(03-22-2012, 05:22 AM)miklo napisał(a):genialny przykład...(03-22-2012, 12:34 AM)Alfik napisał(a): większość sztuczek które ten Pan dość nonszalancko gra na thumbie po prostu nie odezwała by się na klasycznym basiwieObserwuję gościa od dawna. Wcześniej był endorserem Speca i SWRa, teraz wszystkie filmiki usunąłOn te sztuczki gra na każdym w zasadzie basie, o ile dobrze pamiętam. Tu jest jego profil i przykładowy film
Nie lubię jego wibrata, ale brzmienie z palca przy moście ma super. Słyszałem go na wielu basach i łapa robi swoje (grał też na G&Lu, ale filmik też usunął).
no dokladnie na jazie nawet z emg słychać że gra owszem szybko ale niezbyt dokładnie a podwójny kciuk zwyczajnie się nie odzywa tak równo dynamicznie i brzmieniowo jak na wackach... to co na wacku brzmiało jak mega wypiedalanie tutaj pokazuje jakie jest w rzeczywistości... oczywiście sound przy moście z palca ma świetny
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)