Cytat:Racja - ale slyszalem kilka wioseł ktore zabiły bez ingerencji lutnika (w tym moj 77 precel- gryf A i jeszcze w dodatku flame maple).
ja tylko takie kupuje - o dziwo moje precle z ostatniego roku produkcji w fullertone (1983 - wtedy zaczęli się poważnie starać bo im japońce się do dupska dobrały) brzmią lepiej niż wiekszość znanych mi z lat 70-siatych -ale i tak po ingerencjach lutniczych jest lepiej.
Cytat:W poprzednim poscie napisales, ze pre CBSy byly za lekkie. I tu tez masz troche racji. Mnie tez sie wydawalo, ze ciezsze wiosla graja lepiej - do pewnej granicy oczywiscie (w gore i w dol).
Wielu basistów i lutnikow to potwierdza - w przypadku jesionu zdecydowanie lepiej gra ciezki ala koncowka lat 70siatych niz pre CBS z bagiennego... I dokladnie masz racje ze do pewnej granicy te już ekstremalnie bardzo ciezkie traca troszke zywosci w srodku.
Cytat:Chociaz mialem kiedys bardzo lekkiego starego telecastera, ktory brzmiał rewelacyjnie, byl bardzo glosny nawet bez podłączania do wzmaka...
I tutaj znowu się zgadzam... Tele to specyficzne instrumenty w ich jedynie przypadku bardzo lekki jesion bagienny sie sprawdza najlepiej - niejako zaprzeczenie tego co twierdze na temat basów i strato. Mamy podobne doświadczenia. Najlepsze tele jakie słyszałem oryginalne blondi 62' bylo bardzo lekkie. Podobnie ten custom shop z ktorego byla sciagana plytka... Polecam na tele szlifowane 13 full nikiel - zabija mięsem - i brzmi jak fabryka wymyśliła.
Cytat:A nowe Fendery (Am. Standard) są głuchawe bo drewno jest słabe.. i niwygrane. Dziwne to jest, ale nigdy bym sie nie rzucil na nowego fendera ze sklepu za tyle pieniedzy. Niewiele wiecej dokladajac mozna kupic cos z lat 70-tych i dac do lutniczej regulacji.wszystkim to powtarzam...
Cytat:Sam relic mnie nie pociąga - idea troche bez sensu, jakby "do powieszenia" na scianie. Ale taki Closet Classi, ok
Życzenia dla Fendera z okazji 50 ciolecia Jazz Bass
Produkujcie gitary które wyglądają jak nowe a brzmią jak stare a nie które wyglądają jak stare a brzmią jak nowe...
Cytat:Dzięki, mozna sie zgadac. Ja do siebie tez zapraszam na testy. W tej chwili 3 lampiaki (Hiwatt '69, Orange '72, Ampeg '75) + lodówka. I dwa basy.Ja pier... wzmacniacze i basy masakra... koniecznie muszę ograć

Propozycja ogólna do wszystkich... nie kłóćmy się tylko wymieniajmy doświadczeniami...
Panowie sprawy powyjaśniane!!!!! PEACE PEACE bez urazy PEACE w jedności siła!!! Każdy ma swoje zdanie - wielu z nas budowało je na podstawie wieloletnich doświadczeń... każdy nieco innych a z wymiany zdań rodzi się jakaś wspólna wiedza...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)