Ampeg B-HOOD
http://www.ampeg.com/products/pro/svt7pro/index.html
http://www.ampeg.com/products/pro/svt8pro/index.html

macal kiedys ktos te bydleta? i czemu w svt series nie ma svt6?? discontinued?
Odpowiedz
(10-27-2010, 08:56 AM)mazdah napisał(a): + wszystkie zdjęcia szczególików, które opublikował Ampeg i zdjęcia uczestników konwentu:
[Obrazek: 39558_438218682271_336838292271_4837570_5458747_n.jpg]
[Obrazek: attachment.php?attachmentid=183611&d=1286552166]
[Obrazek: 68469_443648032271_336838292271_4932593_239620_n.jpg]
[Obrazek: 39525_446362167271_336838292271_4974812_5612656_n.jpg]
[Obrazek: 5108089735_cd16f5e449_z.jpg]
[Obrazek: 69090_1556515025136_1003046428_1579355_3860605_n.jpg]

ślinie się - trzymał bym w studiu tylko do nagrań - vintage sound kingSmile

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
http://www.facebook.com/home.php?#!/phot...5138587271

madafaka mrred
Odpowiedz
(10-28-2010, 02:58 PM)Andrzejoff napisał(a): czemu w svt series nie ma svt6?? discontinued?
discontinued.
Odpowiedz
(11-03-2010, 11:43 AM)☼☼☼ napisał(a): Fajne okno logowania.

hmn... to se wejdz na fejsbuka ampega do nowej galerii Wink
Odpowiedz
(11-03-2010, 10:52 AM)SeBas napisał(a): http://www.facebook.com/home.php?#!/phot...5138587271

madafaka mrred

Ło kurwa! prezentują się pieknie! Ciekawe jak gadają! Smile
Odpowiedz
Chciałem wymienić lampki w moim Ampegu SVT 4 PRO ...
Czy pasują tylko 12AX7 czy może warto wsadzić coś mocniej brudzącego brzmienie Smile
Odpowiedz
Tylko 12ax7. Ale wybór lamp jest i tak ogromny a ich charakterystyki mocno różne.
Odpowiedz
Wczoraj przy próbach nagrywania zwróciliśmy uwagę że sygnał idący z line-out z mojego svt3 pro jest bardzo niski (podłączałem go z sansampem w pętli efektów, w końcu został sam sansamp bez svt3pro-sygnał w normie). Head był podłączony do kolumny, nie pomagało kręcenie gainem ani masterem. Czy wiecie jaka może być tego przyczyna? Zużyły się lampy?

Generalnie mam problem z głośnością z tym headem-myślałem że 450 watt to będzie stanowczo za dużo, a często rozkręcam master na 80-90% przy gainie na około 3/4 (lampka miga przy graniu)

Aha, wpinam się do paki dmnf 4x10 bez b-r, ona ma moc 600 w z tego co pamiętam
Odpowiedz
tak to już jest w Ampegach, sygnał z line-out jest słaby, ale wystarczający do konsolety itepe., dla nagłośnieniowca...

head wg mnie jest głośny w chuj. ja swojego ustawiam tak, że master na maxa i głośność gainem, jak za głośno to zmniejszam vol.
Odpowiedz
A ile omów ten DMNF?
Fender Jazz Bass MIA, HB JB40FL -> Korg Pitchblack -> Boss OC-2 -> MXR Octave Bass Deluxe -> EHX Deluxe Bass Big Muff Π -> Marshall VBA 400 -> Marshall VBC 412

Alfik napisał(a):a może do rocka jak sama nazwa wskazuje zastosować jednak jazz basa
Odpowiedz
(11-13-2010, 11:01 PM)Viking napisał(a): tak to już jest w Ampegach, sygnał z line-out jest słaby, ale wystarczający do konsolety itepe., dla nagłośnieniowca...

head wg mnie jest głośny w chuj. ja swojego ustawiam tak, że master na maxa i głośność gainem, jak za głośno to zmniejszam vol.

U mnie w ten sposób bardziej szumi, stwierdziłem że nawet jak brzmienie jest lepsze to nie warto

(11-13-2010, 11:02 PM)dexter_ck napisał(a): A ile omów ten DMNF?

TA DMNF, a nie ten Smile
4, jej przeznaczeniem był svt3 pro
Odpowiedz
(11-13-2010, 10:50 PM)Bolem napisał(a): Wczoraj przy próbach nagrywania zwróciliśmy uwagę że sygnał idący z line-out z mojego svt3 pro jest bardzo niski (podłączałem go z sansampem w pętli efektów, w końcu został sam sansamp bez svt3pro-sygnał w normie). Head był podłączony do kolumny, nie pomagało kręcenie gainem ani masterem. Czy wiecie jaka może być tego przyczyna? Zużyły się lampy?

A kręcenie potencjometrem line out i włączanie line slektora coś zmienia?
U mnie przy line out na max sygnał jest wystarczająco mocny zarówno do nagrywania jak i do miksera.
Swoją drogą sygnał z line out jest niezależny od master vol.

(11-13-2010, 10:50 PM)Bolem napisał(a): Generalnie mam problem z głośnością z tym headem-myślałem że 450 watt to będzie stanowczo za dużo, a często rozkręcam master na 80-90% przy gainie na około 3/4 (lampka miga przy graniu)

Aha, wpinam się do paki dmnf 4x10 bez b-r, ona ma moc 600 w z tego co pamiętam
Ja mam obecnie SVT 3 Pro + DMNF 1x15 8 Ohm. Jest wystarczjąco głośno bez rozkręcania vol na max. Niedawno miałem zestaw 2x10 + 1x15 DMNF czyli w sumie 4 Ohm i miałem podobny problem co ty - czyli było cicho. Pomogła wymiana lamp w końcówce. Teraz jest dużo głośniej.
Koszt ok. 70 zł za dwie lampy więc polecam spróbować.



Odpowiedz
Tak jak Bohen pisze - masz zużytą lampę w końcówce. W takiej sytuacji moc wzmacniacza potrafi spaść do 100W. Przy okazji sprawdź, czy ktoś nie wsadził ECC83 w miejsce ECC82. SVT3Pro ma dużo mocy - wymień lampę to zobaczysz.
Sygnał z Line-out jest dość słaby ale według mnie wystarczający do nagrywania. Nie napisałeś, czy próbowałeś przełączać PRE-POST. Tak samo nie napisałeś, czy używasz wyjścia LINE-OUT czy BALANCED-OUT. Ja bym polecał użycie wyjścia zbalansowanego. Teoretycznie wielkość sygnału można zwiększyć ale sprawdziłem, że sygnał jest wystarczający do nagrań (zakładam, że rozkręcałeś potencjometr z tyłu wzmacniacza).

Marek
Odpowiedz
(11-14-2010, 07:55 AM)Bohen napisał(a):
(11-13-2010, 10:50 PM)Bolem napisał(a): Wczoraj przy próbach nagrywania zwróciliśmy uwagę że sygnał idący z line-out z mojego svt3 pro jest bardzo niski (podłączałem go z sansampem w pętli efektów, w końcu został sam sansamp bez svt3pro-sygnał w normie). Head był podłączony do kolumny, nie pomagało kręcenie gainem ani masterem. Czy wiecie jaka może być tego przyczyna? Zużyły się lampy?

A kręcenie potencjometrem line out i włączanie line slektora coś zmienia?
U mnie przy line out na max sygnał jest wystarczająco mocny zarówno do nagrywania jak i do miksera.
Swoją drogą sygnał z line out jest niezależny od master vol.

(11-13-2010, 10:50 PM)Bolem napisał(a): Generalnie mam problem z głośnością z tym headem-myślałem że 450 watt to będzie stanowczo za dużo, a często rozkręcam master na 80-90% przy gainie na około 3/4 (lampka miga przy graniu)

Aha, wpinam się do paki dmnf 4x10 bez b-r, ona ma moc 600 w z tego co pamiętam
Ja mam obecnie SVT 3 Pro + DMNF 1x15 8 Ohm. Jest wystarczjąco głośno bez rozkręcania vol na max. Niedawno miałem zestaw 2x10 + 1x15 DMNF czyli w sumie 4 Ohm i miałem podobny problem co ty - czyli było cicho. Pomogła wymiana lamp w końcówce. Teraz jest dużo głośniej.
Koszt ok. 70 zł za dwie lampy więc polecam spróbować.

Kręciłem tym pokrętłem z tyłu, klikałem pstryczkiem, była widoczna zmiana, ale niewielka. Poziom sygnału był na około 5%, przy samej gitarze liniowo (z włączonym pokładowym preampem) około 90%. Zeby się dobrze słyszeć jak gram sam (czyli zeby przebic bas z dechy+ troche zapasu) rozkręcam wzmacniacz na około 50-60%.

(11-14-2010, 08:13 AM)Markus napisał(a): Tak jak Bohen pisze - masz zużytą lampę w końcówce. W takiej sytuacji moc wzmacniacza potrafi spaść do 100W. Przy okazji sprawdź, czy ktoś nie wsadził ECC83 w miejsce ECC82. SVT3Pro ma dużo mocy - wymień lampę to zobaczysz.
Sygnał z Line-out jest dość słaby ale według mnie wystarczający do nagrywania. Nie napisałeś, czy próbowałeś przełączać PRE-POST. Tak samo nie napisałeś, czy używasz wyjścia LINE-OUT czy BALANCED-OUT. Ja bym polecał użycie wyjścia zbalansowanego. Teoretycznie wielkość sygnału można zwiększyć ale sprawdziłem, że sygnał jest wystarczający do nagrań (zakładam, że rozkręcałeś potencjometr z tyłu wzmacniacza).

Marek

używałem wyjścia balanced/unbalanced, tego na jacka Smile. Po południu rozkręce obudowe i wstawie zdjęcia tych lamp

http://allegro.pl/lampy-6n2p-z-64-i-65-r...08690.html takie by podeszły? kompletnie sie na tym nie znam, a w temacie lampy raczej się zastanawiacie nad różnicami pomiędzy poszczególnymi lampami a nie tym co w ogóle podchodzi do konkretnego heada Smile
fender -> fender -> fender
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 10 gości