11-18-2011, 11:49 PM
(11-18-2011, 11:46 PM)OMSON napisał(a):(11-18-2011, 11:11 PM)jb90 napisał(a): Witam. Nawet w instrumencie najwyższej klasy, zrobionym z najlepszej jakości wysezonowanego drewna
Widzisz, drewno nie jest dobrze wysezonowane, jeśli skręca się w śmigło - jest ono EWIDENTNIE źle wysezonowane. Pogadaj z dobrym lutnikiem (ale z dobrym). Poza tym, wbrew jakiejkolwiek logice jest utrzymywać, że jest najwyższej klasy - ergo: absurdalnie cena nie determinuje klasy instrumentu. Dziwne?
Może być dobrze wysezonowane a póżniej źle przechowywane Kolego poza tym wysezonowało się już na gotowym instrumencie.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor