Liczba postów: 3370
Liczba wątków: 43
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
1
Liczba postów: 19433
Liczba wątków: 50
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
21
Bjarni - wiem, chciałem tylko oddać sedno dyskusji - zauważ, że nawet Cię zacytowałem.
Liczba postów: 2388
Liczba wątków: 28
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
1
No tak, wybacz więc mój pochopny wniosek. Ogólnie to mamy tutaj "pokaż mi zdjęcie sprzętu, a powiem Ci jak chujowo brzmisz"
Przecież brzmienie zależy od wielu czynników, równie dobrze mógłby mieć jeszcze jedno eq w podłodze, którego nie pokazał, co wtedy?
Liczba postów: 19433
Liczba wątków: 50
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
21
To by znaczyło, że brzmi jeszcze chujowiej!
Liczba postów: 6155
Liczba wątków: 3
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
Liczba postów: 19433
Liczba wątków: 50
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
21
03-07-2013, 10:29 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-07-2013, 10:29 AM przez zakwas.)
Chujnia, bo z zieloną lampką - jak to by wyglądało na scenie?
Liczba postów: 6155
Liczba wątków: 3
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
"nie brzmię, bo mam ultra-low"
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Liczba postów: 7716
Liczba wątków: 12
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
1
Wysłane z mojego Leopard 2; masa bojowa 55,15t.
(12-25-2013, 12:49 AM)Sztyrlic napisał(a): A jeszcze taka kwestia: w sumie nie miałem wcześniej tunera [...]
Liczba postów: 6155
Liczba wątków: 3
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
03-07-2013, 11:22 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-07-2013, 11:24 AM przez Alfik.)
Panowie oczywiście Equalizery są po to aby je używać... Problem w tym, że należy to robić umiejętnie. To wymaga już sporej wiedzy i doświadczenia. I nie obowiązuje tutaj bynajmniej zasada kręce na ucho, bo tak to słysze jak stoję przy paczce w salce.
Już wystarczająco dużo miksów poprawiałem po "takich co kręcili na ucho" ala nasz kolega Omson
A co podczas nagrań...
a co na koncercie, gdy musimy podać samą linię...
a co w innych warunkach odsłuchowych
poza tym nie jesteśmy w stanie grając jednocześnie weryfikować jak brzmi cały zespół - z jakiego i czyjego punktu widzenia?
Zwróciłem uwagę koledze, że uprawia tzw "radosną twórczość" podobnie jak pewien informatyk jakieś 20 lat temu zwrócił mi uwagę analizując 3 strony kodu, które wyplułem w turbo pascalu, że w zasadzie to było by je można zmieścić w 6 linijkach, i było by to dodatkowo odporne na przekroczenie prawidłowego zakresu wprowadzanych danych. Miał rację.
Prezentowanie tego typu ustawień jako panaceum na połączenie SVT III Pro z HLF uważam, za mocno antyedukacyjne dla młodych i niedoświadczonych forumowiczów, gdyż w 90 przypadkach na 100 generuje poważne problemy z brzmieniem.
Wszelkie radykalne zmiany brzmienia robi się zmianą artykulacji, zmianą instrumentu, strun, konfiguracji przetworników, typu i charakteru wzmacniacza i dopiero na końcu EQ... Generalnie jeśli musimy stosować podbicie wycięcie większe niż 6 dB w środkowych pasmach to problemu należy zwykle szukać gdzie indziej.
p.s. Gram na basie 20 lat
p.p.s. Kilku bardzo znanych znacznie lepszych ode mnie muzyków robiło sobie zdjęcia EQ w swoich wzmacniaczach po tym jak im je ustawiałem, gdyż nareszcie jednocześnie słyszeli się i miksowali z kapelą.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
(03-07-2013, 11:22 AM)Alfik napisał(a): a co na koncercie, gdy musimy podać samą linię...
p.s. Gram na basie 20 lat
Na koncertach z linii najmniej poprawiania było przy moim basie - zgadzała się korekcja i kompresja. Akustyk się mylił? Każdy, za każdym razem?
Gram na basie od '94 roku - brzdąkam od początku lat 90-tych.
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
A moze juz nic nie dalo sie zrobic z tym przekomresowanym i rozfazowanym sygnalem;dddd
Liczba postów: 663
Liczba wątków: 9
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
gram od 1848 roku. huja się znacie
FEnDER SRENDER!
|