Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
05-01-2011, 09:16 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-2011, 09:17 PM przez Alfik.)
Cytat:jest też różnica w brzmieniu.zrobiło się potężniej i trochę mulisto
bo to mosiądz a nie stal ale oczywiście dla GSB to magia i voo doo
od 10 lat we wszystkich bolt-on'ach zmieniam kąt gryfu... przynajmniej pięciu kolegów na czele z Mrokiem posłuchało moich rad i są zadowoleni... Panowie jeśli w fenderze siodełka leżą na podstawie standardowego mostka to nie mostek jest winiem tylko zły kąt gryfu miernie ustawiony w fabryce...
(05-01-2011, 09:15 PM)groza napisał(a): (05-01-2011, 09:04 PM)wahrocker napisał(a): jest też różnica w brzmieniu.zrobiło się potężniej i trochę mulisto
Czyli zupełnie tak jakbyś podniósł akcję strun?
nie zupełnie akcja co innego a materiał na mostek co innego
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
05-01-2011, 09:22 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-2011, 09:24 PM przez Mateusz.)
(05-01-2011, 09:16 PM)Alfik napisał(a): Cytat:jest też różnica w brzmieniu.zrobiło się potężniej i trochę mulisto
bo to mosiądz a nie stal ale oczywiście dla GSB to magia i voo doo
od 10 lat we wszystkich bolt-on'ach zmieniam kąt gryfu... przynajmniej pięciu kolegów na czele z Mrokiem posłuchało moich rad i są zadowoleni... Panowie jeśli w fenderze siodełka leżą na podstawie standardowego mostka to nie mostek jest winiem tylko zły kąt gryfu miernie ustawiony w fabryce... ...często korygowany, kawałkami papieru ściernego, plastiku, papieru i innych śmieci tak, że gryf stykał się z korpusem tylko w 2 miejsach o małej powierzchni a między tym powietrze - pozwole sobie dodać nie chciałbym, żeby jakiś plastik przeszkadzał w przenoszeniu dgrań z gryfu na korpus w mojej gitarze. A z niejednego instrumentu różne rzeczy wyciągałem z kieszeni - od 5cio groszówek po karty kredytowe
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
metkę fendera usunąłem zaraz po zakupie, ale faktycznie na oryginalnej blaszce (nieco grubszej, na 3 śruby, rok 83) siodełko G też leży na blasze.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
i pewnie lata na boki jak mocniej grasz i struna raz ci stroi a raz nie - w zależności od położenia siodełka
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
nic mje na boki nie lata, bo mam specyficzny sposób ataku na strunę...
problem może występować przy grze kostką, ale za głuchy jestem, by to stwierdzić.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Mi też nic nie lata, kąt struny jest na tyle duży że wszystko jest elegancko dociśnięte.
Na pewno większy kąt = lepszy docisk ale nie zaprzątam sobie głowy tym, czy brzmi tak samo czy gorzej - mam dwa wiosła i nie mogę się zdecydować na którym grać i to jest najgorsze
(05-01-2011, 11:50 AM)gsb napisał(a): Co polecacie?
Sung-Il: http://guitarproject.pl/p/21/815/mostek-...-basu.html
A jak ktoś smęci, że to badziew to niech spojrzy na koreańskiego Spectora (BB007/8) lub Arię (BB104/5). Mayones też wkłada te mosty do drogich basów...
Liczba postów: 3808
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
5
(05-03-2011, 09:25 AM)OMSON napisał(a): (05-01-2011, 11:50 AM)gsb napisał(a): Co polecacie?
Sung-Il: http://guitarproject.pl/p/21/815/mostek-...-basu.html
A jak ktoś smęci, że to badziew to niech spojrzy na koreańskiego Spectora (BB007/8) lub Arię (BB104/5). Mayones też wkłada te mosty do drogich basów...
A do których konkretnie?
Bo w Jabbach są inne nieco.
Liczba postów: 603
Liczba wątków: 17
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
(05-03-2011, 09:25 AM)OMSON napisał(a): (05-01-2011, 11:50 AM)gsb napisał(a): Co polecacie?
Sung-Il: http://guitarproject.pl/p/21/815/mostek-...-basu.html
A jak ktoś smęci, że to badziew to niech spojrzy na koreańskiego Spectora (BB007/8) lub Arię (BB104/5). Mayones też wkłada te mosty do drogich basów...
No dobra, ale to są stalowe czy "niewiadomojakie" Nie chce miec problemu za dwa miesiące z odpadającym z tego chińskim chromem.
Więc moze kupie te mosiężne - to nawet dobrze, że zabierają troche góry. moje pickupy "grey bobbins" mają jej az za duzo, nawet jak na precla
-
Wilkinson to też SungIl. Ale niedawno stałem przed takim samym wyborem do mojego jazza i wziąłem klasycznego Wilkinsona.
Liczba postów: 8284
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
2
mam właśnie podobny problem w meksykańskim jazzie, że mi te siodełka opadają podczas koncertów, co mnie wkurza i to bardzo, bo na headzie muszę mieć położony klucz do siodełek i do gryfu, w razie czego czyli co, kupić SungIl i przekładać siodełka? na jakiego imbusa są tam śruby?
obrazki się zesrały.
Liczba postów: 311
Liczba wątków: 4
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
Sung il myślę, że nie będzie się kruszył jak chinole i ma gwarancje 12 miesięcy.
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
(05-03-2011, 10:52 AM)Stanislav. napisał(a): mam właśnie podobny problem w meksykańskim jazzie, że mi te siodełka opadają podczas koncertów, co mnie wkurza i to bardzo, bo na headzie muszę mieć położony klucz do siodełek i do gryfu, w razie czego czyli co, kupić SungIl i przekładać siodełka? na jakiego imbusa są tam śruby?
Ja poradziłem sobie inaczej. Klej butapren na igłę i delikatna kapeczka na miejsce łączenia śruby z siodełkiem. Klej ma konsystencję gumy, dzięki temu nic się nie odkręca samo z siebie a w razie potrzeby ruszenie kluczem nie sprawia problemów.
|