05-17-2012, 11:44 PM
(05-15-2012, 01:33 PM)Gruby napisał(a): Miałem nawet dwa takie, obie piątki, QMT i FMT.
Miałem też Laklanda 55-94 i Sadowskiego UV70.
Teraz mam piątkę Marcusa i uważam, że to najlepszy wybór z wszystkich przedstawionych, oczywiście bardzo to subiektywne i nie mające wiele wspólnego z Błażejowymi wymaganiami, bo mega płytka i korpus powycinany.
Ale mnie się podobie
Już jadą Nordstrandy single do Marcusa, będzie miał też przerobioną elektronikę przez Solartrona.
Będzie Volume, Blend, Tone, a na wspólnym podwójnym potku oryginalny preamp.
Tone będzie działał i przy aktywie i przy pasywie.
Nie sposób odmówić Ci pewnej racji. Marcus jest z jesionu i ma rozstaw strun 70ties, więc powiedzmy do kciuka i rokerki może być lepszy. QMT jest bardziej tradycyjny powiedzmy Pop i Jazz. Miałem jedynie wrażenie, że testowane przeze mnie QMT mniej różniły się jakością (wszystkie powyżej średniej niż Marcusy 5 grałem na 4 dwa głuche, jeden prawie fortepian i jeden "tzw może być"
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



