to muszę spróbować. Do tej pory używałem jedynie tego najsłabszego filtra i nie pomyślałem o tym, że w innych może być inne pasmo przenoszenia.
Odpowiedz
#40
Pilne. Od 2011 pojawilo sie wiele nowosci na rynku. Co polecacie? Czego uzywacie? Budzet max 150pln.
Odpowiedz
#41
Pilne. Od 2011 pojawilo sie wiele nowosci na rynku. Co polecacie? Czego uzywacie. Budzet max 150pln.
Odpowiedz
#42
polecam:

http://www.4shooter.com/msa-sordin-supre...luchu.html

a tak na poważnie to to:

http://www.kaliber.pl/ochronniki-suchu/1...luchu.html

http://www.kaliber.pl/ochronniki-suchu/1...luchu.html

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#43
Alfik, a coś nadającego się dla muzyków? Wink

Bo wydaje mi się, że producent wymienionych przez Ciebie skupił się raczej na dwóch tematach:
- żeby strzały i wybuchy były ciszej
- żeby dało się podłączyć radio

Zamiast na tym, żeby filtr ciął w miarę równo, nie zostawiając jakiego pasma zbyt okaleczonego lub zbyt mało wytłumionego.
Oczywiście o jakości brzmienia w przypadku stosowania stoperów nie możemy mówić, podobnie jak w przypadku 95% dużych i małych koncertów w tym kraju Wink
Odpowiedz
#44
Alfik, włąśnie... na strzelnicę czy do muzycznych zastosowań? Porównywałeś może z Alpine?
Odpowiedz
#45
Odświeżę, bo szukam czegoś na próby i koncerty, co nie wystaje z ucha tak mocno jak moje wysłużone EarLove.

Ktoś testował te wrzucone przez Alfika ? Porównywał z Alpine, EarLove ?
No i jakieś opinie przydałyby się nt. tych Alpine Music Safe Pro http://allegro.pl/alpine-music-safe-pro-...05392.html
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości