04-17-2011, 07:51 PM
(04-17-2011, 02:58 PM)solartron napisał(a):+1000 Zgadzam się całkowicie z wypowiedzią Solartona(04-17-2011, 10:57 AM)motyx napisał(a):(04-17-2011, 10:53 AM)solartron napisał(a):(04-17-2011, 09:53 AM)Kowal napisał(a): ...Grałem na lutniczym MusicManie lepszym od wielu oryginałów i połowie tańszym
To akurat nie jest wyczyn, zważywszy na fakt, że w Polsce trzeba mieć wyjątkowe szczęście aby trafić na dobrego MM
To ciekawe, biorąc pod uwagę fakt, że większość MM w Polsce jest sprowadzona z USA
To ja może nieelegancko odpowiem pytaniem na pytanie - czy jeśli masz dobry bas to pozbywasz się go? W Stanach basistów jest więcej niż u nas gitarzystów, więc i wybór sprzętu spory. Niem ma zmartwienia gdy na próbie koledzy powiedzą ci - słuchaj ten twój MM jakiś głuchy - wystawiasz go na ebay i po 2 tyg. np ktoś w Polsce cieszy się logiem . Zresztą po tej stronie oceanu też nie ma problemu z głuchymi instrumentami - logo robi swoje, gzy się znudzi jest allegro ...
Koniec końców i tak na nasz rynek trafiają instrumenty podłej klasy. Oczywiście czasem ktoś ma fuksa i trafi na zupełnie przyzwoitą basówkę - czego Wam i sobie jednocześnie życzę
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor