01-20-2013, 12:23 PM
(01-20-2013, 07:40 AM)dr_kciuk napisał(a): Oczywiście ,że grałem na niej przed i po.I wiem ,że to nie miało wpływu na brxmienie wtego konkretnego instrumentu.Dwa małe bolczyki ,ktore uniemożliwiają obrót gryfu względem korpusu.Dzięki temu,układ staje się geometrycznie niezmienny...Jeśli ktoś słyszy różnicę po wywierceniu dwóch takich małych otworków to gratuluję fantazji.To tak jakby usłyszeć ,że mucha nasrała na membramę głośnika....A z Góralskiego jestem zadowolony.
Będzie natomiast słychać różnicę w brzmieniu jak zerwiesz tą metkę i wyszlifujesz kieszeń gryfu tak aby to lepiej spasować. Dodatkowo warto uzupełnić boczne płaszczyzny kieszeni tak aby gryf ciasno siedział w kieszeni sam bez usztywniania bolczykami. Bolczyki eliminują tylko problem poruszania się gryfu. Wywalenie microtilta i solidne skręcenie tych 3 śrub robi dokładnie to samo.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)