Liczba postów: 6392
Liczba wątków: 67
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
7
Liczba postów: 866
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
13
02-28-2013, 06:35 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-28-2013, 06:44 PM przez domelius.)
(02-28-2013, 10:32 AM)Lacki napisał(a): nagrane na setkę bez metronomu
warsztatowo wszechmoc
brzmieniowo IMO wszystkie elementy wrzucone są na pierwszy plan i się przepychają zamiast robić przestrzeń
w ogólnym bilansie jeńców jednak nie stwierdzono
widzim i słyszym się w gdyni niebawkiem \m/
Liczba postów: 8790
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
46
Zagrane fajnie, co do soundu to gary niestety tak se brzmią, a to najważniejszy element wszechświata. Ale takie staromodne granie na sete miła rzecz, nawet jeśli ameryki nie odkrywa.
Liczba postów: 6392
Liczba wątków: 67
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
7
ja chyba lubie kiepsko nagrane perkusje
z tego co pamietam, to wojtek opowiadal, ze perka byla zebrana na 3 mikrofony - typowa rockerka!
Liczba postów: 2206
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
electric piano  zajebioza!! mam nadzieje uslyszec na zywca kiedys
Liczba postów: 19435
Liczba wątków: 50
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
21
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(02-28-2013, 08:55 PM)paka napisał(a): ja chyba lubie kiepsko nagrane perkusje
z tego co pamietam, to wojtek opowiadal, ze perka byla zebrana na 3 mikrofony - typowa rockerka!
zebranie brzmienia bębnów na 3 mikrofony to nie jest typowa rokerka... nawet w latach 60siątych standardem były 4 mikrofony choć popularnie mówi się o tej technice jako o 3 mikrofonowej
Jako przykład:
Retro które popełniłem rok temu:
Bębny na 4xSM57 w preampy Focusrite Red (te same co w tridencie) w kompresory La2a + fatso dla efektu nasycenia taśmy.
Typowa technika z tamtych czasów 3 mikrofony po trójkącie + podpórka pod werbel
Typowe charakterystyczne świszczące blachy, gruby werbel i sucha płaska stopka.
Bębny Ludwig z 1975 roku - naciągi olejowe i specyficzne strojenie.
Bass Ampeg SVP PRO + końcówka ze 100w Marshall plexi Głośniki fane U87 + RE20 Neve 1073 La2a
Vocal U87 Neve 1073 La2a
Gitara 2 x RE20
Wurlitzer, Rhodes linia + Musicman 212 2 x sm57 Neve 1073 2la2 Fatso
Hammond 4x Sm57 Focusrite RED La2a Fatso
Jako pogłosy wyłącznie sprężyna i płyta pogłosowa EMT 140
http://www.voila.pl/162/gdvkv/index.php?get=1&f=1
http://www.voila.pl/162/gdvkv/index.php?get=1&f=2
http://www.voila.pl/162/gdvkv/index.php?get=1&f=3
http://www.voila.pl/162/gdvkv/index.php?get=1&f=4
Przemysław Kmietjan - gitara vocal harmonijka
Stanisław Szczyciński - Wurlitzer, Hammond, Rhodes
Maciek Szczyciński - Bass
Michał Bryndal - Bębny
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 126
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
https://soundcloud.com/pat-newski/weathe...ver-people
Pierwsze podejście do nagrania utworu, z którym droczę się już od kilku tygodni. Po kilku odsłuchaniach sam już widzę pewne rzeczy do poprawienia (pod koniec połknąłem jednego licka), ale czekam na opinie
Liczba postów: 7716
Liczba wątków: 12
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
1
Wysłane z mojego Leopard 2; masa bojowa 55,15t.
(12-25-2013, 12:49 AM)Sztyrlic napisał(a): A jeszcze taka kwestia: w sumie nie miałem wcześniej tunera [...]
Liczba postów: 10366
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
2
03-02-2013, 05:06 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-02-2013, 05:07 PM przez MrPapaBear.)
Brzmi jak precel
Edyta: Ale brzmiałby bardziej jak precel z gąbką pod strunami. W ogóle co to za precel bez gąbki pod strunami?
Liczba postów: 7716
Liczba wątków: 12
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
1
03-02-2013, 05:28 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-02-2013, 07:01 PM przez WoRW.)
a spróbuję, spróbuję
e - o kurwa 
zanim nagram coś, czego nie będe się wstydził troche minie
https://soundcloud.com/wow_r/sets/shuffle
Wysłane z mojego Leopard 2; masa bojowa 55,15t.
(12-25-2013, 12:49 AM)Sztyrlic napisał(a): A jeszcze taka kwestia: w sumie nie miałem wcześniej tunera [...]
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
03-03-2013, 12:09 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-03-2013, 12:10 PM przez Alfik.)
(03-02-2013, 10:50 AM)PatNewski napisał(a): https://soundcloud.com/pat-newski/weathe...ver-people
Pierwsze podejście do nagrania utworu, z którym droczę się już od kilku tygodni. Po kilku odsłuchaniach sam już widzę pewne rzeczy do poprawienia (pod koniec połknąłem jednego licka), ale czekam na opinie 
Złe wieści
1. jest nierówno
2. jest bardzo nieprecyzyjnie artykulacyjnie dźwięki mają różną barwę różną głośność różną długość, rzadko kiedy odzywa się druga szesnastka grana na niższej strunie
3. kompletnie nie groowi - nie ma napędu
Nie masz się co przejmować tą przedmową bo miałem te problemy przez pierwsze tak z 8 lat grania tego utworu.
Rozwiązanie
przez najbliższe 2 lata grasz to w tempie maks 80 inaczej będziesz zaćwiczał błędy i nic to nie da
Zaczynasz ćwiczyć od tempa 30 sporadycznie grając tylko w tempach większych niż 60
Cwiczysz przebiegi na jednym dźwięku (np oktawka D-d) najpierw trzeba sobie wyćwiczyć precyzję prawej dłoni a potem można myśleć o graniu pochodów oktawowych
Grasz w kombinacji 12 12 palec a potem 21 21 palec aż będzie brzmiało to identycznie - czyli kilka lat. Długość dźwięków i ich dynamika i barwa powinny być identyczne. Generalnie precyzyjne wykonanie tego utworu w kombinacji 1-2 1-2 jest prawie niemożliwe na dłuższą metę lepsze jest 2-1 2-1. Tak czy inaczej potrzebne są obie.
Typowym problemem jest skracanie odległości między pierwszym a drugim dzwiękiem potem dłuższa przerwa na skok przez dwie struny następnie pierwszą szesnatkę z wyższej oktawy zaczyna sie później i znowu skrócenie przerwy między nutkami podgonienie aby wyrobić się na raz.
Jak opanujesz granie na jednym dźwięku przyjdą ćwiczenia na zmiany strun bez utraty płynności grania ale to potem. Wszystko musisz nagrywać i oglądać do tzw grida jak idą potępy...
Pozdro i walczymy dalej
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 126
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
Cytat:Nie masz się co przejmować tą przedmową bo miałem te problemy przez pierwsze tak z 8 lat grania tego utworu.
8 lat ćwiczeń? Chyba po prostu zmienię aranż na taki http://youtu.be/GWE23QkVTN0 .
A tak serio to dzięki za porady. A już tak się cieszyłem, że wyrabiam się w tempie...
Liczba postów: 137
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
0
Popełniłem nagranko pod Ole Borud'a od znyka,kilka wyjebek jest,ale jeszcze pracuję
http://w775.wrzuta.pl/audio/9SiHC5fV6a6/...ews_emte19
Fender Jazz Bass '75US>Gallien Krueger 700RBII>Gallien Krueger 115MBX
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(03-03-2013, 01:40 PM)PatNewski napisał(a): Cytat:Nie masz się co przejmować tą przedmową bo miałem te problemy przez pierwsze tak z 8 lat grania tego utworu.
8 lat ćwiczeń? Chyba po prostu zmienię aranż na taki http://youtu.be/GWE23QkVTN0 . 
A tak serio to dzięki za porady. A już tak się cieszyłem, że wyrabiam się w tempie... 
To jest ta cholerna różnica między "wyrabiam się" a "jest dobrze"
Podwójne oktawki to jedna z najtrudniejszych rzeczy do opanowania na basie niestety. ale warto walczyć
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
|